Selena: -Nu, nu si nu! Tu mergi cu mine! Hai sa intram aiciIntram intr-un magazi cu bijuterii si cautam un ceas cat mai simplu dar norocul nu era de partea mea.
Merg intr-un colt al magazinului si vad intr-o vitrina de sticla, mica, un ceas cu curele negre, rotund si avea o atractie...era minunat, perfect!Eu: -Selena, am gasit! Strig dupa ea si intr-o secunda era langa mine. Cand ajunge ramane cu gura deschisa.
Selena: -E uimitor! Trebuie sa coste o multime.
Eu: -E special baiatul?
Selena: -Numai sa il cunosti doar...
Eu: -Atunci merita. Il iau.Il cumpar si merg parca zburand pana acasa.
Intru in cada parfumata de minunatele saruri si las fiecare muschi din corp sa se relaxeze.
Dupa o ora de stat in baie cobor jos pentru a lua o gustare.
Scormonesc prin frigider dupa ceva dulce dar nu gasesc mai nimic pe gustul meu.Inchid frigiderul si il vad pe Dylan cu cateva sacose in mana pe care le aseara pe masa. Scoate intr-o plasa o cutie mare de carton.
Dylan: -Ia, cred ca vrei sa gusti.
Desfac cutia si vad acolo cateva prajituri diplomat, fix ce imi place mie!
Eu: -Te super iubeessc! Ii spun in timp ce ii plasez un sarut pe obraz.
Dylan: -Stiu, stiu.
Ne asezam la masa iar eu devorez prajitura cu multa pofta. Dar ma opresc la un moment dat amintindu-mi ca trebuie sa il anunt ca deseara ma duc la ziua aceluit tip...
Eu: -Auzi....
Dylan: -Aud, aud
Eu: -Deseara ma duc la ziua unui baiat.
Dylan: -Oooo, cine-i baiatul?
Eu: -Nu stiu.
Dyaln: -Esti nebuna? Ai probleme cu memoria? Cum sa nu stii?
Eu: -Nu il cunosc. Selena ma obliga sa vin.
Dylan: -Selena zici....
Eu: -Da, da, dragostea ta.
Dylan: -Mai taci.
Eu: -Hai si tu, poate asa nu ma voi simti in plus.
Dylan: -Sunt la lucru, nu stiu daca pot veni.
Eu: -Ohh, atunci sa vad cum ii voi spune Selenei ca nu vei veni...
Dylan: -Stai, stai, am zis ca nu stiu, daca vorbesc cu patronul.....
Eu: -Te astept acolo. Iti trimit adresa in mesaj.Ii spun si ma ridic de pe scaun dupa ce termin prajitura. Urc scarile plictisita fara niciun chef de viata.
Apas pe butonul de deblocare a telefonului si realizez ca e ora 18:30 iar la 9 trebuie sa fiu gata. Am timp si pentru a citi minunatul meu roman de dragoste.*
Dupa o ora de citit decid da ma ridic din pat.
Intru in baie pentru a ma machia iar parul mi l-am facut putin ondulat. Dupa aceea ma intorc dulapul cu haine le dos pentru ca, ca de obicei, nu am cu ce sa ma imbrac!Doamne ce alegere grea!
Intr-un final imi gasesc o fusta stramta, neagra si o bluza pana in talie de aceeasi culoare ca fusta. Imi iau geaca de piele ma incalt si ma asez pe telefon tastand si vorbind cu prieteni vechi.
Beep, beep beep.
Imi suna telefonul si raspund imediat cand vad ca e Taylor.*
Eu: -Da.
Taylor: -Esti gata?
Eu: -Da sunt.
Taylor: -Bine, te astept jos.
*
Imi inchide iar eu iau micuta cutie in care se afla ceasul pe care il bag in geanta si cobor.Eu: -Dyyllaaannn, am plecat.
Tip din usa la el sperand ca ma aude si ies din casa. Ma apropii de casa lui Taylor iar de acolo iese Zayn.
Il vad cum se uita la mine fara sa schiteze nimic, il priveam si el ma privea dar am decis sa termin acest josc de priviri si sa intru in masina privindu-l incontinu.Taylor: -Vine si el.
Eu: -Adica? Acum? Spun intorcandu-mi ochii catre ochii ei.
Taylor: -Nu acum, dar va veni.
Eu: -Si ce imi pasa mie? Sa vina...
Taylor: -Chiar iti pasa...spune incepand sa chicoteasca pornind masina.
CITEȘTI
❤Togheter until the end❤
RomanceDupa moartea tragica a parintilor ei, Zara impreuna cu fratele ei vor trebui sa isi inceapa viata de la zero. Nou oras, noua casa, noi vecini, noi prieteni, noi iubiri, va trebui sa tina piept tuturor piedicilor pentru as urma visul de a c...