-XIV-

3 1 0
                                    

30-Octombrie

Selena:-Haide Zara! Azi e ultima zi, grăbește-te! Maine e Halloween-ul si inca nu am găsit cu ce sa ne costumam!
Eu:-Nu-i bai, găsim noi.
Selena:-Ce liniștita esti tu. Nu ai niciun stres.
Eu:-Nu prea imi pasa asa tare, e doar un bal.
Selena:-Doar un bal? O nu cred ca ai spus asta!
Eu:-Ba chiar asta am spus. Stai!

Se oprește in loc si se uita la mine! Eu ramân blocată cand vad frumoasa rochie de epoca in fata mea.

Selena:-Ce e? Ce s-a întâmplat? Eu:-Cred ca tocmai mi-am găsit rochia! Selena:-E frumoasa, exact stilul tau

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Selena:-Ce e? Ce s-a întâmplat?
Eu:-Cred ca tocmai mi-am găsit rochia!
Selena:-E frumoasa, exact stilul tau.
Eu:-Hai!

Intr-un final își găsi si Selena un costum foarte dragut si amuzant. Ea era Xena.

Dupa ce ne-am petrecut toata ziua prin magazine mergem acasa si decidem ca in seara asta Selena sa doarmă la mine.

Selena:-Deci, cum e cu Romeo al tau?
Spune Selena in timp ce se întinde in pat si strânge in brate o perna
Eu:-Ce Romeo visezi? Nu e niciun Romeo!
Selena:- Cat ai de gand sa mai minți? E foarte clar tot. Poate ca ceilalți nu au observat dar eu da.
Eu:-Nu stiu despre ce vorbesti....poate ca ma atrage felul lui de a fi...dar oricum, are iubita si nu imi sta in caracter.
Selena:-Se vede ca il placi, ai o sclipire in ochi cand vorbesti despre el, Zâmbești mereu si cand il vezi nu poti sa iti iei ochii de la el. Continui?
Eu:-E de ajuns...
Selena:-Deci cu toate ca......

Abia ce începuse fraza dar este întrerupă de usa care se deschise si amandoua sărim ca arse din pat.

Dylan:-O, Selena, buna. Zara, eu de ce nu stiam ca Selena e la noi?
Eu:-Poate pentru ca erai plecat. Si nu am stiut ca iti pasa
Dylan:-Cum sa nu imi placa de o ființa asa minunata?

Ma uitam la Dylan si la Selena cum se pierd unul în ochii celuilalt. Zara era roșie toata si numai un zâmbet pe cand Dylan era pur si simplu in transă.
Fratele meu se așezase langa Selena jucându-se cu parul ei.

Eu:-Desigur Dylan ca poti sa iei loc. Selena va dormi la noi in seara asta.
Dylan:-Minunat, mai doarme cineva la noi in seara asa.
Eu&Selena:-Cine?

Nici bine nu intrebam ca il vedem pe Zayn cum își face apariția in camera.

Zayn:-Frate aici erai, te-am cam căutat putin.
Dylan:-Se pare ca si Selena va domi la mine.
Eu:-LA MINE! Nu uita ca Selena a venit la mine nu la tine!
Dylan:-Fie cum zici tu.
Eu:-Sa inteleg ca si el va dormit la noi? Alta casa nu gaseati si voi?
Dylan:-Da si nu.

Imi urăsc viata.
Spun intonându-mi privirea către fereastra.

Zayn:-Ai multe motive sa o faci.
Eu:-Afara!
Dylan:-Dar...
Eu:-Acum!

Ma îndrept către usa si o tin in timp ce le fac semn sa iasă. Dupa ce părăsesc camera cei doi indivizi, trântesc usa dupa ei si oftez.

Eu:-Fraieri.
Selena:-E minunat.
Spune Selena in timp ce se trântești cu spatele de salteaua moale a patului.
Eu:-Pamântul către Selena, esti aici? Si imi mai zice mie ca m-am îndrăgostit.
Selena:-Ce vrei sa fac, arata atat de bine....
Eu:-Deci da, te-ai îndrăgostit.

20:00

Selena:-Hai jos sa ne uitam la un film.
Eu:-De ce jos? Avem laptop aici.
Selena:-Da dar acolo e ecranul mai mare si plus de asta bucătăria si mâncarea e aproape.
Eu:-Bine, fie. Ii spun in timp ce imi dau ochii peste cap.

Coboram jos fiind îmbrăcat intr-o pereche de pantaloni scurți de trening  si un tricou  negru, iar Selena avea niște pantaloni scurți de pijama, rozi cu un tricou alb.

Ne ia ceva timp sa găsim un film bun. Niciuna din noi nu avea chef dulcegării asa ca am ales un film de groaza, Insidous 1.

Dupa 20 de minute ii aud pe cei doi retardați cum coboară scările. Dylan se așeza langa Selena usor ca sa nuno sperie pe cand Zayn sare pe canapea ca un turbat ce e si ma face sa arunc cipsurile pe jos.

Eu:-Bravo deșteptule, acum nu mai am ce mânca.
Zayn:-Trist. Mama ce tare, Insidous! 1,2,3 sau 4?
Eu:- Este primul, acum du-te si adu-cipsuri din bucatarie! Le găsești tu.
Zayn:-Sigur, acum ma duc.

Il vad cum de face comod pe canapea punându-si picioarele infecte pe măsuța de sticla din fata canapelei fara niciun stres.
Iau o perna si i-o arunc direct in fata fiind nervoasa.

Zayn:-Ho nebuno ca ma duc acum.

Un zâmbet de satisfacție imi apare pe fata cand il vad ca se ridica dupa canapea.
Ma fac comoda si astept...

Dupa 20 de minute

Ce tot face? Nu cred ca poate fi atat de prost încât sa nu găsească o punga de cipsuri, sau poate ca da?!

Ma uit in stânga mea si ii vad pe cei doi porumbei adormiți. Ce tare, astia au uitat ce e aia intimitate....

Ma ridic si intru in bucatarie. Becurile erau stinse iar deodată ploaia își făcu apăruția tunând atat de tare încât m am speriat. Ok...asta e ciudat...pun mana pe perete si încerc sa găsesc intrerupatorul. Dau de el si il deschis, il vad pe Zayn cum sta pe podea nemișcat.

Eu:-Daca încerci sa ma sperii sau ceva sa stii ca nu iti merge. Nu mai am 7 ani.

Așteptam un raspuns dar nimic, nicio mișcare, niciun sunet, doar ploaia.
Ma apropii usor de el si ma aplec atingandu-i spatele cu mâna.

Eu:-Hai Zayn, nu te mai preface.
Încerc sa il întorc le celalata parte dar degeaba. Dintr-odată deschide ochii larg si ma apuca strâns de mana. Ma sperii cand vad asta si ma dau mai in spate.

Ma ținea strâns de mana si ma trase peste el. Printr-o rotație de cateva secunde stătea desupra mea strangandu-ma de brate.

Eu:-Zayn lasa-ma. Termina.

Un zâmbet nenorocit ii apare pe fata si deodată se aude un tunet iar luminile se sting.

De data asta el se dăduse de pe mine si tipase ca o adevarata fetița. Eu nu stiam ce sa fac, sa rad sau sa ma sperii.
Il vad cum s-a ghemuit intr un colțisor al bucătăriei. Halal bărbat. Ma apropii de el si il privesc.

Eu:-Nu prea ti a iesit faza cu sperietura dar acum ce ai? Bine poate putin dar nu conteaza.

Zayn:-Frate, nu uitam la un film de groaza si becurile s au stins fara ca eu sa umblu la ele.

Ma pun langa el si il iau in brate. Capul lui se sprijină pe pieptul meu iar mâinile lui imi înconjoara talia.
Cu o mana il mângâi le cap iar cu cealaltă ii înconjori spatele.

Eu:-Liniștește-te Zayn, nu e nimic, e doar ploaia.

❤Togheter until the end❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum