Κεφάλαιο 8

4.5K 476 7
                                    

Σκέπασε το στόμα μου με το χέρι του...με το ζόρι μπορούσα να πάρω ανάσα. Έτσι του έδωσα μία γονατιά στο στομάχι του. Έκανε ένα μουγκρητό και εγώ κατάφερα και ξέφυγα και άρχισα να τρέχω.

Όμως με ξαναέφτασε αυτή τη φορά με έπιασε από τα μαλλιά με αποτέλεσμα να πέσω κάτω και να αφήσω ένα ήχο πόνου.

Με κλώτσησε και αυτός στο στομάχι για να μου το ανταποδώσει την προηγούμενη γονατιά αλλά πολύ πιο...δυνατά...!

Πήγε και πήρε την τσάντα που είχε πέσει και αυτή δίπλα μου.Αλλά εγώ σηκώθηκα αμέσως αγνοώντας τον πόνο και άρπαξα την τσάντα.

Δεν μπορούσα να εγκαταλείψω τόσο γρήγορα και εύκολα....μέσα στην τσάντα είχα τα χρήματα τα οποία χρειαζόμουν για να πληρώσω τα ενοίκια... Φυσικά και δεν μπορούσα να τον αφήσω να την πάρει γιατί έτσι ήταν σαν να τα παρατήσω όλα.

Όλα αυτά που έκανα τόσο κόπο για να τα αποκτήσω.

Πάρα την αντίσταση μου αυτός μου άρπαξε το χέρι μου και μου το γύρισε, και μου έδωσε μία μπουνιά στο μάτι μου.

Έτσι εγώ έπεσα κάτω, με κλώτσησε στην κοιλιά και τυλίχτηκα σε στάση μωρού, πιάνοντας την κοιλιά μου..... Πονούσε τόσο πολύ!!!

Μετά είδα την σκιά να αρπάζει την τσάντα μου και να τρέχει στο σκοτεινό δρόμο και να εξαφανίζετε. Και ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο μου.
......................

Άρης

Επιτέλους τελείωσε και αυτό!!! Το νέο μου κομμάτι σίγουρα θα συγκλονίσει.

Όμως τώρα τι να κάνω βαριέμαι...χμμ λες να πάρω τηλέφωνο το νιάνιαρο να της πω να έρθει εδώ και να κάνει κάτι για να περάσει η ώρα μου...;

Σηκώθηκα από τον καναπέ και πήρα το κινητό μου από το τρεπαζάκι του σαλονιού.

Χμμ.... Φυσικά και δεν το σηκώνει ....!
Με τσαντισε τώρα!! Ας δω λίγη... τηλεόραση!! Έκανα ένα ζαπινγκ και πέτυχα μία σαχλη ταινία. Έτσι το άφησα εκεί.

Έκτακτο Δελτίο Ειδήσεων

Όχι ρε γαμώτο!!!! Μια ταινία είπα να δω και γω και τώρα οι δημοσιογράφοι θα μου την βγάλουν ξινή!!! Έστω και μιλάει κανένας πολιτικός ή ακόμα χειρότερα......Πάει ο Κρινάκης στην eurovision !!!!!

Εμφανίστηκε ένας άντρας με κουστούμι να λέει" Συμφορά βρήκε την Αθήνα πριν λίγες ώρες στην περιοχή της Καλλιθέας" "για μισό στην Καλλιθέα δεν μένει αυτό το νιάνιαρο" σκέφτηκα και συνέχισε ο άλλος να λέει "Λήστεψε και χτύπησε άσχημα ένας άγνωστος καλοντυμένος άντρας ένα κορίτσι γύρω στα 18 η οποία αυτή την στιγμή νοσηλεύεται στο κοντινότερο νοσοκομείο της περιοχής με αρκετά σοβαρά χτύπηματα" για μισό!!!!!

80 days with a celebrity [✓]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz