kütüphane.. 10. bölüm

154 6 2
                                    

Yavuzun ağzından :

soğuk yüzüme vuruyordu bütün iliklerime işliyordu. Yüzüme vuran rüzgar uyukumu acmama neden olmuştu.

Herşey ne kadar da hızlı olmuştu?  ece.. o benden artık nefret ediyor! ama ben hala onu seviyorum hala onu düşünüyorum. Nerden bilebilirdim ki enesin böyle bişi yapacağını.Neden böyle bişi yaptığını öğrenmem gerekiyordu ki ona göre davraniyim. Lanet olsun! ben eceyi istiyorum yeniden bana sarilmasini yumuşak saçlarını okşamayı ve o güzel kokusunu içime çekmek istiyorum! onu yeniden nasıl kazanacaktım ki?!  okulun başlamasına 15 dakika vardı.Kosar adımlarla okula gittim.hemen enesin sınıfına yöneldim ama geldiğimi bile fark etmemişti tek bir noktaya bakıyordu sadece.

" Hey burda mısın? "

"..."

"enes abi sana diyorum. "

"..."

"Lan bi baksana!"

irkildi ve bana baktı.

"Ne zaman geldin lan farkında değilim.ne oldu? "

"şu mira işi ne? ayline ne oldu? neden mal mal haraketler yapıyorsun?  bi açıklama yap istersen kardeşim?"

"Lan bi sus be sus. ne çok konuştun Amına koyim. Ayline bi bok olmadı ve mira'yı seviyorum onunla beraber olmak bana mutluluk veriyor. yeterli bi cevap oldumu? "

"olmadı. sen ayline aşıksın lan neden kendini yalan şeylere inandıriyorsun lan?"

"Doğru olan bu!  kimseye bir açıklama yapmak zorunda değilim." diye bağırdı ne oluyordu buna?

"Siktir lan!" diye bağırdım ve sınıftan çıktım. kendi sınıfıma gidip Çantamı adeta sıraya fırlattım.ve ellerimi saçlarımın arasına geçirdim ve sıraya oturdum . Çok geçmeden özgür sınıfa geldi sadece ikimiz vardık. yavaşça yürüyüp sırasına oturdu. ve bana döndü.

" Ne oldu planın tutmadı mı? " dedi ve sırıttı.

" ne diyosun be sabah sabah git işine uğraştıma beni."

" Kes lan! seni öldürüm orospu  çocuğu!  sen kimsin lan ne bok sanıyorsun kendini lan! sen mi beni bu okulda. şutlayıcan ha? gerizekalı sen kimsin ki  beni aylinin kalbinden atıcan!"

"Ne diyosun lan! s*ktirme belanı!  "

dememle beraber sırasından kalktı ve yüzüme bir yumruk geçirdi! ve sıradan düştüm! hemen ayağa kalktım ve özgürün suratına  bir yumruk geçirdim!  geriledi. ve birbirimize ardı kesilmeyen yumruklar atmaya başladık!  2 mizinde bi yerleri kanıyordu.  Sınıfa biri girdi ve çığlığı bastı. hemen  yanımıza koştu ve özgürü cekistirmeye başladı kıza baktığımda ece olduğunu gördüm! 

" Lanet olsun ece aradan çekil! " diye bağırdım.

" Sus lan ebeni s*kcem şimdi kıza yapmadığın kalmadı be! uğraşma artık onla bidaha ona bağırırsan olucaklardan sorumlu degilim! "

" Yeter! Artık kavgayı kesin lütfen.!"

Ecenin gözleri dolmuştu . ve özgürün önüne geçti  ve onu geriye doğru ittirdi.

"Lütfen özgür yeter artık. "

"Ama o piç cezasını çekmeli!"

"Tamam dövdüğün yeter zaten hadi çıkalım sınıftan? "

"ama yet-.."

"Özgür lütfen! "

"Lanet olsun tamam!"

Ben Seninle Mutluyum..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin