Gezi 11.bölüm

135 3 2
                                    

Özgürün ağzından :

dersin ortasındaydık ve çok sıkılmıştım şu dersin kaynaması için yapmiyicagim şey yoktu heralde ama hoca sağolsun izin vermiyordu.

kapı çaldı

"girin"

"hocam umarım dersinizi bölmemisimdir kısa bir duyurumuz varda çok zamanınızı almiyicaz."

"Ah tabi müdürüm buyurun." dedi

ve müdür sınıfa girdi.Heralde başka bişey istesem olacakmış.

"Evet çocuklar son zamanlarda çok fazla çalıştınız ve yoruldunuz sınavlarinizda geçtiğine göre  sizi rahatlatmak bizim görevimiz oldu öğretmen arkadaşlarla konuştuk ve bir yurtdışı gezisi yapmaya karar verdik.Gezimiz ingiltereye çok egleniceginizi umuyorum. odalarda 3 lü kalıncak otelimiz lüks bir otel havuz, masaj vs. Herşey var dagiticagimiz kağıtlarda fiyat yazıyor hepinizi orada görmek isterim.Iyi dersler."dedi

ve sınıftan çıktı.aslinda iyi fikirdi aylinle aynı otelde kalicaz ve bütün günümüzü beraber geçiricez daha ne olsun :D şuan gülümseyerek kalemi çeviriyordum.Bu gün annemlerle konuşucaktik zaten izmirden para yollasinlar bari.

zil çaldı.

ada aylin ve ece  masanın orda toplanmış konuşuyorlardi.arkadan ayline yaklaştım ve belinden sarıldım tanrım o saçları o kadar güzel kokuyordu ki..Kendinden geçerdi her insan.

"naber prensesler?"

hala ayline sarılıyordum . o da kafasını boynuma yaslamıştı.

"iyiyizde kıza koala gibi yapıştın resmen. " dedi ve kıkırdadı ada.

" aynen ya Kiskaniyoruz dimi ? " diyerek destek çıktı ece

"Öyle olsun.Herneyse  gezi hakkında ne düşünüyorsunuz?"

"3muz de gidicez sanırım herkes bu aksam ailesine danışıcak."dedi aylin.

" Aynen çok eğlenicez."dedim

kapıdan yavaşça enes girdi.Gözü aylinin belindeki ellerime takıldı.Ona inat aylini daha çok kendime çektim ve boynuna küçük bir öpücük kondurdum.Gözlerinden alev çıkıyordu nerdeyse.

Aylin utanmış olucakki bana döndü ve

"uslu dur"

diyerek parmağıyla burnuma vurdu aynı zamanda gülümsüyordu.bu kız beni deli ediyordu ona çok aşıktım ve ingilterede çıkma teklifi edicektim yeniden benim olucakti.

enes sıraya geçmiş ve oturmuştu bize dik bakışlarını gonderiyordu.

kapıdan yavuz girdi ilk derse gelmemişti.Aylin onu görünce küçük bir çığlık kaçırdı ağzından.ve kollarımın arasından sıyrılıp yavuzun yanına koştu. Yüzünü iyi benzetmisim daha yeni farkettim ama iyi yapmışım hiç bir suçluluk hissetmiyorum.

" bu halinle ne ! "

"iyiyim yok bişiyim."

"ya nasıl yok yüzünün hali ne böyle? !"

diyerek elini kaşına götürdü ve hafifçe dokundu.Yavuzun yüzünü acıyla burusturdu.ben ise sıraya yaslanmış siritiyordum.

" iyiyim aylin telaş yapıcak bişi yok." dedi ve  güven vermeye çalışarak gülümsedi.  enes sıradan kalkarak yanlarına gitti.

" Ne oldu kim yaptı bunu? "

"yok bişi kardeşim sonra konuşuruz. "

"Ya sen söylesene bana kim yaptıysa hesabını ödeyecek.!"

Ben Seninle Mutluyum..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin