Mira 4 . bölüm

204 9 2
                                    

Sabah başıma yediğim çorapla uyanmıştım ! Aman Tanrım korku filmi gibiydi..Gözlerimi açtığımda abim karşımdaydi ve kahkaha atıyordu.Yastigimi alıp kafasına attım ve gözlerimi ellerimle ovusturdum.

"Günaydın uyukucu prenses " diyip kahkaha attı ev innlemisti resmen.

"Lanet olsun al şu çoraplarını burnumun direği kırıldı! "

"Hadi ordan be hadi kalk enes aylincin seni bekler"

"Aylin demişken bütün gece nerdeydin sen? "

"Sence nerde olabilirim? "

"Tamam anlaşıldı.."

Uzerimi giyinip, en pahalı olan parfümü sıktım ve spor ayakkabılarımı giyip evden çıktım.Bu gün Buğra evdeydi yani abim o yüzden arabayi yürütememistim yürümek zorunda kaldım.

Caddenin oraya bakınca zamanlamam harikaydı Aylin son derece güzel olmuştu. Bordo rengi Converseleri okul eteği ile uyum sağlamış ve saçlarını açık bırakmıştı ve gerçekten çok hoş gözüküyordu..

"Selam" diyip yanına gittim.

Yüzüme bakmadan yürümeye devam etmişti benle konuşmuyordu.

"Benle ilgilenmicekmisin?"

"..."

yine cevap yok . önüne geçip onu durdurdum.

"benle konuş. " dedim sertce.

"Ne dememi istiyorsun sevgilinin yanına git ve beni rahat birak"

"Benim sevgilim falan yok biri sana kötü bir oyun oynuyor."

"tabi ya bende Kördüm zaten"

"Bu da ne demek? "

"Kantinde nerdeyse kucağında oturuyordu enes."

"Bak yemin ederim göründüğü gibi değildi"

"Bana bişey açıklamana gerek yok ben kimim ki?"

"Benim için çok degerlisin aylin."

"Ya değerli olmak istemiyorsam, ya seninle bir daha konuşmak istemiyorsam?"

"Yapamazsın. "

"Sanırım sana sorucak değilim.Simdi çekil önünden okula geç kalıcaz. "

Okul yolu boyunca yan yana yürüdük tabi o kulaklığını takmış ve beni takmiyordu.Okul kapısında Ece hemen yanımıza damladi.

"Selam enes naber?"

"Selam. Ayline sor nasıl olduğumu o sana anlatır. "

"Bu da ne demek?"

"insanları dinlemeden yargilamayi çok seviyorda o yüzden neyse ben kaçar kendine iyi bak"

"Tamam görüşürüz"

Hızla sınıfa çıktım yavuzla konuşmam lazımdı.

"Hey bi baksana"

"Efendim kardo"

" Aylin bir sevgilim olduğunu sanıyor inanabilyormusun?!"

"mira mı? "

"Aynen kız tam bir manyak."

"Abi o kızla konuşman lazım iyice delirdi.

"Bencede."diyip okulun arka Bahçesine gittim.

Genelde orda takılırdı ve tahminimde yanilmamistim.kolunu sertce cekip arkadaşlarının yanından uzaklaştırdım.

"Oo bu ne böyle sert çocuk yoksa beni mi özledin?" diyip ellerini boynuma doladi.

Ellerini tutarak boynumdan çektim.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun?!"

"Ne yapmışım"dedi ve munzurca gülümsedi.

"tehlikeli sularda yüzüyorsun."

"O sularda sen varsan gerisi önemli degil" aramizda 3 cm vardi sadece.Ve nefesini hissediyordum beni baştan çıkarmaya çalışıyordu.

omuzlarından tutum.nefesi kesilmiş ve dudaklarını aralamisti onu öpücücegimi düşünüyordu ama tabiki yapmadım omuzlarından tutup sertce duvara vurdum canı acımış olcakki yüzünü burusturdu ve ağzından küçük bir çığlık çıktı.

"Benden ve aylinden uzak durcaksin yoksa senin o küçük beynini ezerim Anladinmi beni?!" diye bağırdım

Kızın gözleri dolmuştu bişi söylemesine gerek kalmadan arkamı dönüp hızla yürüdüm.

Ece'nin ağzından :

Evet bu gün voleybol antrenmanım vardı.Daha doğrusu takımdaydım ve başka bir okulla maçımız vardı. Bütün lise gelicekti maçı izlemeye ve tabiki yavuz da orda olacaktı :D

fazla kısa olan voleybol şortumu giydim fiziğim güzel olduğu için böyle şeyleri dert etmezdim.Uzerimede formamı geçirdim 8 numaraydım.Salonda ısınma haraketlerine başlamıştık ve tribünler dolmaya başlamıştı. Hazirliklar bitince tezuaratlar başlamıştı.

ve maç başladı..!

Karşı takımdaki smaçör sert bir atış yaptı kurtariyim derken yere uçtum resmen, ama işe yaratmıştı ezgi manşet atarak durumu kurtarmış ve puanı biz almıştık.Dizlik olmasına rağmen canim çok kötü yanmıştı egitmenimiz yanıma gelerek beni kaldırdı ve yedekteki oyuncu maça devam etti biraz dinlendikten sonra geri giricektim sanirim bilegimi burkmusum.

Aninden bi eli omzumda hissettim kafamı çevirip bakınca yavuz olduğunu gördüm ve gülümsedim.

"Güzel kurtarıştı, iyi misin kötü düştün biraz?"

"Saol.Ah evet biraz sertti sanırım bilegimi burktum ama önemli değil geçer birazdan."

"Öyle olsun ben sana su alıp geliyorum ."

"Peki."

Gerçekten çok tatlıydı bana davranışları, ,dusunceli haraketleri, o mükemmel gülüşü beni kendimden geçiriyordu ondan gerçekten hoşlanıyordum ama beyfendimiz biraz naz yapıyordu sanırım kendini agirdan mı satıyor demeliyim yoksa??

Arkamdan bir ses duydum dönünce karşı okulun üniforması olan 3 kişi gördüm.

"Bir sorun mu var?" dedim Yüzümde garip bir işaret olduğuna emindim.

"Hayır. Sadece fazla güzelsin. "

Harikaa birde belalim eksikti o da tam yerine geldi ve bu çok gıcık bişidi.

" Yolunuzu şaşırdınız sanırım karşı tarafta olmalısınız. " diyip maçı izlemeye koyuldum ama hala tepemde dikiliyorlardi.Aylinin sesini duymamla arkamı döndüm.

"Bir sorun mu var ece? "

"Hayır arkadaşlar yolunu şaşırmış heralde."

"Yo bence tam yerine geldik güzelim bir taşta 2 kuş maç sonunda sizi bekliyoruz belki bi şeyler yaparız anlarsın ya"diyerek sırıttı.

" Sikrir olup gitmeye ne dersin?! " Aylinle çocuklar arasında gerginlik çıkmıştı. Bende arkadaşıma destek oldum.

"Bizi rahat bırakın tabi bu sizin yarariniza defolun gidin burdan!"

Çocuk büyük bir kahkaha attı ne yani komik bir şey mi demiştim?!?!

Hemen ardından enes ve yavuzun sesi duyuldu:

"Sanırım kızlar size gitmenizi söyledi" enesin çenesi kasılmıştı ve yavuz da yumruklarini sıkıyordu kesin bir kavga çıkacaktı..

Ben Seninle Mutluyum..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin