1.den - Příjezd

203 36 21
                                    

,,Ale mami...!" protestovala Misty.
,,Žádný ale Misty! Ty na ten tábor pojedeš a basta fidli! Víš že sem pro každou příležitost jak zabránit rasismu." přerušila ji tmavě modrá klisna s bílýma očima a hřívou a růžovou skvrnou, která pokrývala oba boky a levé zadní kopyto.
Misty zavrčela.
,,Já se na ten tábor těším! Víš že tam bude i Lissy?" řekl vesele Earthly.
,,No jó, tvoje holka!" rýpla si Misty.
Earthly se začervenal.
,,Není to moje holka, jen kamarádka." vysvětlil.
,,Dost tlachů, jdeme na vlak!" zavelela jejich švihlá matka Izzy. xD

Vlak je odvezl do dračí země, kde se tábor konal.
Vystoupili a rozhlédli se.
Všichni poníci i draci stáli před skálou, na které stála modrá dračice s holí v ruce.
,,Dobře, dorazil poslední vlak. Já sem princezna Ember. Vedu tenhle tábor. Tábor vznikl za účelem toho, aby se poníci a draci stali přáteli a přestali se nenávidět. Budete smíšeně v chatkách po třech. Dneska je den seznamování na chatkách, vybalování a zabydlování. Každý den bude nějaká společná aktivita. Teď přečtu jména a vy půjdete do chatky kterou vám řeknu." vysvětlila princezna Ember a bůhví odkud vytáhla papír.
Začala číst jména a diktovat chatky.
,,Chatka číslo pět: Turqoise Blitz, Apex, Darkos." poníkodrak a dva draci si to namířili k chatce s velkým číslem 5.
,,Šestka: Misty Cream, Crystal Clarity, Astat." jedna klisna, jedna drakoklisna a jedna dračice vyrazily k chatce s číslem 6.
,,Sedmička: Earthly Happiness, Radon, Fluorus." hřebeček a dva menší draci odešli do chatky 7.
,,Osmička: Lissy Pinkie, Lavender, Magnumia." klisnička, drakoklisnička a menší dračice si to namířily k chatce s číslem 8.
Princezna četla chatky a poníky až do dvacítky.
Když odešli poslední tři účastníci tábora ke svojí chatce, Ember odletěla za dvěma dalšími vedoucími, kteří na ni už čekali v hlavní budově, která se nacházela uprostřed vesničky z táborových chatek.
,,Tak co? Dorazili všichni?" zeptala se s nadějí v tichém hlase žlutá pegasí klisna s dlouhou růžovou hřívou, staženou do culíku.
,,Ano. Nikdo nechybí." přikývla Ember.
,,Super, čekal sem to horší." všem známý drakokůň předstíral že ho to zajímá.
,,Je hezké že se tolik poníků a draků přišlo spřátelit." Fluttershy se rozplývala nad představou že se budou v Equestrii jednou všichni přátelit se všemi.
,,Flutters, je jich jen šedesát. Děláš jako by jich byly tisíce." Discord otočil oči s sloup.
Byl otrávený z představy že se teď bude starat o stádečko malých hříbat, teenagerů a skoro dospělých.
Nechápal co se mu honilo hlavou když s tím souhlasil.
,,Discorde, nekaž jí tu radost." napomenula ho Ember.
,,Já si myslím že šedesát je pro začátek dost." pokračovala ve své růžové vizi budoucnosti Fluttershy.
,,Jasně, jen sni dál." Discord opět protočil oči a založil si spár a tlapu na hrudi.

Tak taková úvodní kapitolka.
Každá kapitola bude jeden den.
Mimochodem uvažuju o tom, že pozastavím Královskou rodinu 8 nebo Canterlotské podsvětí, abych toho neměla tolik najednou. :/

The camp for ponies and dragons (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat