-Parca nu mai veneai odata! Ii spun eu vazand-o ca intra in masina.
-Da, da, lasa asta, unde vom merge?
-Pe centru. Ii dau adresa taximetristului si pormin.Dupa cateva minute bune ajungem la locatie. Ii dau bani taximetristului si iesim.
Intram in local fara a spune ceva si pana si eu raman uimita la cat de multe persoane erau acolo ascultand muzica linistitoare.Ii fac semn Selenei sa ma urmeze la tejghea unde era barbatul care m-a angajat al cariu nume habar nu am care e.
-Buna din nou. Ii spun eu zambindu-i.
-Hei, tu..Zara nu? Spune el uitandu-se pe folmular.
-Exact, dar problema e ca eu habar nu am cum te cheama. Ii spun eu razand.
-Mike, Mike.
-Bun, ea e Selena. Ii spun aratand spre ea iar ea ii zambi la fel facu si el.
-Pai, in spate e cabina ta, te poti aranja acolo pana vei vrea sa incepi. A, si de acum poti intra prin spate ca orice anagajat. Spune el facandu-mi cu ochiul in timp ce ii servea pe ceilalti clienti.
-Selena vii cu mine?
-De data asta nu, prefer sa te ascult de aici.
-Bine atunci. Ii spun si ma indrept catre cabina. Intru si imi las sacoul.Urc pe scena asezandu-ma pe scaunul din fata vazand cateva partituri insemnand ca voi canta acelea.
Incep a canta prima melodie Dua Lipa- Thinking 'Bout You.
In sala se lasa linistea iar toti isi atinti privirea spre mine. Ma simteam.putin incomod dar atunci cand cant uit de tot.
-Uuu, bine Zaraaa!!!
O aud pe Selena tipand dar cand observa ca toti se uita spre ea se rusinase si se ghemui in scaunul pe care era asezata. Eu zambesc cantand melodia.
***Dupa ce am cantat mai multe melodii cu cateva pauze intre ele, oamenii se rari fiind deja 23:30.
Decid sa cant si ultima melodie care era Miley Cyurs- Adore you. O iubeam.In timp ce cantam observ ca usa de la intrare se deschise, pe ea intra Gigi dupa aceea Zayn. Iar din senin simt cum imi inteapa ceva interiorul corpului...nu stiu mai exact ce e asa ca nu bag de seama si cant in continuare.
Ii caut cu privirea si dau de ochii intunecatii ai lui Zayn care ma sorbeau din priviri. Simteam ca ma topesc. Of Doamne, ce-o mai fi si asta....Simt cum toate sentimentele si gandurile dispar atunci cand privirile noastre sunt intersectate. Gigi comanda si se uita la Zayn nedumerita, ii spune ceva dar Zayn nu ii da importanta. De ce e asa atent la mine si nu la iubita lui? Ultima oara cand l am vazut se purta ca un nesuferit. Asa ca decid sa ies din transa si imi indrept privirea catre Selena care discuta cu Mike privindu-ma.
Dupa ce termin de catat cobor langa Mike si Selena care ma urmareau cu privirea.
-Te-ai descurcat minunat! Esti un adevarat talent! Spune Selena imbratisandu-ma.
-Are dreptate! Aproba Mike multumit.
-Ce sa zic...am facut si eu ce sti. Spun zambind si cautand cu privirea ochii cei negri.
-Au plecat adineauri.
-Cine?
-Stii foarte bine cine!
-Ba nu....
-Ba da, o pot tine asa toata noaptea sa stii.
Ma stramb la ea aratandu-i limba scurt iar ea rade cu pofta.Pov Zayn
-Hai Gigi, inca nu te-ai hotarat unde vrei sa mergem? Intreb conducand cu masina prin oras.
-Inca nu...chiar nu stiu unde.
-Dam ture cu masina de o ora si tu tot nu stii un amarat de local?
-Bingo, uite, am gasit. Opreste aici!Ma uit pe geam si vad o cladire frumos amenajata pe care scria Enigma. E destul de simpla, pare simpatic locul.
-Bine atunci, haide.
Coboram din masina deschizandu-i portiera masinii si coborand.
Intram in acel local si aud o voce minunata. Nu imi vine sa cred, cand imi ridic ochii o fad pe frumoasa blonda cantand pe scena.Ne asezam la o masa si tot nu imi pot lua ochii de la ea, arata atat de bine. O vad cum isi indreapta privirea catre mine iar eu ma simt mult mai vrajit de ea. Simt cum se pierde in ochii mei dar si eu in ai ei. E atat de departe si totusi o simt langa mine. Ce sentiment ciudat.
-Zayn, am comandat eu. Alo, pamantul catre Zayn, esti bine?
O aud ca pe Gigi cum palavrageste ceva dar nu o bag in seama doar aproband.-Âhâm. Si raman focusat pe tabloul din fata mea. Dar observ o incruntatura pe fruntea ei dupa aceea isi muta privirea trezindu-ma la realitate.
-Eu deja m-am plictisit. Spune Gigi band din lichidul de portocale.
-Si eu...ce zici, mergem?
-Dar abia am ajuns..
-Hai poate gasim alt loc.De ce sa fiu in preajma ei? Nu trebuie sa raman langa ea, cu cat sunt mai departe, cu atat mai bine. Imi spun in gand mergand la iesire tinand-o de mana pe Gigi.
***
Pov Zara-Dylan, I'am home. Tip eu ca fraiera prin casa dar am uitat ca el e plecat, doar e week end.
Pai, cred ca ma voi baga direct in pat, ar fi o idee grozava.
Ma schimb intr-o perche de pijamale lejere, albastre si ma intind in pat.
Ohh, ce bine e.
Stau relaxata incercand sa dorm, dar nu puteam.
Trec cateva ore dar in minte imi apar tot felul de ganduri. Nu mai suport.
Ma ridic din pat si ies pe balcon, ma sprijin de ferul rce si inspir aerul care se parea ca imi face bine si privesc in jos.-Se pare ca Frumoasa Adormita nu are somn.
Aud o voce enervanta care nici la ora asta nu imi da pace. Ridic capul spre casa lui Zayn si dau cu ochii de el care facea acelasi lucru ca si mine.
-Vezi-ti de alte tale Lucifer.
Ii spun cu un zambet fals si ma intorc la 80° intrat din nou in camera.Cine se crede? E un amarat. Crede ca sunt fraiera sa intru in jocul lui? Nici gand!
Ma pun din nou in pat si privesc tavanul cu gandul sa adorm, dar spre ghinionul meu creerul meu nu coopereaza.
*
-Mami, unde esti? Imi e frica!
Tip cand vad in fata mea o multime de oameni care ma priveau asteptand ceva. Dar ce pot eu sa fac? Sunt doar un copil...
-Nu-ti fie teama scumpo, nu te uita in jur, inchide ochii si gandeste-te ca esti langa mine.
Imi spune mama din spatele scenei privindu-ma ingrijorata cu mainile stranse la piept.
Inchid ochii si tin microfonul strans ducandu-l la gura, incerc sa cant dar imi e teama, gafez cuvintele si aud cum publicul e nemultumit.
-Nu..eu...aaa...incerc sa spun ceva dar umilinta e prea mare.*
Ma ridic repede din pat si inspir aerul de dimineata ce dadea navala in casa.
Imi pun mana la pipet si privesc in gol. Parea atat de real...imi spun incet cat sa aud doar eu trantindu-ma cu spatele de salteaua moale a patului. Suflu usor si imi iau telefonul de pe noptiera.E deabia 7, nici nu stiu cand am adormit...
Intru in baie si ma descarc de toata energia negativa.
Dupa cateva minute ies din baie si imi aleg o rochie neagra, o pereche de botine negre si o geaca de piele neagra. Decid sa nu ma machez pentru ca nu aveam starea necesara.Imi iau telefonul, geanta si am iesit din casa fara sa imi pese faca Dylan era acasa sau nu.
Pe drum ma opresc la o florarie si iau un buchet mare de flori albe, crizanteme si ma indrept catre micutul cimitir in care locuiesc acum corpurile neinsufletite ale parintilor mei.
Ma apropii de cimentul umezit al mormantului...cad in genuchi iar lacrimile imi inunda obraji. Ma simt asa neputincioasa, singura, parasita...De ce m-ati lasat aici singura? De ce?
Imi duc mainile la ochii stergandu mi lacrimile care cadeau siroaie atingand pamantul si stapanindu-ni plansul. Dar nu puteam, ma descarcam si imi era bine choar daca sufletul imi era rupt in doua.Asez florile pe mormand aprinzand cateva lumanari si plec.
Intru intr-o biserica mare unde lumea asista la slujba. Unii oameni radeau, altii barfeau, alti se rugau, altii se holbau la mine...iar eu m-am asezat in ultimul loc strangandu-mi mainile la gura rugandu-ma.*
Arunc cheile pe mica masuta de la intrare si urc scarile. Ma arunc direct in pat si adorm.
CITEȘTI
❤Togheter until the end❤
Roman d'amourDupa moartea tragica a parintilor ei, Zara impreuna cu fratele ei vor trebui sa isi inceapa viata de la zero. Nou oras, noua casa, noi vecini, noi prieteni, noi iubiri, va trebui sa tina piept tuturor piedicilor pentru as urma visul de a c...