"Sen Son Yeo. Kuralları asla unutmayacaksın. Unutma sadece 1 yılın var. Ve tam sürenin dolduğu saatte intikamını alamaz isen, ruhun da bedenin de tamamen yok olur."
"Pekala efendim."
Saygı ile eğiliyorum ve bana yapacaklarını bekliyorum.
Gözlerini kapatıp bir şeyler sayıklıyor ve ardından yere düşüyorum. Sanki kanım tamamen çekilmiş, enerjim bitmiş gibiydi. Bir vampire dönüşecek olmam..belki de müthişti. Fakat ben bir intikam vampiri oluyordum. Kimden, nasıl intikam alacağımı bilmiyordum. Bana bir kolye vereceklerdi ve o kolye sadece gitmem gereken yeri gösterecekti. Kana ihtiyacım olduğunda kolye aniden kırmızıya dönecek ve beni kendime getirecekti. Her şey şu an çok kolay gibi görünse bile kolye ilk görevini sadece 1 kere yapabilecekti. Ve ben gitmem gereken yere vardığımda o kişiyi kendim bulacaktım. Tıpkı sebebini bilmesem de. Ruhum kızgındı. Ve şu an bu yüzden buradaydım.
***
Gözlerimi yavaşça aralıyorum ve etrafa bakıyorum. Nerede olduğumu biliyorum. Dünya.
Yavaşça ayağa kalkıyorum. Dolabımda bir okul forması asılı duruyor. Ve bir not;
Unutma, ailen öldü ve sen 18 yaşında bilgili bir gençsin. Kim Son Yeo.
Bilgili? Dünya'da ne öğrendiysem hiçbiri aklımda yoktu.
Fakat takmamaya çalışarak evin içerisinde banyoyu aradım. Bulduğum gibi suyu açtım ve kollarım dikkatimi çekti.
Kanlı kızarıklıklar ve bir not daha;
Kollarını olabildiğince sakla çünkü artık tamamiyle, hücrelerine kadar bir vampirsin. Kollarının sebebi ; " PORFİRİA " hastalığı. Dikkat etmen gerekiyor.
Kafayı yiyeceğimi düşünüyorum ve yüzümü yıkayarak odaya geri dönüyorum. Okul formasını giyerek saçlarımı düzeltiyorum ve zaten hazırlanmış olan çantamı alıyorum. Evden çıktığımda kolye bir anda griye dönüyor. İntikam için gitmem gereken yere şimdi mi gitmem gerekiyor?
Kolye beni okula getiriyor. Evet. Şaşırtıcı, aptalca ve saçma. Fakat intikamımı alacağım kişi burada ise 1 yıl bile sürmez 1 ayda işimi halleder ve geri dönerim.
"Şu yeni kız olmalı."
"Çok güzel."
İnsanlar aptalca konuşurken göz devirip binaya giriyorum. Önümü biri kesiyor.
"Hey merhaba!"
Diyor neşeli bir sesle.
"Ne var?"
Diyorum tersçe ve gülümsemesi sönüyor.
"Ben Taehyung. Yeni kız sensin değil mi? Neydi adın...Son..Son--"
"Kim Son Yeo."
Diyerek onu tamamlıyorum ve o gülümsüyor.
"Hoş geldin Son Yeo. Umarım okulu beğenirsin."
"Sanmıyorum. Her neyse müdürün odası nerede?"
"İleride solda."
Gülümsüyorum. Fakat sahte olduğu her yerden belli. Adının Taehyung olduğunu öğrendiğim çocuk ise elini ensesine götürüyor. Takmayarak müdürün odasına yürüyorum. Kapıyı tıklatarak içeri giriyorum ve eğiliyorum.
"Merhaba Son Yeo. Sınıfın 12/F. Sana yardımcı olmayı çok isterdim fakat çok yoğunum. Umarım sınıfını bulabilirsin."
Bir şey demeden oradan çıkıyorum ve yürümeye başlıyorum. İnsanlar aptal şekilde bakarken göz deviriyorum. Merdivenleri tırmanarak 12.sınıfların bulunduğu kata varıyorum. Kendi sınıfımı arayacakken kolyem bir anda eski haline dönüyor. Bembeyaz oluyor. Ne yani? Gelmem gereken yere kadar gelmiş miydim? Bu muydu? 12.sınıfların katında ki herhangi biri miydi? Bu...gerekenden daha kolay olmamış mıydı?
"Hey yeni kız!"
Yine bir erkek sesi ile sinirleniyorum.
Farkındayım güzel bir kızım fakat bunu ego için söylemiyorum. Güzelliğim rahatsızlık verici.
"Ne var?!"
"Duydum ki F sınıfındaymışsın."
"Sana ne?"
"Aynı sınıftayız. Çok şanslıyım."
"Ah ne kadar sevindim(!)"
"Zor kızı oynayarak neyi elde edeceksin? Bütün erkekler beğeniyor seni."
"Adın neydi?"
Diyorum gülerek.
"Chul Hee."
Diyor ve gülümsüyor.
"O zaman üzgünüm. Senin cezanı küçük Chul Hee çekecek."
Erkekliğine sert bir tekme atıyorum ve yere düşüp, suratının morarmasını izliyorum.
Kahkaha atarak yürüyorum ve sonunda sınıfımı buluyorum.
O saçma kızlar gibi en arkaya oturup tek takılma triplerine girmek...bana göre değil.
Bu yüzden en uygun sırayı bulup (ortadan 3.) oturuyorum ve yayılıyorum .
Evet..madem benimle yaşıt aptal birinden intikam alacağım, bunu en iyi şekilde yapmalıyım. Artık kalpsiz, sinirli, kanla yaşamını sürdürecek olan bir vampirdim.
Güzel gibi duruyordu fakat...şu an için sadece zevk veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NORA : j.jungkook
Fanfiction"-Şiddetli bir şekilde öldürülmüş, kısıtlı bir zaman ile dünyaya intikam için gönderilmiş RUH vampirleridir.-" _ BTS: BoyXGirl