Sala je bila ogromna i osvetljena sa svih strana. Po zidovima su bile ispisane razne formule. Oko mene su bili razni delovi, iskidani kablovi. Glave robota. Odvratan prizor kom uopšte nisam posvetio puno pažnje. Moja pažnja je bila usmerena ka onome što je Grej rekao Bruku kad nisam bio pri svesti.
Verenica??
O čemu se ovde radi, pa iako je znam ukupno 15 dana, znam je više nego taj skot koji tvrdi da je poznaje ceo život. Kladim se da je znam bolje"Hej drugar, prvi deo testa je razgledanje tvog sistema. Malo ćeš morati da budeš miran dok te rastavljamo".
"Ne radi se to tako Bruk"Grej me je zakucao iz sve snage i prikačio moje ruke za nekakvu spravu nalik onoj na kojoj su rastezali grešnike u srednjem veku.Iz sve snage otkinuo mi je deo ruke. I krenuli su da kopaju po meni. Sistem mi nije bio kompletan tako da sam osećao jaku "vrtoglavicu". Iskreno ovo mi je bilo napornije nego da sam sam u onoj ćeliji. A po njihovim rečima radiće ovaj test nedeljama.
Kopali su po meni 4 sata, najdužih 4 sata u mom postojanju, nisam imao ništa drugo da radim samo da razmišljam.
Prvog dana pokušavao sam da provalim Bruka. On mi je delovao kao mladić koji je uspeo u životu samo da bi dokazao svima da je uticajan. Pun je entuzijazma i pozitivan je, ali nije tako naivan i dobronameran kao što izgleda. Zapravo, veoma je huljav, a i imam utisak da je zao.Drugog dana sam hteo da pročitam Greja, ali on je jako jednostavan tako da nisam morao puno ni da razmišljam. On je osoba koja se oslanja samo na snagu i na izgled. Nije bas inteligentan, jako je ograničen, ali je verovatno veoma popularan u ljubavi.
Svaki ostali trenutak na ovom ekstremno dosadnom testu sam proveo razmišljajući o Lani. Ona je bila jedini razlog zašto ne mogu da mrzim skotove poput ova dva, da se izrazim, idiota.
Napokon prošlo je vreme torture
"Gotovi smo, sad ćeš raditi neke psihološke testove!"
Jao koliko još...
"Pogledaj u ove slike, šta vidiš?"
"Lanu" odgovorio sam, već bezuman, bez imalo snage i goriva."Jao ti skote..." rekao je Grej sebi kroz zube
"Ajde mašino, vraćamo te nazad u ćeliju" rekao je Bruk dok se veoma glasno smejao Grejovoj reakcijiOstatak večeri sam proveo bez ikakve misli. Nisam imao snage ni da mislim, bio sam totalno onesposobljen. I vezan, tako da sam bio i totalno nepokretan.
Vrata su se otvorila i neka sićušna devojka je ušla u moju ćeliju, upalila svetla i sela pored mene.
"Ja sam ti sad cimer, zovi me Mejsi" rekla je i krenula je da mi mazi nogu
Bila je zaista lepa, imala je kosu do ramena, ofarbanu u pastelno rozu. Imala je oble grudi i jako uzak struk. Izazivala je u meni neki nagon. Ali ne i emocije.
Iskreno, posle nekog vremena ne znam da li sam više osećao krivicu što sam uopšte pomislio da je sem Lane još neko lep ili nervozu pošto ta dosada nije prestajala da mi mazi nogu
YOU ARE READING
Dva različita sveta
Romance2020-te godine ljudi su stvorili robote sa ljudskom inteligencijom. Roboti su se kasnije osamili i započeli rat protiv ljudi. 20. juna roboti su stvorili prvog ratnog robota sa emocijama koji kasnije shvata da svet nije samo ratište