00,23 (Final)

3.3K 347 222
                                    

"Onu aldatıyorum diye benden ayrıldı. Saçmalığa bakar mısın?"

"Teknik olarak onun gibi birinin seninle çıkması zaten saçmaydı."

Baekhyun en başından beri Joohyun ve Taehyung'un çıkmasına inanamıyordu şuan ayrılmalarına da şaşırmamıştı.

"Onu mu kötüledin yoksa beni mi anlamadım ama umrumda değil. Şuan sevdiğim başka biri var."

"Kim?"
Meraklı olmayan bir tonda sordu.

"Sır..." Dediğinde Baekhyun gözlerini devirdi. "Neyse Chanyeol ile nasıl gidiyor? Dediğin gibi boyu gerçekten uzunmuş."

Baekhyun başını iki yana sallayıp elindeki kalemi bırakarak Taehyung'a döndü.
"Uzun boyu perde takmak dışında hiçbir işe yaramıyor..."

"Aranız nasıl?"
Diye sordu bu kez.

"Konuşmuyoruz."

"Neden?"

"7. Ay dönümümüzü hatırlamadı."

"Vay be, inanılır gibi değil... Chanyeol'den hiç beklemezdim."

"Aynen, bende öyle! Yetmiyor gibi arkamdan konuşuyor!"

"Ay aman boş ver, erkek değil mi hepsi aynı..."

Baekhyun kaşlarını çatıp anlamayarak ona bakarken Taehyung durup dediği şeyi düşündü.
"Niye böyle dedim ki şimdi?" Kendi kendine sorarken Baekhyun derin bir nefes aldı. Hiçbir arkadaşı normal değildi.

"Elini yüzünü yıka da gel, bekliyorum"
Taehyung başıyla onaylayıp sınıftan çıkmıştı.

----

"Baekhyun ile aranız nasıl?"
Arkadaşı Soohyun sordu. Onların sevgili olduğunu bilmeyen yoktu artık.

"Konuşmuyoruz."

"Neden?"

"7. Ayımızı hatırlamadığım için bana küstü."

"Peki, özür dileyecek misin?"

"Asla! Bunun gibi saçma sapan bir şeye küstüp bana trip attığı için onun benden özür dilemesi gerekir."

---

"Senin burada ne işin var?"
Chanyeol odasından çıkarken binada Baekhyun ile karşılaşmayı asla beklemiyordu. Ona küs değil miydi?
Burada ne işi vardı?

"Asıl senin burada ne işin var?"
Kendi sorusuna yüzde buruşturdu.
Chanyeol'un departmanına gelen kendisiydi.

"Çalışıyorum?" Dediğinde Baekhyun verecek cevap bulamadığı için kollarını birbirine bağlayıp bakışlarını kaçırdı. "Beni görmeye mi geldin?"

Dear Detective,  [TEXT-CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin