03:00
Este 3 dimineata iar eu nu am somn. Oare ce o face? O fi bine? S-o fi întors de la petrecere? Toate aceste ganduri ma bântuie, nu am liniște.
Decid sa ma ridic din pat si ma îndrept către geam. Observ ca becul de la el din camera era deschis. Sa ma duc sa vad ce face? Daca are nevoie de ajutor? Of Zara potolește-te, nu are 5 ani! Ce sa cauți tu la el?
Mintea mea proasta! Dar nu pot rezista, ma duc!
Imi iau geaca de piele peste tricoul lung pe care il purtam si ma duc la el.
Usa era deschisă asa ca intru înăuntru. Urc scările lent pana ajung la usa camerei lui.Eu:-Zayn...esti bine? Usa era deschisă asa ca am intrat..
Vorbesc singura, se pare ca nu voi primi niciun raspuns. Apăs pe clanța si intru înăuntru, analizez camera si observ ca Zayn era in pat fara tricou, doar in pantaloni.
Ma înroșisesm la fata iar pielea mi se făcuse de cocoși de data asta. Ma apropii de el așezându-ma pe marginea patului analizandu-i fiecare tăietura.Mana mea nu se poate controla asa ca face contact cu fata lui. Il mângâi usor simțindu-i minunata piele.. Doamne ce-i cu mine? Par o obsedată!
Imi iau mana de pe fata lui iar el își deschise putin ochii.
Zayn:-Pune-o la loc!
Înghit in sec cand aud ceea ce abia a zis Zayn dar ma prefac ca nu am inteles nimic.
Se ridica putin mai sus rezumându-se de perna din spate si ma privește adânc.
Eu:-Eu...am...am venit sa vad daca esti bine... Si..vad ca esti bine acum voi pleca!
Spun si ma ridic vrând sa plec dar o mana de a lui o prinde pe a mea si ma rotește la 90 de grade lângă el. Acum distanța dintre noi era foarte mica inima batandu-mi tare iar respirația imi era alerta.
Zayn:-Acum ma simt mult mai bine.
Imi spune in timp ce imi plasează un sărut pe frunte. Vino.Ma trage la pieptul lui iar eu nu ma împotrivesc se face comod iar eu imi așez capul pe pieptul lui mana inconjurandu-i corpul.
Stiu, e gresit dar senzația pe care o simt cu el nu mi o poate da nimeni...nu imi vine sa cred câte ma poate face sa simt...dar nu e corect....
Eu:-Nu e bine...
Zayn:-Asculta-ti inima, asta fac eu acum. Tu imi faci bine.Ma simt atâta de bine dar totodata asa rau...el are o iubita iiar eu nu am niciun drept sa fiu aici cu el...
Încerc sa ma dau jos dar mana lui ma tine prea strâns, nu stiu cum voi ieși de aici.
*****
Pov Zayn
Sta lipita de corpul meu dogorand caldura, e asa micuța si sensibilă. E eminunata fara machiaj, pura.
Nu cred ca e in regula sa se apropie de mine, dar cum sa rezis? Este ca un dorg...imi curge prin vene.Ii dau un sărut pe frunte si ma ridic din pat pentru a face un dus, o vad cum se foiește dar se potolește repede.
Ies din dus dar ea nu mai era. Fericirea mea a durat prea mult. Imi bag mâinile prin par trezindu-ma din transă.
Pov Zara
Ce am facut? Trebuia sa stau liniștita acasa, mi-a trebuit mie sa fiu sentimentala! Bravo Zara! Spun in timp ce țin o perna in brate si ma holbează pe perete.
Dar...adevarul e ca arata asa bine...corpul lui atat de aproape de al meu... Zara revino-ti! Gata!
Ma dau jos din pat furioasa dar nu stiu de ce eram furioasa, pur si simplu eram.
Cobor scările si ajung in bucatarie, imi iau un borcan de nutella si încep sa ma uit la seriale ca o obsedata ce sunt.
18:00
Ah...trebuie sa ma pregătesc de serviciu...
Ma duc in baie si ma machez, imi îndrept parul dupaceea ma îmbrac cu un plover verzui si o pereche de blugi albaștri. Imi iau botinele, geaca de piele si cobor ceasul fiind 19:20.
Imi închid unsa deoarece Dylan e plecat la club si chem un taxi.
Intr-o jumătate de ora ajung la Enigma.
Imi las geaca in cabina si ies pe scena si cand.
01:00
Dupa ce termin de cântat plec acasa împreuna cu Alexander.Eu:-Deci...cum ai aflat ca lucrez aici?
Alex:-Pai...un cuvânt Selena.
Eu:-Am inteles.Tot drumul a fost tăcut niciunul nu scoatem niciun cuvânt si doar ne bucurăm de liniște.
Cand am ajuns in fata casei se întoarce către mine si ma privește.
Eu:-Multumesc ca m-ai bucurat cu prezenta ta in seara asta.
Alex:-Nu exista lucru mai placut decat asta!Ii zâmbesc scurt si imi întorc capul către drum. Il vad pe Zayn cum se holbează la noi iar instinctiv ma întorc din nou către Alex si il sărut scurt pe obraz.
Ii pot observa zâmbetul pe care il avea pe fata dar nu durează mult si ies din masina.Merg către casa observand ca Zayn vine către mine iar Alex plecase.
Ma prinde mana si ma întoarce către el, il privesc si vad ca este foarte încruntat.Zayn:-Ce treaba ai cu el? Ce cauta el aici? Ca căutai in masina lui?
Eu:-Heei, mai usor. Sunt la interogatoriu cumva? Spun in timp ce imi trag mana in spate.
Zayn:-CARE-aI TREABA CU EL?
Eu:-Ce-ti pasa tie?
Zayn:-Ce-mi pasa mie? Chiar asa..ce imi pasa mie? Nu imi pasa.
Eu:-Sigur. Ai o iubita.
Zayn:-Vorbeam despre tine nu despre mine!
Eu:-Nu inteleg ce treaba ai tu. De ce te afectează atat?
Zayn:-NU MA AFECTEAZĂ!
Eu:-Âhâm.Spun si plec. Ii pasa. Nu inteleg de ce, dar ii pasa. O sa aflu eu.
CITEȘTI
❤Togheter until the end❤
RomanceDupa moartea tragica a parintilor ei, Zara impreuna cu fratele ei vor trebui sa isi inceapa viata de la zero. Nou oras, noua casa, noi vecini, noi prieteni, noi iubiri, va trebui sa tina piept tuturor piedicilor pentru as urma visul de a c...