Enesin agzından:
Evet sonunda istedigim olmuştu.! Ayline acı cektiriyordum.Sırf onu delirtmek icin bir orospuyu herkesin içinde öpmek zorunda kalmıştım! Aylin bizi oyle gordukten sonra ağlaması ve koşarak uzaklaşması canımı öyle yakmıştı ki..Ama yumuşamıyıcaktım! o 14 şubatı özgürle beraber gecirmisti! onlari gördüğüm an öldürmek istemiştim!
oysa ki ben özgürün yerinde olmaliydim.O gun ben aylinin evine gidiyordum.tam köşeden dönünce aylin evden cıkmıştı. Ve merakıma yenik düşüp onu takip etmistim! Ve o özgüre gitmişti..Beraber kahvalti ettiler ve özgür ona gül verdi ! o da kabul etti! hala inanamıyordum nasıl yapardı?!
onun canını yakmak ve ağlatmak istiyordum peki neden simdi onun değilde benim canım yanıyordu ki? Gercekten ona aşık mı olmuştum? bu olamazdı onu üzerdim bu bir oyundu buğranın yani abimin oyunuydu bu bir iddaydı!!!
Aylini kazanmam iddayı kazanmama neden olurdu ama ögrenirse bidaha asla beni sevmezdi ve birlikte olamazdık.Duygularıyla oynardım..
Onu kendimden uzak tutmalıydım kesinlikle onu kırmak istemiyordum.Ahh lanet olsun neden bu işe girmiştim ki neden teklifi kabul etmiştim.siradan bir kiz olmalıydı benim icin.Buğrayla arabasına iddaya girmistik 18 yasinda olmadan arabam olucakti! ve bu cok havalı bisiydi herşeye degerdi ama lanet olsun ki kullanıp atıcagım kıza aşık olmuştum..
"sevgilimmm ne düşünüyorsun öyle?" diyip en seksi bakışını atarak yanıma geldi mira.
"Hic bisi."
"Ah hadi ama..Yine beraberiz ve sen yine benimsin." dudaklarını buzerek söylemisti ve beni etkilemeye çalışıyordu.Sürtüklük konusunda diploma almalıydı kesinlikle hakediyordu.
"Evet öyle yine beraberiz.."
dalmıstım yine aylini düşünüyordum suan mira yerine aylinle olmalıydım. onun yanında olmalıydım.Ben bunları düşünürken mira tamamen aklımdan gitmisti.Tabi hemen bundan faydalandı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı! Hızla geri cekildim .
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?!"
"Sadece sevgilimi öpüyordum." dedi ve sırıttı.
"Lanet olsun bunu bidaha sakın tekrarlama!" diye bagirip sınıftan çıktım. Aylinden sonra o masumiyeti gordukten sonra onun öpüşü
,dokunuşu çok tiksindiriciydi! Ahh Tanrım yardım et ne yapıcam ben..
Buğranın agzından:
Eveet yine evdeydim.Yine odamdaydım.Hakkımda bissürü söylenti vardı. Bazıları piskopat diyordu.Bazıları sadist,satanist,manyak,sapık,seksi,çapkın.. herkese gore farklıydım.Sevgisiz mi büyümüştüm yoksa? hayır herzaman ailem tarafından sevilmiştim.Ama neden böyleydim neden hic bisiyi,hic kimseyi umursamıyordum? bende cevabını bilmiyorum..Ama böyleydim iste.Okuldaki ve çevremdeki herkes benden çekinirdi söylediklerini 2 kere düşünürlerdi herzaman.Böyle davranmalarını ben istemistim kimse bana karşı cıkamazdı.
Sevgilim varmıydı? evet vardı hatta tek bi tane degil 4 tane vardı neden birden fazla secenek varken tek bi kişiyle idare ediyim ki? sacma.Ya aşk? evet 1 kere olmuştum cok igrenc bi duyguydu gercekten sevdigim kıza mı ne oldu? onu da kullandım kendimi daha güclü yapmak icin kendime acı çektiriyordum. pişmanmıydım? hayır.
Zengin bir ailenin çocuguydum.ve bir kardesim vardı.Kardeş kelimesini pek sevmem sadece 2 yaş var sonucta. 16 yasinda bir herifti.Enes evet onu severdim bazı yonleri bana benzerdi ve iyide anlaşırdık.Benim kadar belalı olmasada ondanda cekinirlerdi.
Şu sıralar iddaya girmistik.bir kızın üzerine.Kız gercekten güzeldi 1,2 kere gormustum ama dikkat cekici bir safligi vardi.Enes eger onu kendine aşık ederse ve cikarsa arabam onun olucaktı.Ama sadece 1 gün cikicak ve ertesi gün kapıya koyucaktı kızı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Seninle Mutluyum..
RomanceBabasının geçmişin de bıraktığı yarayı hatırlamamayı deneyen Aylinin yeni bir lise ve yeni bir aşk için ne kadar şansı vardı?