Η Έλενα ήταν τόσο ενθουσιασμένη, χαρούμενη αλλά και αγχωμένη για το καινούργιο της σχολείο....
Όταν τελείωσα να μιλάω με την Έλενα, άνοιξα την τηλεόραση και είδα μία επανάληψη μιας σειράς, η ώρα είχε πάει 18:30...Ο Άρης ηταν ακόμα πανω... δεν κατέβηκε καθόλου κάτω.
Ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι.... Μάλλον θα είναι ο Χρήστος ή ο Στράτος. Έτσι σηκώθηκα από τον καναπέ και πήγα και άνοιξα την πόρτα.
Όμως είδα μία όμορφη γυναίκα γύρω στα 30, ήταν πολύ όμορφη το παραδέχομαι.
"Γ-γεια σας.... Θέλετε τον Άρη;" την ρώτησα ευγενικά.
"Ναι...ήρθα για τον αδερφό μου... είναι εδώ;" μου είπε γλυκά.
"Α-αδερ-ρφο-σς!!!!!;;; Εεε;!!" φωνάζω απορημένη.
"Χαχαχα ναι είμαι αδερφή του!!" μου απαντάει γελώντας.
Κάθισα και την έβλεπα τώρα... που την παρατηρώ καλύτερα μοιάζει με τον Άρη.
Έχει και εκείνη μαύρα μαλλιά αλλά είναι λίγο πιο κάτω από τον ώμο της, έχουν παρόμοιο πρόσωπο όμως τα μάτια της είναι κάστανα. Είναι ψηλή και αδύνατη. Όμως δεν μοιάζει καθόλου με τον Άρη στο χαρακτήρα φαίνεται καλή, γλυκομιλητη....σε αντίθεση με τον Άρη.
"Εμμ είναι εδώ ο Άρης;" με ρωτάει ευγενικά.
"Ν-ναι είναι πάνω αλλά είπε να μην τον ενοχλήσει κανείς..." της απαντώ.
"Εντάξει...δεν είμαι εγώ κάνεις... μπορείς να με οδηγήσεις στο δωμάτιο του;" με ρωτάει και γελάει.
"Ναι φυσικά..." της λέω.
Ανεβήκαμε της σκάλες και μου έκανε νόημα να χτυπήσω την πόρτα.
"Τι θες;;;!" λέει ο Άρης αγριεμενος και συνεχίζει" σου είπα να μην με ενοχλήσεις για κανένα λόγο!!"
Οταν τελείωσε η αδερφή του έκανε μία γκριμάτσα και είπα ψιθυριστά "Αδιόρθωτος ποτέ δεν αλλάζει... Πάντα απότομος και αγενής..."
"Εμμ ήρθε κάποιος να σε δει.." του λέω.
"Πες του να φύγει!!! Όπως θα φύγεις τώρα και συ από την πόρτα του δωματίου μου ΤΩΡΑ!!!!" μου φωνάζει.
Αμέσως η αδερφή του νευριασμένη μπαίνει μέσα, ο Άρης γυρνάει αγριεμενος αλλά όταν την κοιτάει αλλάζει η έκφρασή του....
"Δήμητρα!!!? Τι κάνεις εδώ;!!" λέει σοκαρισμένος.
"Τι δεν μπορώ να δω τον αδερφό μου;" του λέει ειρωνικά.
VOUS LISEZ
80 days with a celebrity [✓]
Roman pour AdolescentsΤι γίνεται όταν όλα τα κορίτσια του σχολείου σου έχουν κόλλημα με ένα ποπ τραγουδιστή εκτός από εσένα; Τι γίνεται όταν αναγκάζεσαι να γίνεις «δούλα» του για 80 μέρες; Τι μπορεί να γίνει μέσα σε 80 μέρες με έναν αλαζόνα διάσημο; Όλα αυτά θα τα μάθουμ...