"Tak przy okazji to super stylówa."

109 7 0
                                    

Leżałam na swoim łóżku, ubrana w ogromną starą koszulkę brata i spodenki krótsze niż moje bokserki. Dzisiaj nie miałam nic szczególnie ważnego do roboty, więc po raz tysięczny czytałam "Martwe dusze" Mikołaja Gogola. Bardzo lubiłam tę książkę i kochałam za każdym razem odkrywać te same wydarzenia w inny sposób. Poznawanie zamiarów Pawła Cziczikowa co do kupowania martwych dusz zawsze mnie ekscytowało, chociaż samego bohatera nie zawsze darzyłam sympatią. Lustrowałam wzrokiem kolejne słowa zawarte na stronach, aż w końcu dotarłam do jednego z moich ulubionych cytatów:

"Nieprzeliczone jak morski piasek są namiętności ludzkie i żadna z nich nie jest podobna do innej, i wszystkie one, nędzne i piękne, z początku uległe człowiekowi, później stają się strasznymi jego władcami."

Uwielbiałam rosyjską literaturę oraz sztukę, a zwłaszcza operę i balet. Swego czasu nawet chciałam zostać jedną z tancerek, jednak nie pozwoliła mi na to wada genetyczna. Jako rodzaj rekompensaty rodzice jeździli ze mną po wielkich amerykańskich teatrach, aby zobaczyć występy sławnych grup z tamtego regionu, z czego do dziś się cieszę. Niestety, samego języka się nie nauczyłam, bo nie mogłam trafić na nauczyciela, który sprostałby moim wymaganiom. Takie życie.

Skończyłam czytać kolejny rozdział książki i postanowiłam wziąć krótką przerwę, by zrobić sobie kolację. Zeszłam spokojnie na parter i pokierowałam się do pustej kuchni. Przygotowałam moją ostatnimi czasy ulubioną owsiankę i spokojnie zjadłam przy blacie. W trakcie sprawdziłam kilka portal społecznościowych i wymieniłam kilka zgryźliwych zdań z Troye'em. Od czasu (nie) pamiętnej imprezy często ze sobą rozmawialiśmy i wychodziliśmy na spacery.

Suckertroi: wgl jak tam sprawy, szkoła i inne takie?

LoveMyFutureHusbandH: może być, już dają nam spokój i tak nigdy nie wrócę do tego miejsca

LoveMyFutureHusbandH: na szczęście

Suckertroi: prawda, co robisz, bo mam dla ciebie plany na ten wieczór

LoveMyFutureHusbandH: jem i za chwilę wrócę do książki, więc czego chcesz?

W momencie wysłania wiadomości usłyszałam dzwonek do drzwi i trzymając telefon w ręce poszłam sprawdzić kto mnie nawiedza.

Suckertroi: nic wielkiego, tylko otwieraj te drzwi

Oczywiście, w progu mojego domu nie stał nikt inny tylko mój nowy znajomy.

-Szybciej się nie dało? Za chwilę sam zjadłbym całe to jedzenie - powiedział chłopak udając zirytowanie.

-Co ty tutaj robisz? - Troye zignorował moje pytanie i wszedł do domu, jakby należał do niego. - Pewnie, rozgość się. - Mam nadzieję, że wyczuł sarkazm.

-Już to zrobiłem. Teraz idziemy na górę, ty włączasz komputer i robimy sobie maraton, a ja jeszcze skoczę włożyć popcorn do mikrofalówki. Tak przy okazji to super stylówa.

Spojrzałam na swoje ubranie i zaśmiałam pod nosem. Chłopak podał mi kolejne dwie torby jedzenia i trzy filmy. Poszłam do swojego pokoju i włożyłam pierwszą płytę do komputera, nie zwracając uwagi na tytuł. Usiadłam na łóżku i czekałam na kompana do maratonu. Po kilku minutach Troye wrócił z miską pełną maślanego popcornu i włączył film. Jak się okazało był to "Deadpool", przy którym uśmiałam się do łez. Później obejrzeliśmy jakieś romansidła, niestety nie dokończyliśmy go, bo ten zasnął. Niestety, ale oglądanie filmu samemu nie było aż tak ciekawe.

@LoveMyFutureHusbandH Kiedy twój przyjaciel zasnął starterpack: 

@LoveMyFutureHusbandH Kiedy twój przyjaciel zasnął starterpack: 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


@Harry_Styles To chyba lepiej trzymać się od ciebie z daleka @LoveMyFutureHusbandH

Z wrażenia aż usiadłam prosto. To już drugi raz w moim życiu Harry Styles zauważa moje wpisy, czyli coś jest nie tak. Zdecydowanie. Oczywiście, chciałam tego, bo miałabym spokój z Niną i tą całą sprawą. Niestety, dalej coś zdawało się nie grać.

@LoveMyFutureHusbandH Moje życie zmierza w dziwnym kierunku @Harry_Styles

Później dostałam kolejne powiadomienie:

@Harry_Styles zaobserwował Cię w aplikacji Twitter!

Jeszcze raz prześledziłam wzrokiem ekran telefonu. Super, kolejny obs... Chwila, co?!

***

Jestem! Wróciłam! Jak Wam czas mija w nowym roku? Mam nadzieję, że dobrze. Rozdział sprawdzałam ale tak pospiesznie, bo chciałam go szybko dodać. Następny niedługo xxx

Do napisania! ~ MyOwnIllusion

Answer me!- H. S.  (skończyłam!)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz