Akşam üstüne doğru eve döndüm. Gördüklerimin karşısında pek şaşırdığım söylenemezdi.Eve alkol kokusu sinmiş ve annemin bi elinde vodka digerinde adını bile bilmediğim bir içkiyi tepesine dikiyordu. Gözlerim dolmuştu fakat artık buna alışmam gerekirken hala yapamıyordum alışamıyordum.Annem geldiğimi bile fark etmemişti kapıdan anahtarı çıkarttım ve kapıyı kapattım.
"Kimmmsiinn? " diye bagirdi annem sesi çok boğuk ve anlaşılmaz çıkıyordu.
"Ben geldim annecim yine dağıtmışsın kendini "
"Kiiimm?! benmi? ben hiç içmedim ki bunlar meyve suyuu " diyip bi kahkaha patlattı.
ardından başını tuttu ve bi kaç adım gerileyip dengesini sağlamaya çalıştı.
"Tamam anne dur bi yerinde sana yardım edeyim dengeni bile sağlayamıyosun."
"Hadi ordan! benim kimseden yardım almaya ihtiyacım yooook! " deyip eliyle kendini işaret etti.
"Off tamam annecim yok" diyip koluna girdim yavaşça.Sonra banyoya doğru sürüklemeye başladım. Suyu açtım ve annemi küvete soktum soğuk su nedeniyle bi çığlık attı.5 dakika sonra suyu kapatip annemi odasına götürdüm.
"Anne üstüne kuru bişiler giy ıslak durma o kıyafetlerini çıkar ben sana kahve yapıp gelicem tamam mı? "
Annem yüzüme bakıp kafa sallamakla yetindi sadece.Odadan çıkıp kapıyı kapattım duvara yaslanıp derin bir nefes aldım.3,4 dakika soluklandiktan sonra Aşşağı inip cezve çıkardım ve sert bi kahve yapıp fincana doldurdum.
Annemin yanına çıktım. Üzerini değiştirmiş ve yatağına yaslanmıştı.
"Biraz daha iyi misin? sana kahve yaptım"
"Evet,teşekkür ederim.Bırakıp çıkarsan sevinirim"
"Tamam sen nasıl istersen anne"
Salona inip kendimede nescafe yaptım. Biraz televizyon izledikten sonra yatmaya karar verdim.Odama çıktım ve bu gün yaşadıklarımı düşünüp uykuya daldım.
Sabah alarmım çaldı, saat yedi buçuktu annem uyuyordu bişeyler atıştırdım ve giyinmeye başladım.Bu gün saçımı açık kendi halinde bıraktım, dümdüz saçlarımı taradıktan sonra azcık parlatıcı ve maskara sürdüm.Fresh kokulu bir parfüm sıktım ve kapıyı kilitleyip çıktım.
Hava bu gün daha serindi, titrememe neden oldu.Aklıma birden enes geldi acaba onla yine karşılaşırmiyim diye düşünürken onu yine caddede arabasıyla gördüm.Yüzüme aptal bi gülümseme yerleştirdim, bana bakıp sırıttı.
" Selam uyuyan güzel bu gün 10 dakika geciktin sanırım" dedi saate bakarak.
Yüzümde aptal bi görünüş olduğuna emindim yani dakikasını sayarak beni mi beklemişti yani?! Tanrım bu çocuk düşündüğümden daha iyi biriydi kesinlikle.
"S-sen beni mi bekledin?" istemsiz olarak heycanlanmiştım.
"Evet küçük cadı ama acele etmezsen donucaz.Atla arabaya bu günde yürüyecek halin yok ya hava soğuk. "
"Peki öyle olsun" dedim ve arabaya bindim.2 dakika sonra okuldaydık.
Okula girerken herkes bize bakıyordu . Vücudumdaki bütün kan yanaklarıma akın etmişti sanki.Enes bunu anlamış olcakki;
" Utanma cadı sadece beraber okula girdik " dedi ve pis pis sırıttı.
Sanırım bu konuşması beni rahatlatmamistı.
" Bu söylediğinin benim utanmamı engellemesi gerekiyordu sanırım ama hiç bi işe yaramadı "
"Abartiyosun diğer kızlarla da okula giriyorum hiç bi bok olmuyor "
Ne yani beni diğer kızlar yerine mi koyuyodu! Hem odundu hem öküz bende mal gibi kendimi özel hissediyordum.kendime bi küfür savurup arabadan indim.Arkamdan bağırdığını duydum :
" Yanlış bişi mi dedim?! Heey sana diyorum. "
Onu takmayip yürümeye devam ettim.Sınıfa girince eceyi gördüm, yavuzla konuşup sırıtıyorlardı.Suratım asık olsa gerek yavuza görüşürüz diyip yanıma geldi.
" Günaydın diyicemde yüzünden düşen bin parça ne oldu? "
" Hiç hiçbişi ne olabilirki? "
" Anlaşılan biraz sinirlisin "
" Ben sinirli falan değilim! "
diye bagirdim ama sanırım sesim fazla yüksek çıktı ve sınıftaki herkes bize baktı.
" Bagirman gerekmiyordu gerçekten. " dedi ve sırasına oturdu.
Off sinirimi ondan çıkarmıştım ve eceyi kırmıştım istemeden.
" Ece ben özür dilerim bağırmak istemedim sadece morallerim bozuk. "
" Peki öyle olsun.Neyin var? "
" Akşam yine annemle uğraştım yine sarhoşken yakaladım ve sabahta enese sinirim bozuldu senden çıkardım sanırım. "
" Olsun takma kafaya " dedi ve gülümsedi.
Ece benim herseyimi biliyordu annemin durumunu, bütün sırlarımı neler yaşadığımı o benim için tarif edilemez bir dosttu.
Dersimiz matematikti, ve benim en sevmediğim dersti ben sozelciydim.Sayisal bana göre değildi. Hoca dersi anlatırken gözlerim sınıfta fink atmaya başlamıştı bile herkesi teker teker inceliyordum. çoğu kız gerçekten çok çekiciydi tabi götümde etek giysem benimde Peşimi bırakmazlardi giymeselermis yeriydi diye düşünürken hoca Aylin diye seslendi.
"E-efendim hocam"
"Bu soruyu bize anlatmak istermisin? "
"Aaa pas hakkımı kullansam olmaz mı? " dedim sesimi kedi yavrusu gibi çıkarmaya çalışarak.
"Dersi dinle"
"tamam hocam" diyip yerine oturdum.Ece yanımda kıkıdıyordu.
Tenefus zili çaldı ve paramı alıp kantine indim öylesine bakinirken gözüm enese ve yanında ki kıza takıldı o da kimdi ve kız neden nerdeyse enesin kucağında oturuyordu?!
Bir günde 2 tane bölüm paylaştım daha okuyucum çok az ama inşallah zamanla artar vote sayısını arttirirsak sevinirim :)) ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Seninle Mutluyum..
RomanceBabasının geçmişin de bıraktığı yarayı hatırlamamayı deneyen Aylinin yeni bir lise ve yeni bir aşk için ne kadar şansı vardı?