Kayak 12.Bölüm

143 3 2
                                    

"Evet çocuklar buraya Bakın. Şimdi kalacağınız odalar belirlendi isimleri okuyorum."

" yavuz - enes -fatih 404"

" Özgür - berk -cenk 406"

" ada- ceyda -ece  407 "

Nasıl yani ben kimleyim o zaman?  ada ve eceden başka odamı off yüzüm asılmıştı ece ve ada bana sarildilar. ve  Müdürümüz bu kattaki son oda olduğunu söyleyerek 2 kişilik oda oldugunu söyledi ve isimleri açıklamak icin kağıda döndü.

"aylin-Mira 405"

Gözlerim kocaman açılmıştı!  ben ve mira! aynı odada mi kalıcaz!  miraya döndüğümde şaşkınlıktan ağızı açık kalmıştı...

▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲

"Yok artık!  Öyle bişi olmayacak hocam ben o gerizekalıyla kalmaaaaaaammmmm!" diye cırtladı mira -.-

" ben sana çok meraklıyım ya salak!"

"Kesin bağrışmayı! sizle mi uğraşıcaz? konu kapanmıştır odanıza çıkabilirsiniz." dedi Müdürümüz.

harika gerçekten mükemmel hatta.En nefret ettiğim kişiyle aynı odada kalıcaz daha kötü bişi olamaz heralde.Sinirden resmen gözlerim dolmuştu ben o salakla kalamazdım 2 güne katil olup çıkardım heralde..

" sakin ol bebeğim " diyerek bana sarıldı özgür.

" aynen aylin zaten yatmadan yatmaya görüşüceksiniz." diyerek kızlar moral vermeye çalıştı ama nerdee? onunla aynı havayı solumak bile iğrenç pis sürtük.

" katil olmadan şu tatil bitse iyi olur çocuklar yoksa bi kaç yıl hapiste geçiricem.Neyse ben eşyaları yerleştirmeye gidiyorum lobide buluşuruz. " diyerek asansöre doğru ilerledim.Tabi mira benden önce davramış asansörü çağrıyordu beni görünce gözlerini devirdi.

he canım he bende senin için ölüyordum zaten..!

asansör gelince önce o sonra ben bindik asansör durunca yavaşça indik kapı anahtarı bendeydi mira kenara çekilip açmamı bekledi açtığım anda ikimizde ayni anda davranıp girmeyi denedik tabi 2 bavul ve 2 kişi aynı anda giremedik ve kapıda sıkıştık -.- 

" Ya çekilsene ! "  dedim

"Sen çekil ilk ben girdim! " diyerek bağırdı mira

"kapıyı ben açtım ama! " dedim

"banane ya ilk ben girdim diyorum almıyor mu kafan?! "

diye itişirken ikimiz birden odaya doğru düştük lanet olsun!

" yaptığını beğendin mi gerizekalı?! " diye cırladı mira

"evet beğendim canım iyi oldu sana.! "

"oofffff " diye bağırarak  ayağa kalktı ve  bavulunu çekerek dolabının yanına açtı.

bende ardından giderek diğer dolaba eşyalarimi yerleştirmeye başladım.  işimi bitirince giyinmeye başladım. üzerime krem rengi bil bir kazak  altımada bir pantolon geçirdim  Botlarımıda giydikten sonra kapıyı çarpıp çıktım.

hızlıca lobiye indim enes ve yavuz koltuklara oturmuş ve bana bakıyorlardı onları umursamadan bizimkilerin yanına koşarak koltuğa hopladim ve oturdum.

" Çocuk musun sen? " diyerek kıkırdadı ece.

" evet canım beğenemedin mi? " diyerek güldüm.

"ee hadi ne yapıyoruz şimdi? " diye sordu ada.

" kayağa ne dersiniz? " diye sordu özgür.

" Eveeeet ! " diyerek güldüm ve otelin aşşağısındaki  kayak malzemeleri duran yere doğru ilerledik.

Ben Seninle Mutluyum..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin