2 Hafta Sonra
Iki haftadır evdeydin her yere dosyanı bırakmıştın ama bir haber gelmemişti.
Çalan telefonunla dalan düşüncelerinden kurtuldun. Hemen telefonunu eline aldın numara kayıtlı değildi.
"Merhaba jessica hanımla mı görüşürüz"
"Evet benim"
"Seul merkez hastanesine bıraktığınız dosyayı inceledik bugün öğleden sonra buraya gelirseniz seviniriz"
"Tabi tabi gelirim" telefon kapanınca saate baktın yarım saatte hazırlansan bir saate orada olurdun.
"Sojin iş görüşmesine gidicem. Taehyun'a bakarmısın?"
"Tamam canım bakarım"
Hemen üzerini değiştirip saçını yaptın. Evdeb çıkıp hastanenin yolunu tuttun.
"Hoşgeldiniz" odaya girdiğinde güler yüzlü bir adamla karşılaştın.
"Dosyaniza baktım. Hemşireye ihtiyacimiz yok çok fazla var zaten. Hastanenin sahibinim oğulları var. Eğer kabul ederseniz sizi özel hemşire olarak istiyorlar."
Özel hemşire senin bir çocuğun vardı bu nasıl olurdu ki?
"Teklif çok güzel ama benim küçük bir oğlum var. "
"Anlıyorum. Bırakabileceğiniz bir yer yok mu? "
"Aslında arkadaşım var ama oda 2 aylına tatilde"
"Zaten sizinle 2 ay falan anlaşıcaklar. Ayrıca hafta sonu tatil. Hafta içide orada kalacaksınız. Isterseniz yarına kadar düşünün çünkü yarın kesin bir karar yollamak zorundayım"
"Tamam o zaman. Ben yarın tekrar gelirim" ayağa kalkıp karşındaki adamın elini sıktın.
Eve geldiğinde taehyun uyuyordu. Sojin hemen neler olduğunu sormuştu sende hrr şeyi anlatın.
"Aman dert ettiğin şeye bak. 2 aycık ben bakarım taehyun'a hem bana alıştı. "
"Ama sen tatildesin seni rahatsız etmek istemem. "
"Saçmalama ben bakarım ona hem hafta sonu izinlisin gelirsin görürsün oğlunu. Ayrıca para lazım demiyormuydun parasida iyi kabul et bence"
"O zaman yarın gidip işe başlayım"
Ertesi gün
Sabah erkenden kalkıp hazırlandın. Evden çıkıp hemen hastaneye gittin. Dün oğlunu 1 hafta boyunca sensiz kalmasına ikna etmiştim zaten sojin'e alışmıştı.
Baş hekimin odasına girdiğinde ona işi kabul ettiğini söyledin. Adam hemen birisini aradı.
Yarım saat sonra bir adam odaya girdi.
"Hoşgeldiniz bay kim. Hemşire kızımız bu" diyip seni gösterdi sonrada bay kim ile sen odadan çıktınız.
Bay kim çalışacağın evin şoförüymüş. Araba durunca kocaman bir ev görmeyi beklemiyordun. Tamam zengin olduklarını biliyordun ama bu kadarını beklemiyordun. Resmen Malikâne. Araban inip bay kim'i takip ettin.
Sizi kapıda bir hizmetli karşılamıştı. Salona geçip beklemeni söylediler sende geçtin ve beklemeye başladın.
Evin hanımı gelince eğildin.
"Merhaba canım" diye selam verdi evin hanımı
"Merhaba efendim" dedin sende
Sana bir kaç şey anlatmaya başladı.
"Oğlum yaklaşık iki buçuk yıldır yürüyemiyor. Doktorlar iyileşebilir dediler ama oğlum hiç gayret göstermiyor. Ben ve eşim iş için 2 aylığına Çin'e gidicez. Hafta sonu iznin var."
"Peki efendim"
"Oğlum sana kaba davranabilir. Sevdiği kız gittiginden beri böyle. Ama sen kafana takma lütfen. "
"Pekala"
"Jessica lütfen oğluma iyi bak olur mu?"
"Merak etmeyin efendim"
Evin hanımı ile yukarı çıktınız. Odaya girdiğinizde karanlıktı. Hadi ama bir kız için karamsar olmaya değer miydi?
"Oğlum sana özel hemşire bulduk." Oda karanlık olduğu için adamı göremiyordun kadın konuşmaya devam etti.
"Lütfen kıza iyi davran olur mu? Bu arada ben ve baban yarım saate evden çıkıcaz. Biliyorsun çine gitmemiz lazım"
"Umurumda değil. Gidin. Hemşire falanda istemiyorum" duyduğun bu ses 3 yıl boyunca özlem çektiğin adamın sesiydi. Yixing.