00,15

3.3K 422 121
                                    


"Neye bakıyorsun sen öyle?"
Chanyeol kardeşinin sesini duymasıyla telaşlı bir şekilde telefonunu kapatıp masanın üzerine ters bir şekilde bıraktı.

"Baekhyun muydu o?"
Başında dururken Chanyeol neden bu kadar tedirgin olduğunu bilmiyordu.

"Saçmalama-"

"Yoksa teklif ettiği çocuk sen misin? Hani şu onu reddeden çocuk?"

"Konuşmuyoruz."
Diye sakin bir şekilde cevaplarken Seojoon yemek masasında karşısına oturdu.

"Bu bir cevap değil ama eğer sana sulanıyorsa sakın yüz verme. Sürtüğün tekidir."

"Onun hakkında öyle deme."

"Onu mu savunuyorsun? Sürtük, fahişe... Tüm bu kelimeler bana onu çağrıştırıyor."

"Seojoon, derdin ne senin?"
Chanyeol dişlerini sıkarak sordu. Sonuçta Chanyeol'e göre biri hakkında kötü şeyler söylemek ayıptı. Bu yüzden Baekhyun hakkında kötü şeyler söylemesi sinirlerini bozmuştu.

"Hyung, ona güvenme. Bir çıkarı olmasa sana yaklaşmazdı! Sen onun tipi bile değilsin ki."

"Peki, sen onu aldatan biri olarak çok mu güvenilirsin?"

"Ne saçmalıyorsun? Ben senin kardeşim, bir sürtüğü savunmak için beni kırıyorsun!"
Seojoon sakin konuşan Chanyeol'e bakaraktan sesini oldukça yükseltmişti.

"Neden ona sürtük deyip duruyorsun?"

"Çünkü öyle! Masum ayağına yatıyor. Onu bir kere bile öpmeme izin vermedi, sadece birkaç kez elini tuttum."

"Bu onun sürtük olduğunu mu gösteriyor?"
Chanyeol kaşlarını kaldırarak sordu.

"Hayır, gerçekten öyle. Okulda herkes böyle düşünüyor, sadece neden masum gibi davrandığını anlamıyorum."
Okulda çıkan birkaç dedikodu yüzünden adı sürtüğe mi çıkmıştı? Yoksa Seojoon yalan mı söylüyordu.

"Nasıl davranıyor?"
Merakla sordu.

"Masum işte, onu öpmeme hiç izin vermedi. Sadece birkaç kez elini tuttum o da kısa süreliğine. İhtiyaçlarımı karşılamayacaksa neden sevgili olmaya devam edeyim ki?"

Chanyeol'e göre onunla ihtiyaçlarını karşılamak için sevgili olması iğrenç bir şeydi.

"Yani hiç öpüşmediniz?"
Seojoon başını olumsuz olarak salladığında Chanyeol farkında olmadan gülümsedi.

"Komik mi? Senin peşinden koşmasının tek amacı bir şekilde seni kullanmak..."

"Yanlış düşünüyorsun Seojoon," Kardeşi ona anlamayarak baktığında Chanyeol tekrar gülümsemesi arasında açıkladı.
"Benim peşimde koşan o değil, aksine ben onun peşindeyim."

EyelinerliKiz dün atamadiiiim;((

Oy verip yorum yapan herkese teşekkür ederim🙏

Hoşçakalın 💕💕

Dear Detective,  [TEXT-CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin