00,18

3.5K 387 72
                                    

"Sana inanamıyorum..."

"Gelmeyi kabul ettim daha ne istiyorsun?"

"Ne istersem yapacağını söylemiştin ama yapmadın."

"İlkini yapmadım," diye düzeltti "Şuan seninle birlikte gelmeyi kabul ettim?"

"Evet, her neyse. Seni uyarıyorum. Bir kıza yan gözle baktığını görürsem; ilk önce kızı öldürür sonra senin gözlerini eline veririm."

Uyarısı göz korkutucuydu.
Baekhyun ne derse desin Chanyeol onunla sexting yapmayacağını net bir şekilde söylemişti.
Sonrasında ise Jongdae'nin evinde havuz partisi olacağını onunla gelmesini söylemişti.

Buna hiç itiraz etmeden kabul etti hem bir kez daha reddetseydi Baekhyun onu oracıkta öldürebilirdi.

"Peki sana bakan olursa ne yapacağım?" Önden giden çocuğun arkasından sordu.
Baekhyun adımlarını kesip ona döndü ve dudaklarını araladı.

"Bir şey yapmana gerek yok, ben sana bakıyor olacağım."

Chanyeol aldığı cevapla mutlu olunca büyük bir şekilde gülümsedi.

---

"Chanyeol~" Uzun boylu adam sadece ayaklarını havuza sokarken, Baekhyun yüzerek yanına yaklaşmış ona sesleniyordu. "Dedektif~"

Baekhyun'un ona yaklaştığını görünce gülerek başını çevirdi ve seslenmelerini yanıtsız bıraktı.

"Müfettiş Gadget?" Chanyeol'un bacakları arasında doğrulup yüzlerini aynı hizaya getirdi. Chanyeol işte tam şuan ona bakarken Baekhyun'un gözlerinin dudaklarında olduğunu gördü.

Baekhyun kendine gelerek onun gözlerine baktı. Şuan ya onu öpecekti ya da onun bu halinden yararlanıp suya çekecekti.

Gitgide ona yaklaşırken Chanyeol öpücük bekliyordu fakat Baekhyun bir anda onu suya çekmişti.

"Hey! Baekhyun!? Baek."
Chanyeol suda çırpınırken Baekhyun onun bu haline kahkaha atıyordu.
"Baekhyun, yüzme bilmiyorum!"
Gözlerini büyütüp korkuyla ona bakarken ne yapacağını şaşırdı.
Kendine gelip Chanyeol'e yaklaşarak kollarını çıplak bedenine sardı ve sürüklemeye çalıştı.

"Chanyeol!? Aman Tanrım! Şaka mı yapıyorsun, tutun! Bana tutun Chanyeol!" Chanyeol ve Baekhyun burada eğlenirken daha gelen kimse olmamıştı. İçeride birkaç kişi olmasına rağmen onları çağırmak aklıma gelmedi. Şuan oldukça telaşlı ve korkmuştu.

"Chanyeol? B-beni duyuyor musun?"
Chanyeol boylu boyunca uzanırken hızla üzerine çıkıp onu sarsmaya başlamıştı.

"Chanyeol kalk! Bir daha müfettiş demeyeceğim, uyan... Aman Tanrım..."

Ne yapacağını şaşırmışken aklına suni teneffüs geldi. Ya içeriden birilerini çağıracaktı ya da kendisi yapacaktı.
Bunu yapabilirdi. Daha önce yapmamıştı ama TV'de görmüştü.

Hızlı bir şekilde dudaklarını birleştirmişken, Chanyeol ellerini üzerinde ki küçük bedenin beline yerleştirmişti.

Baekhyun anlamayarak gözlerini büyütürken Chanyeol dudakları üzerindeki dudakları öpmeye başladı.
Başta şaşırsada şuan gözlerini kapatmış, ellerini Chanyeol'un yüzüne yerlestirerek onun öpücüğüne karşılık vermeye başlamıştı.

Yavaş bir öpüşmeydi Chanyeol onun alt dudağını emerken üstündeki beden onun üst dudağını emiyordu.
Chanyeol üzerindeki çıplak tende ellerini gezdirirken Baekhyun yerinde hareket ederek biraz aşağı kaydı ve kendini Chanyeol'e bastırdı.

"O-oh Baek..."
Baekhyun öpücüğü kesip başını hafiften kaldırıp onun yüz ifadesine bakarak gülümsedi.
Sonra yaklaşarak dudaklarının etrafına sonra ise yanaklarına küçük öpücükler bırakmaya başladı.
Chanyeol'un kıkırtısı duyuluyordu.

"Ne yapıyorsun?"

"Beni korkuttun..."

"Üzgünüm, suya girmek istemediğim halde beni ıslattın." Baekhyun kaşlarını çatıp elini ıslak saçlara götürdü.

"Yüzebiliyorsun değil mi?" Soruyu başıyla onaylayıp tek elini Baekhyun'un yüzüne yerleştirdi. Az önce öptüğü dudakların üzerinde parmaklarını gezdirdi.

"Bana aşıksın öyle değil mi?"
Diye sorduğunda Chanyeol kahkaha attı ve yerinde doğrularak onunda kalkmasını sağladı. Baekhyun cevapsız bırakılan soruya takılmayarak ayağa kalktı. Chanyeol de kalmış ona bakarken Baekhyun birden onu havuza itti.

"Yah! Baekhyun!"

"Ne? Yoksa boğuluyor musun?" Kollarını bağlamış gülerek, havuzdaki çatık kaşlı adama bakıyordu.

"Pekala," gülmesine kesip sağ elini ona uzattı "Gel hadi..." Chanyeol saçını geriye atıp uzatılan eli tutarak onu havuza çekti.

"Yah!" Chanyeol gülerek ona bakarken Baekhyun yüzerek yanına geldi.

"Suyun altında nefesini tutmaya ne dersin?" Sırıtarak sorduğunda Baekhyun gülümseyip başıyla onayladı ve dudaklarını daha sert bir şekilde birleştirerek suyun altına girdiler.

Gelecek bölüm texting mı olsun yoksa hikaye mi?

Oy veren yorum yapan herkese teşekkür ederim! Öpüyorum

Hoşçakalııın bxjz 💕💕

Dear Detective,  [TEXT-CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin