Selena isi intoarse capul inctuntata catre cel care abia a intrat in incapere si ramane fara cuvinte.
Ma uit cand la unul cand la altul si nimeni nu schiteaza nimic. Ma ridic de pe fotoliu si ma indrept catre fratele meu care parea ca este fascinat de ceea ce vede. Ii pun mana pe umar si ma indrept catre urechea lui sopindu-i. *Nu te mai holba la ea ca un idiot* isi reveni din transa si isi muta privirea catre mine.
-Zara, nu imi faci cunostinta cu noua ta prietena? Imi spune indreptandu-se spre Selena. Dylan, fratele Zarei. Ii spune el intinzandu-i mana.
Selena se ridica de pe canapea si ii intinde la randul ei mana. Dylan o ia si o satuta scurt.
-Se..Se..Selena! Spune ea balbaindu-se.
-Incantat! Spune el dandu-i drumul la mana incet.Eu cu Taylor ne abtinem sa nu radem la actiunea din fata noastra.
-Atunci, ne mai vedem, Selena! Spune Dylan indreptandu-se spre scari fancandu-i cu ochiul.Selena se uita dupa el iar cand a vazut ca nu mai e in peisaj s-a trantit cu spatele pe canapea.
-Zara, de ce nu mi-ai spus ca ai un frate atat de hot? Spune ea uitandu-se la tavan.
-Nu as fi crezut ca iti pasa asa mult. Ti-a picat cu tronc Dylan?
-Ce? Nici gand! Spune ea ridicandu-se in capul oaselor! Unde ramasesem...a da. Continua.
Taylor se uita la mine iar eu la ea si incepem sa radem.
-Pai, Zayn este fratele meu! Spune Taylor repede fara a face pauza intre cuvinte!
-Ce? Taylor se uita la noi nedumerita pentru ca am pronuntat in acelasi timp.
-Da..
-De ce nu ai spus nimic pana acum?
-Eu cu Zayn suntem foarte diferiti. Nu imi place sa fiu in centrul atentiei precum el, deaceea am si ales clase diferite. El e tipul popular, iar eu cea normala. Nu imi place sa ma dau in vant cum face el.-Asta e logic...spune Selena uitandu-se in pamant.
-Deci, nu sunteti suparate?
-Nicidecum. Poate eram suparata daca aflat ca aveati o relatie, dar asta? E o nimica toata.
-Deci fetelor, daca am lamurit asta, ce bem?
-Ciocolata calda! Spun impreuna fetele.
-Perfect! Chiat la asta ma gandeam si eu
Dupa 10 minute ies din bucatarie tinand 3 cani in 2 maini incercand sa merg drept. Pun canile pe masuta si le servesc fetelor.
-Ce frumos miroase. O aud pe Taylor spunand si mirosind lichidul dulce din cana.
Dupa ce am stat la taclale o ora intreaga Selena si Taylor se gandesc sa plece asa ca le conduc la iesire.Dupa ce fetele au plecat urc cat ai clipi scarile in camera lui Dylan.
Deschid usa si o busesc cu putere. Dylan statea linistit in pat cu laptopul. Nici nu parea prea interesat ca eu sunt acolo.-Deeccii!!!
Isi intoarse privirea catre mine si isi arcui o spranceana dupaceea isi intoarse privirea inapoi in laptop.
-Deci ce?
-Nu te preface acum ca nu stii de ce am venit aici!
-Chiar nu stiu despre ce vorbesti.
-Serios?
-Âhâm
-Bine, atunci ii voi spune Selenei ca nu o placi. Ii spun si ma indrept usor catre usa.
-Stai!
-Stiam eu! Ii spun si sar in pat aproape de el. Iti place Selena!!
-Nu imi place de ea! Nici nu o cunosc!
-O cheama Selena Anghel, are 18 ani, e in clasa a 12-a A, cu mine bineinteles, e frumoasa, desteapta. Vrei sa stii CNP-ul?
-Esti nebuna.
-Stiu, seman cu tine. Ii spun ridicandu-ma din pat ai indreptandu-ma spre usa. Aa, se vede ca si ea te place. Ies din camera facandu-i cu ochiul si lasandu-l singur.
*********************-In sfarsit e vineri strig pe hol dansand in pijamale.
-Termina, o sa trezesti tot cartierul, e 6 dimineata! Tipa Dylan din spatele usii din camera lui.
-Si daca nu vreau, ce vei face, hâ?
-Tu ai vrut-o!Se aude usa busita de perete si il vad pe Dylan cum vine spre mine, ma ia pe sus si se intreapta catre baie. Ce are de gand boul asta?
-Lasa-maa jooss! Tip la el dand cu pumni in el.
-Ti-ai facut-o cu mana ta!Deschide usa baii si ma duce direct in cada, da drumul la apa si ma lasa acolo. Apa m-a atins doar putin deoarece m-am ridicat ca arsa. Te crezi smecher nu-i asa? Tip la el sperand ca ma aude.
CITEȘTI
❤Togheter until the end❤
RomanceDupa moartea tragica a parintilor ei, Zara impreuna cu fratele ei vor trebui sa isi inceapa viata de la zero. Nou oras, noua casa, noi vecini, noi prieteni, noi iubiri, va trebui sa tina piept tuturor piedicilor pentru as urma visul de a c...