-Adelaide! Trezeste-te! striga mama din pragul usii.
-Inca putin... mormai eu cu capul in perna.
-A venit un baiat sa te vada. Cum il cheama...N...La auzul initialei am zburat, la propriu, din pat.
-Spune-i sa plece! strig cu perna in mana.
De unde stie unde stau?!
-Dar a zis ca vrea sa mergeti impreuna la scoala. Ca vine si, ah, Emma!
M-am incruntat la auzul numelui. Ei sunt ca doi poli opusi. Ce ar cauta Emma cu Noah?
M-am dus la parter, observandu-l pe Mike.
-Oh, hei Mike! spun cu un zambet stramb.
-Hei Addie. Voiam sa mergem impreuna la scoala cu Emma. Am deranjat cumva? spune confuz.Oh. Inca aveam perna in mana.
-Nu! Nu, nu, merg sa ma pregatesc! Tu doar...stai aici! spun urcand inapoi si pregatindu-ma.
Urc facandu-mi rutina de dimineata, ma imbrac cu o pereche de blugi negri rupti in genunchi, un hanorac gri, parul in coada, putin fond de ten si eyeliner. Mi-am luat ghiozdanul si am coborat jos, gasindu-mi cei doi noi prieteni stand de vorba cu mama.
-Aham, tusesc eu intrerupandu-le mica discutie.
-Oh, Addie. Esti gata? intreaba Emma.
-Da sunt gata. Haideti. Pa mama.
-Pa copii. spune inchizand usa in urma noastra.Pe drum cei doi m-au informat ca unele ore, clasele de a 10-a si a 11-a fac impreuna deoarece materiile sunt la fel.
-Si facem azi ceva ore impreuna?
-De fapt, da! Facem biologie impreuna cu XI C. Sunt doar bunaciuni in clasa aia. ma informeaza Mike.
-Aha.--
Mi-am luat cartile din dulap pregatindu-ma de ora de biologie. Mi-am inchis usa dulapului. M-am intors pregatita sa merg spre clasa, dar cineva imi statea in cale.
Noah.
-Ce naiba! strig speriata. De cand stai acolo?
-De putin timp. Am zis sa vin sa iti zic "Buna". spune zambindu-mi.
-Ooo, ce dragut! Pa! spun ironica, ocolindu-l.
-Ne vedem in clasa! striga in urma mea.Ma intorc amuzata spre el incercand sa vad ce are de gand.
-Nu avem ore impreuna.
-Defapt, scumpo. spune apropiindu-se de mine. Avem biologie. spune fiind la doar doi centimetri departare de fata mea. Ne vedem acolo. si imi face cu ochiul ocolindu-ma.Doar am ramas incremenita acolo, gandindu-ma la posibilitati de minciuni de mers la toaleta pentru a scapa de el.
Clopotelul suna ceea ce inseamna ca trebuie sa ma gandesc cat mai rapid la ceva.
Cand intru in clasa vad ca bancile sunt cu cate doua locuri.
O vad pe Emma intr-o banca mai in spate si ma indrept spre ea.-E ocupat? intreb eu.
-Ah nu, ia loc. imi spune ea zambind.Clasa se umple incet, in urma colegilor intrand un profesor de statura mica, abia avand niste fire albe in cap, iar ochelarii ii acopereau jumatate din fata lui rotunda.
Dar observ ca cineva lipseste. Desigur, Noah.
Dupa 10 minute de la inceperea orei, acesta intra plictisit si se aseaza in ultima banca de la geam.
-Noah Calum, ai decis sa ni te alaturi ? Dupa inceperea orei?
-Da domnule. raspunde acesta strict.
-Ca de obicei... raspunde cu o voce seaca profesorul.In timp ce profesorul scria pe tabla lectia despre circulatia sangelui in corp, ma uit cu coada ochiului la Noah. Si el ma privea. Cred ca a stat asa de cand am intrat in clasa. Oare ce vede baiatul asta la mine?
Sunt sigura ca vrea doar sa isi bata joc.
CITEȘTI
Sentimente ascunse
Romance16 ani. Frate mort. Parinti divortati. Scoala noua. Viata noua. Adelaide a trecut prin multe si stie putin din povestea ce abia a inceput-o. Iar cel mai mare cosmar al ei a venit. Acomodarea. Nu doar ca mica depresie prin care trece nu o ajuta, dar...