29 ekim 2017
Hoşçakalın--
"Evet çiftler hazırsa başlayalım."
"Joohyun ile çift olmak istiyorum"
Taehyung yalnız kalınca kıza sormadan öne atıldı."Joohyun?"
"O kim? Tanımıyorum, ben neden buradayım"
Joohyun istemediğini başka türlü dile getirmezdi..."Pekala her neyse ilk olarak Chanyeol ve Baekhyun başlıyor."
Chanyeol ve Baekhyun masada karşısına oturmuş ellerine kalemlerini almıştı.
"En iyi çift biziz Chanyeol, bunu başarabiliriz sevgilim"
Baekhyun gergin bir şekilde konuştu. Gerçekten birinci çıkmak istiyordu.---
"Sevgilinizin almak istediği evcil hayvan hangisidir?"
Jongdae sorduktan sonra 10 saniye içinde yazmaları gerekiyordu.
Aynı anda kağıda yönelip ikiside hızlı bir şekilde yazdı."Aynı anda gösterin."
"Köpek."
Baekhyun oldukça emindi."Dinazor."
Herkes Chanyeol'e bakarken Baekhyun şok olmuş gibiydi."Satılan yer biliyor musun?"
Jongin sırıtarak sorduğunda birkaç kişi ona güldü."Sıradaki soruya geçiriyorum" Jongdae elindeki kağıdı çevirdi.
"Sevgilinizin doğum yeri neresidir?""Busan!"
"Doğumhane!"
Aynı anda kağıdı kaldırarak ikiside cevabı bağırdı."Aslında Chanyeol çok mantıklı düşünüyor... Doğrusu benim aklıma gelmezdi."
Jongin yine dalga geçerken Sehun ona katılmıştı."Sevgilinizin en sevdiği yemek nedir?"
Baekhyun sevgilisine kötü kötü baktıktan sonra kağıdı kendine yaklaştırdı.
Chanyeol güven bana der gibi bakarken bu soruyu doğru cevaplayacağını biliyordu."Kimchi!"
Baekhyun bağırdığında Chanyeol sırtını sandalyesine yasladı."Chanyeol?"
Jongdae cevabı bekledi."Baekhyun yemek sevmiyor."
"Ya neyle besleniyorum geri zekalı! En azından bir şey yazsaydın!"
Boş kağıda bakıp bir de kendinden emin oturan Chanyeol'e baktı."Geçen gün yemek yemenin yorucu olduğundan bahsetmemiş miydin?"
"Demek bu sevmiyorum anlamına çıkıyormuş, hm?"
Taehyung, Joohyun'un onaylamasını beklerken arkadaşı yanından kalkmıştı."Sıradaki soruya geçelim, bu soru biraz kolay." Jongdae bir soru bilmelerini umarak sıradaki soruya geçti. "Sevgilinizin en sevdiği renk nedir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Detective, [TEXT-CHANBAEK]
FanfictionBilinmeyen numara: merhaba Dedektif Park, yardımınız gerekiyor. Cover by: @ilgagsu