00,17

3.4K 396 88
                                    

"Benimle görüşmek isteyeceğini düşünmüyordum..."
Masada karşı karşıya oturmuş içeceklerini beklerken Baekhyun konuşmaya başlamıştı.

"Bende seni özleyeceğimi düşünmüyorum..."

"Beni özledin mi?"

"Evet, ne zamandır görüşmüyoruz. Sen özlemedin mi?"
Baekhyun onun arkadaş mahiyetinde özlediğini anlamıştı. Başını sallayıp önüne bırakılan vişne suyuna yaklaştı.

"O kız hâlâ sana yaklaşıyor mu?"

"Hayır, sana sarkan biri var mı?"

"Şu aralar bir çocuk sürekli sırama not bırakıyor ama umrumda değil. Hem neden sordun?"

"Kim o? Ne yazıyor?"

"İlk ikisini okudum ama diğerlerini okumadı-"

"Oppa!"
Hyemi'nin burada ne işi vardı!?

"Hyemi?"

"Oppa~ burada ne yapıyorsun?"
Hemen Chanyeol'un yanına oturup kollarının boynuna sardı. Chanyeol gergince boynuna yılan gibi dolanmış kollardan ayrıldı.

"Baekhyun ile dışarı çıkalım dedik"

"Oh Baekhyun, sende mi buradaydın?"
Baekhyun onun yaptığı gibi onun sorusunu görmezden gelip içeceğinden bir yudum daha aldı.

"Ah!" Chanyeol ve Baekhyun aynı anda Hyemi'ye bakarken Chanyeol "Ne oldu?" Dedi.

"Buram çok ağrıdı," Hyemi yanında oturan Chanyeol'un elini tutup göğüslerinin altında bir kısma bastırdı. Baekhyun ağzı açık karşısındaki manzaraya bakıyordu.
Kız, Chanyeol'un elini vücuduna sürerken Chanyeol şaşkınlıkla onlara bakan Baekhyun'a döndüğünde onun masadan kalktığını gördü.

---

"Baekhyun? Orada mısın?" Kabinin kapısını tıklayıp seslenirken diğer taraftan ses gelmiyordu.

"Neden ses vermedin?" Baekhyun onun yüzüne bakmadan yanından geçti.
"Hey, ben yanlış bir şey yapmadım." kolundan tutup onu kendine çevirdi.

"Umrumda değilsin."

"Niye sinirlisin o halde?"

"Sinirli değilim!"
Kolunda ki elden kurtulup başını kaldırarak ona baktı. Sesi yüksek çıkmıştı. Burada ağlamamak için dua ediyordu. Chanyeol'un karşısında ağlamak istemiyordu.

"Baekhyun kıskandın, öyle değil mi?"

"Saçmalama, ben istesem o kızla hiç konuşmadan masadan kalkıp gitmesini sağlarım..."
Onu üzen Chanyeol'du.

"Yapamazsın." deyip gülmesi kısa olanın daha çok sinirlenmesine sebep oluyordu.

"Eğer yaparsam, karşılığında ne istersem onu yapacağına söz veriyor musun?"
Kaşlarını kaldırarak sordu. Kendine güveniyordu. Hem oldukça basit bir durumdu Baekhyun için.

"Söz veriyorum."

---

"Pekala," Chanyeol masanın sert bir biçimde kalkıp giden kızın arkasından bakarken oldukça şaşırmıştı.

Aslında Baekhyun kızın karşısında Chanyeol'u taciz ederken kızın oturup izlemesini kimse beklemezdi. Buradaki garip durum Baekhyun, Chanyeol'un boynunu sömürüp elini olmadık yere koyarken diğerinin itiraza dair hiçbir atakta bulunmamasıydı...

"Ne istiyorsun?"
Başını çevirip Baekhyun'un cevabını bekledi.

"Benimle sexting yap."

Dear Detective,  [TEXT-CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin