"Gerçekten güzelsin..."
Chanyeol büyülenmiş gibi karışındaki çocuğa bakarken kelimeler istemsiz olarak dökülmüştü dudaklarından."Teşekkür ederim, sende çok yakışıklı ve uzunsun." dediğinde Chanyeol büyük bir şekilde gülümsedi. "Aynı zamanda güzel bir gülüşün var." İnsan o gülüşten öpmek istiyor diye içinden geçirdi Baekhyun.
"Pekala, hadi gidelim." deyip sağ elini Baekhyun'a uzattı. "Bekliyorlardır." Baekhyun başını sallayıp Chanyeol'un arkasından ilerlerken biraz gergin hissediyordu. Aslında nasıl hissettiğini tarif edemiyordu.
"Bana bu bebeğin senin olduğunu söyleme..." Siyah bir Lamborghini önünde durduklarında Baekhyun ağzını açmış arabaya bakıyordu.
"Araba işte Baekhyun..."
"Evlenebilir miyiz?"
"Hayır."
"Arabaya sormuştum?"
Chanyeol kahkaha atarak Baekhyun'un önünden geçti ve güzel çocuk için arabanın kapısını açtı.
----
Baekhyun çekingen bir şekilde elini tutup başını öne eğerken, Chanyeol ince parmakları olan elini sıkıca sardı ve kendine çekti.
"Bana sevgilim demeyi unutma."
Chanyeol dalga mı geçiyordu? Diyebiliyorken istediği kadar sevgilim diyecekti. Baekhyun bunu kaçıramazdı."Sende sakın elimi bırakma." Büyük elleri içinde küçücük kalan kendi eline gülümseyerek baktı. Çok mutlu hissediyordu.
29 Nisan 2017 11:27
Elini ilk tutuşu."Bırakmam," tutuşunu sıkılaştırdı. "Şimdi bir deneme yapalım." Baekhyun ona anlamaz bir şekilde bakarken Chanyeol dudaklarını araladı.
"Yüzüme bakarak sevgilim de."Pekala, az önce ona yapacağını söylemişti ama şuan Chanyeol onun gözlerine bakıyorken ona sevgilim diyecekti. Belki bu kadar zor olmamalıydı.
"Sevgilim, bizi bekliyorlar."
Chanyeol'un yüzündeki o ifade o kadar güzeldi ki. Baekhyun ile birbirlerine böyle bakışları sanki birbirine aşık iki çift gibi görünüyorlardı."Oh! Chanyeol oppa!" Siyah saçları olan kısa boylu, zayıf kız Chanyeol'un boynuna atlayarak tüm suratı bozmuştu.
"Merhaba Hyemi." dedikten sonra kızı uzaklaştırmaya çalıştı.
"Seni özledim~ Nelerdesin? Yarın birlikte gezelim mi?"
"Hayır, yarın bizim işimiz var." Baekhyun Chanyeol'e söz hakkı tanımadan konuştuğunda kız başını sesin geldiği yöne çevirdi.
"Sen kimsin?''
"Ben Baekhyun, Chanyeol'un sevgilisi."
"Oppa?" Hyemi inanamayarak Chanyeol'e döndüğünde Chanyeol başıyla onayladı. Yinede peşlerini bırakacağa benzemiyordu.
---
"Bana bak! Chanyeol Oppa'mın peşini bırak, senin gibi çirkini nereden bulmuş ki!?"
Chanyeol tuvalete gitmek için masadan kalktığında Baekhyun, Hyemi'nin tehditlerine maruz kalmıştı.
"Sen bana çirkin mi dedin?"
Diyerek sakince sordu."Evet," deyip rahat bir sekilde omzunu silkti "Aynı zamanda sağırsın." diye ekledi.
"Eğer gerçekten çirkin olsaydım şuan benim yerimde sen oturuyor olurdun."
"Sen..."
"Oh, sevgilim geldi." Chanyeol Baekhyun'un yanına oturduğunda çekinmeden kolunu 'sahte' sevgilisinin omzuna atarak onu kendine çekti.
Baekhyun kıza gülümseyip başını Chanyeol'e çevirdi ve ona biraz daha sokularak kulağına doğru yaklaştı. Chanyeol ne diyeceğini merak ederken Baekhyun o kelimeleri söyledi.
"Öp beni..."Şaşkınlıkla kafasını çevirdiğinde yüzleri arasında çok az mesafeler vardı. Ne yaptığını anlamazken kendini onun dudaklarına bakarken buldu.
İkiside birbirinin dudaklarına bakarken Chanyeol ona yaklaşıp dudaklarını pembe dudaklarının üzerine bastırdı ve hemen geri çekildi.
Tanrı aşkına!
Onu ilk öpüşü; 29 nisan 2017
11:45Ne kadar 2 saniye de sürse. İkisinide derinden etkilemişti. Chanyeol şuan sadece dudaklarını değdirmiş olabilir ancak çıkışa kadar 'sahte' sevgilisinin dudaklarına baktığını varsayarsak Baekhyun'u iyi şeyler beklemediğinden emin olabilirdik.
Gerçi Baekhyun'un rahatsız olacağı şeyler olmayacağı kesindi çünkü en az Chanyeol gibi o da diğerini daha sert bir şekilde öpmek istiyordu.
Gelecek bölümü text mi istersiniz yoksa bir hikaye kısmı daha mı olsun?
Zaten hikayeler de kısa oluyor yani siz bilirsiniz...
Okuyan kişilere teşekkür ederim, öpüyorum 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Detective, [TEXT-CHANBAEK]
FanfictionBilinmeyen numara: merhaba Dedektif Park, yardımınız gerekiyor. Cover by: @ilgagsu