Kakav je ovo test?
Testiraju li moju ljubav? Ili je to onaj idiot ubacio meni u ćeliju neku lepoticu da ja zaboravim na "njegovu verenicu""Molim te prekini, Mejsi" zamolio sam je veoma prijatno prvi put.
"Važi srce, ionako je već vreme za krevet"
Sklupčala se onako mala u moje krilo i zaspala.
Nije me zanimalo ni da je gledam dok spava, niti da joj čačkam kosu. Ona nije devojka koju ja tražim.Mejsi je već par dana u mojoj ćeliji, ali može da izađe kad god to poželi, znači jeste neki test samo ne znam čega...
I nju je veoma lako bilo pročitati, prosta devojka, išla bi savršeno uz Greja. Žao mi je samo zato što zbog njih svih trenutno zamišljam kako ubijam ljude masivno, znate, to je svakako bio prvobitan razlog mog postojanja.
Mejsi opet kreće da me mazi, ne znam stvarno šta ne razume kod *prekini*.
Tresnuo sam rukom ka njoj, kao da ću da je udarim. Da priznam, to mi je i bio plan.
Drao sam se iz sve snage "Prekini, idi odavde, ne možeš je zameniti, prekini!"
Gubio sam razum.Na sve ovo ona se malo odmaknula, nasmejala i rekla "Aha, onda ja nemam više šta da tražim ovde".
Krenula je da se smeje na sav glas, da se guši u osmehu, zbog čega, ne znam.Kao i obično, pozvala je Bruka da joj otvori vrata, ali ovog puta kad je on ušao nisu mogli da prestanu da se ljube.
"Hej mašino, upoznaj moju ženu, Mejsi".
Iako nisam gajio emocije prema njoj, osetio sam se prevareno.
I preumorno.
Čim su izašli i ostavili me samog u mom, već sad, kutku, legao sam. Hteo sam da se ugasim na par sati i da odmorim organizam.Sutra ceo dan niko nije došao po mene, nikakav test nije bio vršen. Bio je to najlepši dan u ovom glupom zatvoru. Dočekao sam i noć a da mi ništa ne rade. Odjednom su se otvorila vrata.
Zrak je osvetlio već dobro poznati lik, koji sam mogao i u snu da prepoznam."Hej Mike, drago mi je što se ponovo vidimo" izgovarala je Lana dok mi je otključavala lance.
"Šta ti radiš ovde?" Pitao sam dok je moje telo bilo u nekoj euforiji i nisam mogao nikako da se smirim
"Idemo Mike...
YOU ARE READING
Dva različita sveta
Romance2020-te godine ljudi su stvorili robote sa ljudskom inteligencijom. Roboti su se kasnije osamili i započeli rat protiv ljudi. 20. juna roboti su stvorili prvog ratnog robota sa emocijama koji kasnije shvata da svet nije samo ratište