N.8

1.7K 142 46
                                    

**3 yıl önce**

Arkadaşlarımla okul kantininde oturup gülüşürken Jungkook yanımıza geliyor. 

Elim ayağıma dolaşıyor. 

"Son Yeo?"

Adımı söyleşi ile yutkunuyorum.

"Efendim?"

Diyorum zorlukta.

"Seninle konuşmak istediğim bir şey var."

Dediği gibi ayağa kalkıyorum. Beraber kantinden çıkıyoruz. Okulun arkasına gidiyoruz.

"Ben.."

Diyor ve başını eğiyor.

"Senden hoşlanıyorum."

Söylediği bu iki kelime kalbimin deli gibi çarpmasına sebep olurken istemsizce bir anda sımsıkı sarılıyorum ona. Kolları belimi kavrarken kocaman gülümsüyorum ve 'seni seviyorum' diyorum.

Midemdeki kelebekler yerli yersiz oradan oraya hareket ediyor. Gülüşüm 1 an bile sönmüyor ve o an onun kollarının belime yapışmasını diliyorum. 

Kısa süre sonra ayrılıyoruz ve o benim elimi kendi elinin içine alıyor. 

Beraber okul bahçesine kadar o şekilde yürüyoruz ve herkes şaşkınlıkla bakıyor.

Jeon Jungkook ve Kim Son Yeo.

Evet okulun popüler adı altında nitelendirdikleri tek kişiydim.

Ve Jungkook çoğu kızla çıkmış, fakat sadece 6 arkadaşı olan pek sevilmeyen bir tipti.

Şu an benimle çıkıyor olmalarına şaşırmaları..belki de normaldi.

Bana göre ise anormal.

Popüler olmam veya güzel olmam onu sevmeyeceğim anlamına gelmiyor?

Kimseye kulak asmadan okulun içine giriyoruz ve o sınıfına gidiyor. Bende kantinde bıraktığım arkadaşlarımın yanına gidiyorum. Olayları anlatıyorum.

"O Mi Re ile çıkmıyor muydu?"

Diyorlar.

"Demek ki ayrılmışlar. Beni seviyor işte niye desteklemiyorsunuz ki?"

"Jungkook bu. Her kızla çıkan aptal. Ve sende gayet popüler güzel bir kızsın. Aptal mısın Son Yeo? O seni kullanıyor. Kullanacak. Ve popüler olacak."

"Saçmalamayın. O beni seviyor!"

"Saçmalayan sensin."

"Hayır sizsiniz!"

Ve o anda sinirle yanlarından kalkıp gidiyorum. 

NORA : j.jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin