Το πρωί όταν σηκώθηκα, είδα στο κινητό μου ότι είναι 4 Απριλίου, δηλαδή αυτό σήμαινε ότι έχω ακόμα 7 μέρες....... δηλαδή μία εβδομάδα...
Όταν το συνηδητοποιησα, δάκρυα άρχιζαν να τρέχουν και να κυλούν στα μάγουλα μου έναν ανεξήγητο λόγο. Όταν ηρεμισα, κατέβηκα κάτω...
Είδα τον Άρη να είναι ξαπλωμένος στο καναπέ και να βλέπει τις κλασικές- βαρετές-για-μένα εκπομπές του. Δεν μου έδωσε πολύ σημασία καθώς εγώ πήγα στην κουζίνα για να πιω ένα ποτήρι νερό.
"Εύα;;;"άκουσα τον Άρη να με φωνάζει .
"Ναιιιι;"του απαντώ.
"Σήμερα είναι Κυριακή, και πρέπει να πάω κάπου πολύ σημαντικά, και θα έρθεις και συ μαζί μου..... Ντύσου επίσημα, να είσαι έτοιμη στις 21:00."
"Που θα πάμε;"
"Για δουλειά..."
"Πού;"
"Σε ένα πάρτι γενεθλίων, η κόρη ενός πλούσιου επιχειρηματία έχει γενέθλια και είναι μεγάλη μου θαυμάστρια, με πλήρωσε καλά λεφτά για να τραγουδήσω στα γενέθλια της κορούλας του...."μου λέει
"Μάλιστα..... εντάξει θα είμαι έτοιμη στις εννιά"του απαντώ και πάω πάνω.
Είχα ακόμα δύο ώρες να ετοιμαστώ, έτσι πήγα να κάνω μπάνιο, κάθισα με τις ώρες μέσα στην μπανιέρα. Μετά όταν στέγνωσα το μαλλί μου, φόρεσα ένα κολλητό τζιν με παραλλαγή και μια χακί κοντομάνικη μπλούζα και τις αρβύλες μου. Τα μαλλιά μου τα άφησα ελεύθερα και έβαλα μόνο make-up, μάσκαρα και ένα πολύ ανοιχτό κραγιόν.
Όταν ετοιμάστηκα, κατέβηκα κάτω και είδα τον Άρη να κοιτάζετε στο καθρέφτη..... Φορούσε ένα σμόκιν με γραβάτα ριγωτη.
Γυρίζει και με βλέπει"μα σου είπα να φορέσεις καλά ρούχα....."
"Σιγά καλέ, μήπως και θα ξέρω κάποιον από αυτό το πάρτι; " Έτσι κι αλλιώς θα είναι παιδιά δημοτικού που θα τρέχουν πάνω κάτω σαν τρελά.
"Καλά.... καλά αλλά εγώ σε προειδοποίησα...."μου απαντάει.
"Τέλος πάντων εγώ πως σου φαίνομαι;"με ρωτάει και κάνει διάφορες πόζες.
"Χμμμ.....μία χαρά μόνο που σου λείπει η νεραιδόσκονη...."του απαντώ και αρχίζω να γελάω.
"Τιιιιιι;!;!;! Τι εννο-......Θα τον σκοτώσω ποιός σου το είπε ο Στράτος ή ο Χρήστος;"μου απαντάει θυμωμένα.
"Ο Άρης...."
"Εεε;"
"Ναι σήμερα σε άκουσα να παραμιλάς στον ύπνο σου......."του απάντησα με την ελπίδα ότι θα με πιστέψει.
أنت تقرأ
80 days with a celebrity [✓]
أدب المراهقينΤι γίνεται όταν όλα τα κορίτσια του σχολείου σου έχουν κόλλημα με ένα ποπ τραγουδιστή εκτός από εσένα; Τι γίνεται όταν αναγκάζεσαι να γίνεις «δούλα» του για 80 μέρες; Τι μπορεί να γίνει μέσα σε 80 μέρες με έναν αλαζόνα διάσημο; Όλα αυτά θα τα μάθουμ...