5

524 27 4
                                    

Kilka dni później

Jimin

Każda chwila spędzona z Sugą sprawiała mi niewyobrażalną radość. Z każdą sekundą nasze więzi stawały się mocniejsze, a ja najzwyczajniej w świecie się bałem. Bałem się stracić to wszystko gdy Min dowie się o moich uczuciach. W każdej chwili mogę zrobić lub powiedzieć coś głupiego. Nie chcę stracić przez to przyjaciela.
Moje rozmyślania przerwało pukanie do drzwi. Wstałem z kanapy by móc je otworzyć. Za nimi ujrzałem mojego przyjaciela V. Umówiliśmy się dzisiaj na oglądanie dram, a ja całkowicie o tym zapomniałem. Na szczęście mam jeszcze trochę słodyczy w domu.

Tae: Mam nadzieję że masz dużo przekąsek, bo jestem niesamowicie głodny.

Jimin: A może byś tak najpierw się przywitał?

Tae: No tak masz rację, część.

Jimin: I to ma być powitanie? Spróbuj jeszcze raz- nie zdążył nic więcej powiedzieć, ponieważ zadzwonił do mnie telefon. Nie patrząc na ekran odebrałem połączenie.

Suga: Hej Jiminnie

Jimin: Suga to ty?

Suga: No ja, a niby kto?

Jimin: No właśnie nie wiem dlatego się pytam.

Suga: Dobra...słuchaj mam taką propozycję.

Jimin: No to mów.

Suga: Za 2 godziny wracają z pracy moi współlokatorzy więc chciałem cię do nas zaprosić na wspólne oglądanie filmów.

Jimin: Hmm...no nie wiem Min...Jest u mnie Tae i nie chcę go zostawiać samego.

Suga: To nawet lepiej, możesz przyjść z nim. Im nas więcej tym weselej.

Jimin: Zaczekaj chwilę zapytam go.

Tae: Co jest Chim?

Jimin: Suga zaprasza nas do siebie na oglądanie filmów...Będą jeszcze jego współlokatorzy.

Tae: O to świetnie, powiedz że przyjdziemy.

Jimin: Okej Suga, zgodził się.

Suga: Super, to za 2 godziny u mnie. Wyślę ci za chwilę adres. Do zobaczenia.

Jimin: Cześć.

2 godziny później

Zadzwoniłem do drzwi i bardzo zdenerwowany czekałem aż ktoś je otworzy.

J-hope: Hej, wchodźcie.

Jimin: Kim ty jesteś?- zapytałem wchodząc do środka.

J-hope: Jestem J-hope, wasza nadzieja- zaśmialiśmy się na te słowa, a on tylko się do nas uśmiechnął. W tym samym momencie pojawiła się reszta chłopaków.

Suga: Miło was widzieć...No więc
J-hopa już znacie, mnie też więc tak...To jest Rap monster , Jin i Jungkook.

Tae

Przeznaczenie [Yoonmin]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz