"Aç kapıyı geliyorum.""Ciddi değilsin"
"Eylüüllllll..."
Kapının açılmasıyla Eylül'e sımsıkı sarılmam..
"Annenle konuşmuştum ama bugün geleceğini bilmiyordum. "
"Sürpriz olsun istedim."
Eylül'le aynı üniversiteyi tercih vermiştik. Her zaman hayalimizdi aynı okulda okumak. Sürekli yan yana olmak. Kardeşim yoktu fakat Eylül'ü kardeşim gibi görüyordum.
"Oo Asel hanım merhabalar"
Hemen ayaklanıp teyzemi öptüm. Nasıl da özlemiştim.
"Bugün sen geleceksin diye çok güzel yemekler hazırladım."
Teyzemi çok seviyordum yumuşacık ve cok temiz bir kalbi var. Annem gibi yakındım ona. Teyzemin yaptığı güzel yemekleri yedikten sonra Eylül'le uyku moduna geçtik.
Eylül gözlerimin içine bakarak"Eee anlat kızım uzun süre görüşemiyoruz . Hic mi hayatında kimse olmadı?"
"Hayır"
Herkese güvenen , inanan karaktere sahip bir insan değilim. Çok geç güvenirim. Bazen iş işten geçer ama en doğrusu olanı yaparım.
"2 gün sonra ilk günümüz universitede hiç mi heyecan yok?"
"Hayır"
Eylül sinirlenmeye başlamıştı fakat alttan alttan da gülüyordu.
"Biliyorsun ki üniversite de hayatında biri olur. Hayatının en güzel dönemlerini yaşarsın. Kalbin çok fazla kırılmaz. Küçüktük Asel. Ve sevsekte biz karşımızda ki anlamıyordu. Gösteremiyordu sevgisini , sevemiyordu. Küçüktük..
"Doğru söylüyorsun ama o kişiyi ben bulmak istemiyorum. Çünkü kırılan taraf ben olurum."
"İkinizde birbirinizi bulun Asel.."
Gözler kapanmıştı.
Gözerimi mutlulukla açmıştım. İçimde bir mutluluk vardı. Burada olmanın mutluluğunu hissediyordum. Tek sorun sersem gibiydim. Ve hello kitty pijamalarımla fazla güzel görünüyordum.
"Günaydıınn."
"Günaydın teyzecim."
"Eylül uyanmadı o halde markete gitmek bana düştü hemen gelirim. Tatlıımm"
Teyzemin elindeki parayı kapıp gitmek istediğimi söyledim. Bazen hava almak çok iyi geliyor. Ben hep bunu yaparım. Güneş havayı aydınlattığı gibi içimide aydınlatıyor.
Ayaklarıma sporlarımı geçirip hemen asansörü çagırdım. Sitede 7. Katta oturuyorlardı. Bazen düşünüyorumda iyi ki asansör korkum yok cünkü onca katı iner kendim çıkardım. Sitenin içinde market yoktu. O yüzden bende sitenin aşagısındaki markete gittim.
Ekmek aldıktan sonra telefonum çalmıştı."Alo Asel"
Tüm gözlerin bende olduğunu hissedebiliyordum. Utanmış bir şekilde hemen hopörlörün sesini kapattım.
"Gelirken domates te alırmısın "
Domatesleri seçerken iki tanesi düşmüştü ve elim ayağım birbirine karışmıştı.
"Dikkatli olmalısın bal."
Hemen arkama dönüp bu sesin sahibine baktım. Gerçekten yakışıklı bir cocuktu etkilenmedim değil.
"Teşekkür ederim ama bal gibi değilim." diyerek gülümsemiştim.
"İsminin anlamı bal. Biliyorsundur diye öyle hitap ettim."
Gözlerimi çocugun gözlerinden çekerek hemen kafamı aşagıya doğru eğdim. Vücut sıcaklığım artmıştı. Yanaklarım kızarmış konuşamaz olmuştum.
"Anladım"
Diyebilmiştim.. Gözleri gülüyordu ve benim gözlerimde gözlerindeydi. Ama fark ettim ki pijamalarıma gülüyordu. Bir kez daha kırmızı olmuştum. Pijamayla karşısında olduğumu unutmuştum. Hemen marketten çıkmıştım. Rezil oldun Asel rezil oldun. Gül gibi çocuğun karşısında. Resmen çocuk sana güldü. Kendi kendimi yiye yiye yoluma devam ettim. Yolu yarılarken heyecandan markete parayı vermeden cekip gitmistim. Parayı vermek için döndüğümde markette ki çocuk arkamdan geliyordu. Hızlı hızlı adımlarıma devam ettim. Resmen beni takip ediyor. Aslında arkamı dönüp beni mi takip ediyorsun demeliyim. Sitenin kapısından girdim binaya doğru ilerledim. Arkama göz gezdirdim ve evet gerçekten de arkamdan geliyordu. Şansıma asansör 2. Kattaydı. Hemen çağırıp gelmesini bekledim. Asansöre bindiğimde kapı kapanıp tekrar açılmıştı. O karşımdaydı. Bu çocuk sapık olabilir mi acaba?
"Beni mi takip ediyorsun sen?"
"Hahaha"
Sadece gülüyordu."Neden gülüyorsun?"
"Sanırım burada oturuyorsun."
"Teyzem burada oturuyor misafirim ben."
"Bende bu arada ben Aras. Ne kadar garip hemen senin hakkında bilgi edindim. Pijamaların tatlıymış ."
Demiş ve kahkaha atmıştı. Asansörün kapısı açıldı ve ben hemen oradan kendimi eve attım. Neydi şimdi bu? Eylül'e anlatsam inanır mı acaba bana. Resmen benimle dalga geçti. Ee ben bunu yanına bırakırmıyım Aras bey?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SANA DELİYİM
Teen Fiction"Delisin sen" demiştim. "Ben sana deliyim." demişti ve onun ardından gelen hafif bir gülümseme..