Κεφάλαιο 31

4.2K 429 1
                                    

Άρης
.................

Η Εύα ακόμα να γυρίσει από την δουλειά. Εγώ καθόμουν στον καναπέ και σκεφτόμουν, μετά άνοιξα την τηλεόραση μήπως έχει καμία κουτσομπολίστικη εκπομπή αλλά δεν είχα καμία όρεξη έτσι την έκλεισα.
Χμ τι να κάνω τώρα;;

Σηκώθηκα πάνω, πήγα και ντύθηκα, έβαλα παπούτσια και κατευθύνθηκα προς το γκαράζ. Εκεί είδα τον Χάρη.

"Θέλετε να σας πάω καπου, κύριε;"με ρωτάει ευγενικά.

"Όχι, θα πάω μόνος μου"

"Ποιό αυτοκίνητο θα πάρετε;"με ρωτάει.

"Χμμ το κόκκινο.....βασικά όχι το μαύρο θα πάρω να είμαι πιο διακριτικός."

"Μισό να σας το ετοιμάσω"

"Όχι, όχι δεν χρειάζεται"

"Καλά"μου λέει, μου δίνει τα κλειδιά και συνεχίζει το γυάλισμα του μπλε αυτοκινήτου.

Παίρνω τα κλειδιά και βάζω μπρος το αυτοκίνητο και κατευθύνομαι προς το φούρνο-καφέ που δουλεύει η Εύα....

Εύα
.....................

Κοίταξα το ρολόι και είχα ακόμα μια ώρα δουλειάς. Ήρθαν καινούργιοι πελάτες, οπότε έπρεπε να τους πάρω παραγγελία.  Ήταν δύο αγόρια, όμορφοι δεν λέω γύρω στα 20 ο ένας και ο άλλος στα 25. Πήγα και τους πήρα παραγγελία.

"Γεια σας τι θα πάρετε;"του λέω και βγάζω το μπλοκάκι.

"Εσένα"λέει ο ένας και γέλαει μαζί με τον άλλο.

"Εεε;"λέω ταραγμένη.

"Πλάκα σου κάνουμε καλέ.... λοιπόν δύο καπουτσίνο μέτρια"λέει ο άλλος​ προσπαθώντας να κρύψει το γέλιο του.

"Κάτι άλλο;"τους​ ρωτάω αμήχανα.

"Αυτό θα εξαρτηθεί από σένα"πετάγεται ο άλλος. Εγώ δεν τους​ έδωσα σημασία και πήγα να φτιάξω τους καφέδες. Καθώς έφτιαχνα τους καφέδες τους, τους έβλεπα να με κοίτανε τόσο παράξενα και έκαναν  κάτι εκφράσεις και νοήματα τόσο άσχημα. Έκανα ότι δεν τους είδα και απλώς συνέχισα να φτιάχνω το αφρογαλα.

Ήθελα πολύ να εμφανιστεί κάποιος να με σώσει, ακόμα και ένας απλώς πελάτης. Τότε η πόρτα άνοιξε.... Εις ακούστηκαν οι προσευχές μου... περίπου.... Ήταν ο Άρης!!! Μα τι κάνει εδώ;

"Μωρό μου!!!!" φώναξα, απομακρύνθηκα από τους δύο ανώμαλους και αγκάλιασα γρήγορα τον Άρη.

"Εεεεε;!;!!!!" λέει ο Άρης έχοντας μείνει κάγκελο.

"Σσςςς, μωράκι μου σου είπα ότι σχολάω πιο αργά αλλά από ότι βλέπω εσύ ήρθες νωρίς, τώρα πρέπει α περιμένεις λίγη ώρα μέχρι να σχολασω"του λέω προσπαθώντας να το παίξω χαζογκομενα.

80 days with a celebrity [✓]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora