Κεφάλαιο 29

4.3K 444 9
                                    

Η Βέρα τον άρπαξε από το χέρι, και τον πήγε στην «σκηνή» για να τον σύρει να χορέψουν. Φαινόταν ότι το έκανε με το ζόρι, αλλά στο τέλος την έπιασε από την μέση της και χόρευαν μαζί στον ρυθμό της μουσικής. Μετά η Βέρα πήγε τα χέρια της στο λαιμό του Άρη και πήγε να τον φιλήσει αλλά εκείνος την απέφυγε.

Δεν ήθελα άλλο να τους βλέπω αν και μα άρεσε πολύ η φάτσα της Βέρας. Τέλος πάντως,τελικά, πήγα στο μπαρ.

"Γειά, τι θα πάρεις;" μου λέει η barwoman.

"Εμμ εσύ τι....μου προτείνεις;" την ρωτάω.

"Χμμ κατάλαβα πρωτάρα;" με ρωτάει με σηκωμένο το δεξί της φρύδι.

"Εμμ ναι, που το κατάλαβες;" την ρωτάω.

"Εξι χρόνια δουλεύω σαν barwoman, είμαι εδώ γιατί μου πρόσφεραν πολλά σε αυτή την δουλειά" μου λέει.

"Ξέρω, ξέρω αφού σήμερα σε πληρώνει η Βέρα" της λέω ειρωνικα και μου δίνει ένα ποτήρι, κοντό και χοντρό.

"Εμ-μ τι είναι αυτό;" την ρωτάω.

"Ουισκάκι, μην ανησυχείς δεν είναι διπλό" μου λέει. Εγώ πίνω μία γουλιά που καίει τον λαιμό καθώς κατεβαίνει.

"Κάτι άλλο, δεν έχει; Δεν μα αρέσει καθόλου..." της λέω παραπονιάρικα.

"Πλάκα έχεις εσύ....Ορίστε μία κόλα....στην υγεία σου" μου λέει και την ευχαριστώ.

"Κλειώ,με λένε Κλειώ εσένα;" μου λέει δίνοντας μου το χέρι της για χειραψία.

"Εύα"της απαντώ και κάνουμε την τυπική χειραψία.

"Σόρρυ αλλά έχω δουλειά, βλέπεις αυτόν εκεί τον ωραίο μελαχρινό; Εμένα περιμένει"μου λέει και μου κλίνει τσακπίνικα το μάτι της.

"Οοο κατάλαβα..." της απαντάω πονηρά.

Ξαφνικά ακούω μία γνωστή φωνή να λέει το όνομα μου γυρνάω και την να δω ήταν ο Νίκος!!

"Γειά σου όμορφη" μου λέει χαμογελώντας μου.

"Γειά σου και σε σένα.... Όμορφε"του απαντώ και του ανταμώνω το χαμογελώ.

"Τι κάνει μία ωραία και τόσο σέξι κοπέλα μόνη της σε ένα μπαρ χωρίς παρέα;" με ρωτάει και έρχεται λίγο πιο κοντά μου.

"Εμ, τα παιδιά τα έχασα και ο Άρης χορεύει μαζί με την Βέρα"

"Και ο Νίκος είναι εδώ"μου απαντάει διακόπτοντας με.

"Ναι σωστά....." του λέω πίνοντας μία γουλιά από την κόλα μου.

"Τι πίνεις;" με ρωτάει.

80 days with a celebrity [✓]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora