Ξαφνικά χτύπησε το ξυπνητήρι μου!! Ήμουν τόσο κουρασμένη από χτες, την τελευταία φορά που είχα κουραστεί τόσο πολύ ήταν στην τρίτη γυμνασίου που κάναμε αθλητικές επιδείξεις.
Σηκώθηκα, πλυθηκα, ντύθηκα έβαλα ένα τζιν και ένα κόκκινο πουλόβερ και αρβύλες.
Πήγα στην κουζίνα, έφαγα δημητριακά με γάλα. έπλυνα το μπολ μου και άνοιξα την τηλεόραση μέχρι να πάει 7:45.
Ξαφνικά χτύπησε το κινητό μου και τρανταχτηκα από τον φόβο μου...ευτυχώς όμως ήταν το αφεντικό μου από την δουλειά η κυρία Δέσποινα. Παράξενο τι να με θέλει τέτοια ώρα.
"Έλα Εύα μου, συγγνώμη που σε πήρα τέτοια ώρα αλλά το ήξερα ότι θα ήσουν ξύπνια αφού έχεις σχολείο." μου είπε λίγο ανήσυχα.
"Αα... καλημέρα σας κυρία Δέσποινα, τι κάνετε;" της λέω ευγενικά.
"Καλά είμαι κορίτσι μου... κοίτα σε χρειάζομαι επειγόντως για αύριο το απόγευμα. Ξέρεις ο Μάριος αρρώστησε από χθες το βράδυ και πριν λίγο είδα το μήνυμά του, σήμερα μπορεί να τον καλύψει η Φρόσω αλλά όχι αύριο, έτσι είπα να ζητήσω αυτή την χάρη από εσένα.... Μπορείς να τον καλύψεις σωστά;" μου είπε.
"Φυσικά και μπορω!! Τι ώρα να περάσω για δουλειά;" Της απάντησα χωρίς δεύτερη σκέψη.
"Με έσωσες Εύα μου!! Φυσικά θα πληρωθείς για τις υπερωρίες σου!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!" μου είπε αρκετά χαρούμενη.
"Παρακαλώ κυρία Δέσποινα, δεν κάνει τίποτα"της είπα ευγενικά.
"Είσαι πολύ καλόκαρδο και πρόθυμο κορίτσι να το ξέρεις αυτό!!" μου είπε και έκλεισε το τηλέφωνο...Δεν πρόλαβα καν να την ευχαριστήσω.
Έτσι πέρασε η ώρα, έκλεισα την τηλεόραση και έφυγα για το σχολείο. Στο δρόμο συνέχεια σκεφτόμουν αυτά που έζησα χτες και τι θα ζήσω τις επόμενες.
Άνοιξα το κινητό μου και πήγα στο ημερολόγιο..."Χμμ...Λοιπόν σήμερα έχουμε 27 Ιανουαρίου οπότε έχω άλλες 76 μέρες δηλαδή μέχρι της 11 Απριλίου.... Μάλιστα"
Μέχρι να βάλω το κινητό μου στην τσέπη είχα φτάσει στο σχολείο.
Μπήκα στην τάξη, πήγα στο θρανίο μου και κάθισα περιμένοντας να έρθει η Έλενα.
Κατά έναν περίεργο λόγο η Έλενα δεν είχε έρθει και είχε περάσει ήδη η πρώτη ώρα....
Την δεύτερη ώρα είχαμε γυμναστική πάλι καλά που δεν ήρθε γιατί την σιχαίνεται σκέφτηκα. Έτσι πήγα στην τουαλέτα να αλλάξω και να βάλω φόρμα μου.
YOU ARE READING
80 days with a celebrity [✓]
Teen FictionΤι γίνεται όταν όλα τα κορίτσια του σχολείου σου έχουν κόλλημα με ένα ποπ τραγουδιστή εκτός από εσένα; Τι γίνεται όταν αναγκάζεσαι να γίνεις «δούλα» του για 80 μέρες; Τι μπορεί να γίνει μέσα σε 80 μέρες με έναν αλαζόνα διάσημο; Όλα αυτά θα τα μάθουμ...