-XV-

0 1 0
                                    

06:45

Imi deschid usor ochii realizând ca stau pe podea, impreuna cu Zayn. Mana lui imi tinea strâns talia pe cand mana mea se odihnea pe pieptul lui.

Incerc sa ma ridic usor, fara a-l trezi, dar sunt trasa inapoi de catre frumosul adormit. Cad in bratele lui iar el zâmbește in timp ce imi mângâia tandru obrazul.

Zayn:--Unde aveai de cand sa te duci micuto?
Zara:--Undeva departe de tine. Spun dandu-mi ochii peste cap încercând să mă ridic dar cele doua mâini ale lui nu ma lasa.
Zayn:--Intr-o zi iti vei dori sa ma ai. Zara:--Visezi! Spun ridicandu-ma nervoasă intrând în sufragerie tipand la Selena sa se trezească.

Dylan:--Cineva s-a trezit cu fata la cearceaf.
Zayn:--Sau mai bine zis "podea".

Intru in baie iar după 20 de minute ies. Sunt machiată ca de obicei, simplu, dar cu un ruj rosu in plus.
Mă decid sa ma îmbrac ceva mai diferit deoarece era asa zisa zi "mascata". (Media)
După ceva timp este gata si Selena asa ca ne întâlnim.si cu Taylor in fata casei si plecam.

La liceu toata lumea era îmbrăcata ciudat spre surprinderea mea.
Mă plimb cu Selena pe holuri fara a stii unde ne îndreptăm si văzând ca niciuna din noi nu va vorbi prea curand sparg tacerea.

Eu:--Deci spune-mi, ce este între tine si Dylan ?
Selena:--Ce sa fie? După cum bine stii nu este nimic.
Eu:--Haide Selena, din prima clipa am vazut ca este ceva intre voi, am vazut cum il privesti.
Selena:--Il privesc in acelasi mod cum il privesti si tu pe Zayn?

Imi aplec capul pentru cateva secunde constinentizand ce tocmai a spus si ezit sa ii dau un răspuns.

Eu:--Vorbeam despre tine acum. Si presupun ca esti interesata sa afli si ce simte el.
Selena:--Nu este evident?
Eu:--Dylan te place.
Selena:--Esti sigura de asta? Nu vreau sa fiu luata de fraiera...
Eu:--Il cunosc pe Dylan si cred ca pentru prima oară se gândeste la ceva serios cu tine.
Selena:--Ar fi bine dacă ar fi fost asa.
Eu:--Crede-ma!
Selena:--Tu ai aflat despre Zayn si Gigi?
Eu:--Nu, ce sa aflu, ce s-a intamplat?
Selena:--Uau, esti in urma cu stirile. Păi la petrecerea lui Alex Gigi isi făcea de cap cu un tip din liceu iar Zayn i-a cam prins in fapt.

Imi ridic capul din pământ atunci cand aud asta si intrăm în clasa. Acolo, Zayn, stătea in locul sau veșnic de la geam, si ma întrebam cum a ajuns el inaintea mea liceu.

Eu:--Stii...?!
Selena:--Ce e Zara?
Eu:--Si eu am vazut-o pe Gigi cand isi făcea de cap cu un tip..
Selena:--Tu vorbesti serios? Si de ce nu ai spus?
Eu:--Pentru ca nu era treaba mea...Nu aș fi putut să mă bag. Este relatia lor, sau cel putin a fost.
Selena:--Ai dreptate.

20:30

*
Taylor:--Haide Zara, esti gata?
Eu:--Da, acum cobor.
Taylor:--Bine, te astept.
*

Cobor si ma intalnesc cu Taylor pentru a merge la liceu. Acolo vom avea petrecerea de Hallween unde va fi prezenta toata scoala.
Ne întâlnim cu Selena in fata liceului si ne îndreptăm catre sala de sport.
Acolo era o atmosfera incendiară, profesorii se simțeau in largul lor impreuna cu elevii, majoritatea dintre ei facandu-si de cap, muzica era buna dar totusi nu dădeam o anumita persoana.
Ne ducem sa ne luăm cate ceva de băut dar sunt oprită de o mana calda. Imi întorc privirea si dau de proful David....le fac semn fetelor ca pot merge si fara mine iar ele fac întocmai.

David:--Buna seara prințesa! Imi spune in timp ce imi daruta mana. Era îmbrăcat simplu, negru fara o tema anume.
Eu:--Seara buna domnule.
David:--Sunt încântat să te văd în seara asta.
Eu:--De asemenea.
David:--Ai dori să dansezi?
Eu:--Am...Păi....
David:--Nu accept un refuz domnisoara!
Eu:--Daca asa sta treaba...

Mă ia pe ringul de dans, fiind o melodie mai lentă imi atinge soldul tragandu-ma ceva mai aproape de el. Mă simt stânjenita deoarece nu stiu ce este in capul lui, nu stiu daca aceste acte ale lui au vreun scop anume.
Dansăm de ceva timp dar vad cum suntem întrerupti de bărbatul care mi-a dat lumea peste cap.

Zayn:--Domnule profesor! Imi permiteți?

Intre ei se creeaza o tensiune imensa. Privirile lor încruntate sunt pe punctul de a arte toata încăperea! Acea liniste este intrerupta de catre Zayn care era din ce în ce mai nervos.

Zayn:--Asadar profesore?!

David isi muta privirea la mine după care da din cap aproband vadandu-se dezamăgirea de le fata lui.

Zayn ma cuprinde de mijloc iar mâinile mele ii înconjoară gâtul. Aceasta apropiere ma face sa ma simt mult mai bine. Desi melodia se schimbase si ritmul era total altul noi aveam propria melodie in gand.
Mă privește in ochii si simt cum ma topeste, este slăbiciunea mea.

Zayn:--De ce tipul asta încerca tot timpul să intre în contact cu tine?
Eu:--Aceeasi intrebare mi-o pun si eu. Nu inteleg.

Spune ceva doar pentru el crezând că nu îl aud dar de fapt înțelesesem tot. "Ar face bine sa stea departe"

Eu:--Ce face Gigi?
Zayn:--Probabil si-o trage cu vreunul.
Eu:--Adica voi...
Zayn:--Adica ea este liberă sa faca ce vrea. Lămurită?
Eu:--Probabil.
Zayn:--Ce te nelamureste?
Eu:--Tu Zayn!

Mă privește adânc apoi deodată ip vad cum ma ia de mana si ma trage dupa el afara.

Eu:--Zayn, ce tot faci?
Zayn:--Vin-o cu mine! Vreau să iti arat ceva.

Stau si ma gandesc cateva secunde daca sa fac cum spune el, dar ce am de pierdut? Sunt curioasă ce vrea.
Mă urc in masina si porneste spre o alee necunoscută. O mie de intrebari imi străbat mintea.

Eu:--Zayn, unde mergem?
Zayn:--Ai rabdare doar.














Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 05, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

❤Togheter until the end❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum