O olayın üzerinden 2 gün geçmişti. Lay oğlunuz ile çok iyi ilgileniyordu. Oyunlar oynuyor, boyama yapıyor, uyumadan önce kitap okuyor ve yemeğini bile o yediriyordu ama hâlâ taehyun babası olduğunu bilmiyordu.
Lay ile bir daha konuşmamıştın daha doğrusu konuşamamıştın. Ne zaman konu açılsa kaçıyordun.
"Uyudu" Lay taehyun'u kendi yatağında uyutmuştu. Yatağa gidip taehyun'u kucağına aldın ve odanıza görürdün. Yavaşça yatağa bırakıp üzerini örttün. Tekrar Lay'in odasına girdiğinde yataktan kalkmaya çalışıyordu hızlı adımlarla gidip onu tuttun.
"Yixing bu yaptığın çok tehlikeli" diye onu uyardın sana dönüp gülümsedi.
"Bana bir şey olmaz" diyip yanağından öptü. Elin istemsizce yanağına gitti. Lay sana tabılası gülüşünü yolladı.
"Hâlâ eskisi gibi en ufak şeyde utanıyorsun. " dediğinde ellerine bakmaya başladın. Çenenden tutup ona bakmanı sağladı.
"Jess bana oğlumu anlat."
"Peki" diyip yanına oturdun.
"Taehyun çok utangaç kimseyle arkadaş olmaz çünkü babası yok diye alay ediyorladı. Köfte patates en sevdiği yemek. Kolay kolay hasta olmaz. Ve boynundan çok gıdıklanır"
"Benim gibi"
"Evet. Bu arada yarın doktor gelicek aylık kontrol için"
"Biliyorum"
"O zaman ben yatayım" yerinden kalkıp odana gidecekken Lay arkandan seslendi.
"Bana Yixing demen hoşuma girmiyor."
"Ama senin ismin YIXING" aklına ayrıldığız zaman gelmişti. Sana bir daha bana Lay deme demişti.
Odana girip üzerine rahat bir şeyler giydin. Yatağa oğlunun yanına girip ona sıkıca sarıldın.
Sabah oğlunun yatakta zıplamasıyla uyanmıştın. Tek gözünü ovalayarak oğluna baktın sonrada tebessüm ettin.
"Günaydın"
"Ohh omma uyanmış" diyip üzerine atladı ona sıkıca sarılıp yanaklarını öptün. Hava o kadar sıcaktı ki terlemiştin. Oğlunun üzerini giydirip Lay'in odasına geçtiniz.
"Günaydın Lay amca"
"Günaydın" oğlun koşarak lay'e gidince sende cesaretini toplayıp Lay'e baktın;
"Şey benim duş almam gerekde acaba Taehyun burada kalsa sorun olur mu?"
Lay sana kaşlarınıt çatarak baktı.
"Saçmalama jess. Git işlerini halled. Ben bakarım. " odana girip üzerine bir şeyler aldın. Odadan çıktın. Lay'in odasından'da çıkıp kolidordaki banyoya gidecektin ki Lay;"Buradaki banyoda yap." dedi sende başını sallayıp odanın içindeki banyoya girdin. Suyu sevdiğin gibi ayarladın ve güzelce duş aldın. Suyun altından çıkıp güzelce havlu ile kurulandın. Üzerine kısa şort ve tişört giyip banyodan çıktın.
Lay ve taehyun gülerek taş kağıt makas oynuyorlardı. Onlara gülümsedin.
"Ommam geymiş"
"Ben gidip kahvaltı hazırlayıyım" diyip odadan çıktın. Bugün değişiklik yapma istedin. Krep yapmaya başladın mutfaktaki masaya kahvaltıkları koyup masayı hazır ettin. Odaya çıkıp;
"Kahvaltı hazır" dedin gülümseyerek
"Ama aşağıda mutfakta yapıcaz kahvaltıyı" dedin buraya geldiğinden beri hep bu odadaydınız ve senin artık canın sıkılmıştı burada yemek yemekten.
"Olmaz. Ben bu odadan dışarı çıkmam"
"Banane yaa aşağıda yapıcaz kahvaltıyı." Dedin ve Lay'in yanına gittin onu tekerlekli sandalyeye oturtun ve sürmeye başladın. Taehyun'da hemen yanında geliyordu. Asansöre binip aşağıya indiniz. Mutfağa girdiğinizde Taehyun sevinçle;
"KYEPP" diye bağırdı. Ona tebessüm edip yanağına sulu sulu öpücük bıraktın.
Masaya oturdunuz.
"Çay istermisin yixing?"
"Olur" Lay ve kendine çay koyup masaya tekrar oturdun.
Yemeğiniz bittiği sırada kapı çaldı. Gidip kapıyı açtın. Gelen Bay Oh'du.
Salonda Bay Oh Lay'in durumunu kontrol ediyordu. Yürümesini kolaylaştıracak demirler vardı onlara tutunup yürümeye başladı.
"Verdiğim kremleri kullanıyorsunuz değil mi?"
"Evet her gün düzenli olarak yapıyorum. "
"Güzel. Hatta harika. Bu gidişle bir kaç haftaya yürür bence"
Doktor gidince Lay'in yanına gidip ona sarıldın.
"Buda neydi?"
"İçimden geldi."