Κεφάλαιο 33

4.2K 438 13
                                    

"Θεία Αγγελική;....τι κάνεις εδώ;;"

"Αχ κορίτσι μου, αυτό έχεις να πεις μετά από ένα χρόνο αντάμωσης;"μου λέει και μου δίνει μια σφιχτή αγκαλιά. Τότε εμφανίζετε και ο Άρης.
"Ποιος είναι Εύα;.... μισό ποια είναι αυτή;" Λίγο πιο ευγενικό δεν μπορούσε να φανεί.....

"Είναι η θεία μου από από το χωριό"του λέω.

"Και τι θέλει εδώ;"με ρωτάει και ξύνει τον σβέρκο του.

"Τώρα θα μάθουμε"του απαντώ. Και κατευθυνομαστε στο σαλόνι. "Λοιπόν θεία πως με βρήκες;"

"Πρώτα πήρα εσένα αλλά δεν μου το σήκωσες ευτυχώς δηλαδή, έτσι σκέφτηκα να σου κάνω έκπληξη και πήρα την Έλενα, έμεινα έκπληκτη που μου είπε ότι έμεινες με άντρα....χρειαζόσουν μια παρηγοριά, μία αγκαλιά να σταθείς...." μου εξηγούσε δραματικά. Με τα λόγια της κατάλαβα ότι η Έλενα δεν της τα είπε όλα, και με αυτά που της είπε κατάλαβε η θεία μου ότι ο Άρης είναι το αγόρι μου.... τέλεια... Τώρα κατάλαβα γιατί με πηρε τηλεφώνου η Έλενα για να με ενημερώσει.

"Ο Άρης δεν είναι το αγόρι μου, η μόνη σχέση που έχουμε μεταξύ μας είναι φιλική...."της λέω  προσπαθώντας να της εξηγήσω

"Ναι ναι και γω αυτά έλεγα"μου απαντάει. Ο Άρης δεν συμμετείχε στην συζήτηση μόνο άκουγε.

"Τέλος πάντων.... Γιατί ήρθες εδώ;;"την ρωτάω.

"Μα για να σε πάρω μαζί μου φυσικά, το Μακρυχώρι θα σα αρέσει πάρα πολύ!!! Καιρός ήταν!!!" μου απαντάει τόσο ενθουσιασμένα.

"Τιιι;!;!;"λέω ταυτόχρονα με τον Άρη, τότε η θεία μου ψιθυρίζει ότι ταιριάζουμε αλλά δε το δίνει κανένας μας σημασία.

"Μα πως γίνεται να με πάρεις μαζί σου αφού δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα για να το κάνεις;;"

"Ο θείος σου βρηκε μια νέα δουλειά με περισσότερα χρήματα,  όταν πέθαναν οι γονείς σου πηγές δυστυχώς​ σε ίδρυμα, μετά με παρακάλεσες όταν πηγές λύκειο να σε πάρω μαζί μου γιατί δεν αντέχεις άλλο στο ίδρυμα, εγώ σου είπα ότι δεν μπορώ να σε κρατήσω. Έτσι σε έβγαλα από το ίδρυμα​, σου ενοίκιασα σπίτι, πλήρωσα τον πρώτο μήνα και μετά εσύ επιασες δουλειά για να μπορέσεις να σταθείς μόνη σου..... Αν θυμάσαι καλά τότε στο τηλέφωνο σου είχα υποσχεθεί ότι αν αποκτήσουμε οικονομική άνεση θα σε πάρουμε μαζί μας στο Μακρυχώρι"

"Ναι θεία Αγγελική το θυμάμαι πολύ καλά αυτό-" πήγα να πω στην θεία μου αλλά με διέκοψε ο Άρης και δεν με άφησε να συνεχίσω.

80 days with a celebrity [✓]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz