Enes 3. bölüm

219 12 0
                                    

Nedenini bilmediğim halde çok sinirlenmistim.Onu kıskanmıyodum kıskanmamalıydım ben onu sevmiyordum ki 2 günlük çocuğa mı aşık olacaktım? o kendini bi bok sanan ukelanin tekiydi sadece.Her kıza yavşayan ve duygularını düşünmeyen bi piçti . Sinirlerim bozulmuş bi şekilde sınıfa döndüm ve yine bir mektup daha sıramın üstünde duruyordu.Milletin canı sıkılıyor ve bana sanıyordu sanırım.

"Selam Aylincimm, gördüğün gibi enes sadece benim sen sadece takıldığı sıradan bir kızsın..! kantinde gördün dimi ikimizi :)) enes benim SEVGİLİM ve senin bu yakınlığın canımı sıkmaya başladı haberin olsun dedim.Enes seni hiç bir zaman fark etmiyicek sen kimsin ki :D "

Kız haklıydı aslında ben kimdim ki? sadece basit bir kız. Enes için kimseyle kavga edemeyecektim çünkü bu ona değmezdi bundan sonra onunla konuşmiyicaktim hatta, evet bunu yapacaktım.

Aninden boynumda bir nefes hissettim.Arkami döndüğümde yavuza karşımdaydi.

"Selam aylin" dedi ve gülümsedi.

"Selam "

"Elindeki mektup ne ?"

"Hiç hiçbişi"

"Hmm şu mektuba bakabilirmiyim?"diyerek mektubu kapmaya çalıştı ama bende o göz varmi? hemen arkama sakladım.

"Sanane benim mektubundan?" dedim ve kaslarimi çattım.

"Yoksa bi aşk mektubu mu? " diyerek kahka attı.

"Seni ilgilendirmez sanırım" dedim ve gülümsedim

"Öyle olsun bakalım..Bu arada eceyi

gördün mü? "

"Birileri eceyi merak etti galiba " diyip pis pis sırıttım.

"okulda o kadar yavsak varken eceyi tek başına bırakmak olmaz sanırım"

"Bencede, spor salonuna bi bak istersen oraya gidicekti"

"Tamam saol"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okul çıkışında hızlı adımlarla eve gidiyordum hava iyice bozmuş ve yağmur çiselemeye başlamıştı. Birden ağzımı bi el kapattı ve çığlık atmaya çalıştım gözlerimi açınca beni duvara dayamış enesi gördüm.

Elini ağzımdan sert bi hareketle çektim ve;

" Ne yaptığını sanıyorsun pis sapık! "diye bagirdim.

"Korkutmak istememistim ama bütün gün benden kaçtın sabahta arabamdan indin ne oluyor Aylin? "

"Bişi olduğu yok benden uzak dur tamam mı? "diye hızlıca söyleyip yürümeye başladım.

"O zaman bu trip ne böyle? "

" Trip falan yok.Hem uzak durdan anladigin sey bu mu senin bana yaklaşma. "

kolumu hızlıca tuttu ve beni kendine çevirdi nefesinm kesilmişti..ve Parfüm kokusu çok cezbediciydi..

"Ne olduğunu söyleyene kadar bi yere gitmiyorsun"

"Sana mi sorucam nereye gideceğimi bırak kolumu!"

Kolumu daha sıkı kavradi ve beni kendine çekti.

"Sana anlat dedim bişi mi yaptım istemeden?"

"Sevgilin olduğu halde benle bu yakınlığın niye sen kendini ne saniyosun playboy falan mı? her gün farklı biriyle okula gidiyormuşsun hem ben senin kullanicagin bir kız değilim! "

dedikten sonra hızlıca eve doğru koşturdum yağmur şiddetlenmis ve ıslanmıştım hemen eve girdim kapıyı kapattım annem mutfakta yemek yapıyordu.

"hoşgeldin bebeğim, , aç mısın? "

"Hayır anne ben bisi yemiyicem odamdayim rahatsız etme dinlenicem" diyip merdivenleri çıkmaya başladım odama girdim ve kapıyı kapattım .

saçlarım sırılsıklamdı biraz kurutma makinesi tuttuktan sonra uzerimi değiştirdim.micky Mouse baskısı olan pijamalarimi giydim ve saçımı at kuyruğu yapıp Bilgisayarımı açtım bissürü mail gelmişti hepsi izmirden arkadaşlarımdandi ve orda benim için en önemli isimi gördüm ADA mail e hemen tıklamamla çığlık atmam bir oldu çocukluk arkadaşım, , kardeşim istanbula geliyordu hemde bizim okulaa!!!

Enesin ağzından :

Aylinin arkasından bakakalmis ve şaşkındim o ne demişti sevgilimmi? benim sevgilim yoktu yani en azından benim haberim yoktu bu tamamen bir saçmalıkti tamam belki kızlara ilgim fazlaydı ama Aylin başkaydı o daha masumdu ve insanı büyüleyici bi güzelliği vardı . Yarın onunla konuşacak ve ne olduğunu anlamaya çalışacaktim birisi ona gerçekten kötü bir oyun oynuyordu.

Seçenekleri düşündükten sonra bütün oklar Mira'yı işaret ediyordu.. Tanrım bu kız tam bir kaçıktı.7.siniftan beri bana takmış durumdaydı bi kaç kez onunla çıkmış ve ayrılmıştık o sadece bir sürtüktü sadece havalılarla çıkan ve kendini dünyanın zirvesinde sanan bir kızdı. İstediği zaman istediği şeyi elde ederdi bu yandan bana benziyordu işte bu yüzden anlasamadik ben kimseye boyun egicek biri değildim ben egdirir ve ezerdim bu benim kuralımdı ve ben sadece şuan Aylini istiyordum!

Eve gelene kadar aklımda bu düşünceler vardı.Zile bastım ve hizmetçi kız kapıyı açtı.

"Annemler evde mi?

"Kimse evde yok enes bey"

"Olsa şaşardım zaten.Abim nereye gitti bi haberin varmı? "

"Hayır efendim."

"Ben odama çıkıyorum rahatsız etme."

"Siz nasıl istersiniz enes bey."

Evimiz triblex yani 3 katlı bir villaydı . Hızlıca odama çıkıp üzerimdekileri çıkardım ve duşa girdim odam oldukça geniş ve ferahti . Sıcak su bütün tenimde gezinirken rahatladigimi hissettim duş bittikten sonra giyindim ve yatağıma uzanıp abimin eve gelmesini beklerken uykuya daldım ama aklimda tek bir düşünce vardı:

AYLİN! AYLİN! AYLİN!

Artık bu oyun değişmeye başlıyordu kendime bağlamaya çalıştığım kiza aşık olamazdım abime karşı yenilemezdim hala oyunda kalmaliydim..!

Arkadaslar olaylar hizlanmaya başlıyor ece ve yavuzu diğer bölümde canlandırıcam :D okuyucu sayısı artış gösterdi ne kadar vote artarsa o kadar çabuk yeni bölüm gelir :) bu arasa multimedia için kimse yardım etmedi böyle olursa resim atamiyicam haberiniz olsun *-*

Ben Seninle Mutluyum..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin