Haftasonu

2 0 0
                                    

Avuçlarımda hafif bir sızıyla uyandım. Gözlerimi açtığımda kayboldu muazzam manzara, odamın beyaz tavanını seyrediyorum şimdi. Avuçlarımdaki sızıyı farkettim yeniden öyke sıkmışım ki canım yandı. Anahtarı getirmek istercesine...
Şimdi ise bomboş. Hadi ama rüya sadece fakat bu rüyayı daha önce de görmüştüm. Bir anlamı olmalı mı ya da sadece bilinçaltı mı? Aklıma televizyonda izlediğim filmler geliyor. Hani birisi rüya görür ve uyandığında rüyasında gördüğü şey ellerindedir. Yapma kızım gerçek alemdesin şuan.
Haftasonu işe gitme telaşı olmadan uyanmak ne kadar güzel. İşimi ne kadar seviyor olsamda tatilin tadı bir başka. Planımı önceden yapmıştım. Önce evimin balkonunda ufak bir kahvaltı yaptım ardından sahile gitmek üzere hazırlandım. Hayattaki vazgeçilmezlerimi de yanıma aldığımda hazırım. Çantamda olmazsa olmazlarım şiir kitabım ve çikolatalarım. Şiire ve tatlıya karşı inanılmaz bir zaafım var.
Artık hazırım sahile gitmek için kısa bir otobüs yolculuğu yapmalıyım. Kalabalık ortamlardan kendimi soyutlayıp iç düntama yolculuk yapmak için kulaklığımı takıyırum ve camdan dışarıyı seyretmeye başlıyorum. Sokakta bir çocuk görüyorum annesinin elinden tutmuş dondurmasını yiyerek yürüyor. Mutşuluğu yüzündem okunabiliyor. Tutacağı sıcacık anne şefkati ile dolu bir ele sahip olduğu için çok şanslı. Ne acı ki ben bu duyguyu hiç bilmiyorum. Ama hayat yaşadıkça bizim için ve hamd ediyorum sağlıklı ve hayatta olduğuma, savaşta ölen ölen çocukları düşününce çok şükür her halimize. Düşüncelere dalmışken  sahil göründü ve artık inebilirim. Sonsuz mavilikleri seyretmeyi seviyorum ve hemen dalga seslerini duymak için kulaklıklarımı çıkarıyorum. Kitabımı okuyacağım sakin bir bölge seçip yaşlı bir ağacın gövdesine yaslanıyorum. Benim için dinlenmenin tarifi tam da bu!
**
Binlerce kapı vardır insan ömründe
Kimi mutluluğa
Kimi aşka
Kimi paraya
Kimide huzura açılır
Ve şimdi ellerimde sırlı bir anahtar
Peki bu anahtar hangi kapıyı açar?

Rüyam geldi aklıma. Benim anahtarım hangi kapıyı açar peki?
Ya da gelcekte bana hangi kapılar açılacak? En hayırlı yolları, kapıları aça Allah 'ım.Amin.
Rüyamın üzerine böyle bir şiir okumak tuhaf oldu doğrusu.

Bu arada ben Afra. 24 yaşında bir ilkokul öğretmeniyim. Kendimi tam olarak tanımayan biriyim. Eğer geçmişimi tam olarak bilseydim sizinle paylaşmak isterdim.


ANAHTARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin