5.den - Kvapík

105 23 2
                                    

,,Včera ste se učili valčík, dneska bude kvapík. Když mě omluvíte, tady je hudba, tady je vzor a já du na kafe." odříkal to Discord, dvakrát luskl a odešel.
Objevily se reproduktory, které začaly hrát hudbu na kvapík a ti samí poníci co včera tančili valčík, dnes tančili kvapík.
Misty se prosebně otočila na Apexe.
,,Neboj, tohle taky umím." mrknul na ni a pak se uklonil ,,Smím prosit, vážená slečno?".
Ona se nevědomky začervenala a podala mu kopyto.
Kvapík sice nebyl tak romantický jako valčík, ale byl to tanec a Apex ho tančil báječně, takže se cítila jako v sedmém nebi.
V Apexově přítomnosti se cítila šťastná a i když si pořád opakovala že se to nemůže stát, zamilovala se do něj.
On do ní byl zamilovaný už od první chvíle co jí uviděl a tak ani jeden z nich nezaregistroval, že ten druhý na něj zamilovaně civí.
Prostě tančili, šlo to skoro samo, a dívali se jeden druhému do očí.
Do jejích úžasných očí.
Do jeho nebeských očí.
A nic jim nechybělo.
Jen odvaha to tomu druhému říct...

Lissy a Earthly to měli prakticky stejné.
Také jeden na druhého zamilovaně koukali a ani jeden to nezaregistroval.
Oni do sebe ale byli zamilovaní dýl a víc než předchozí pár.
Jejich láska s přibývajícím věkem narůstala a oni si ji začali uvědomovat.
Tancovali a ztráceli se v očích toho druhého.
Když Ember zavolala přes celý tábor ,,Óběd!", jako by se probrali z transu a bleskově odvrátili zrak.

,,A tancovali sme a on je tak úžasný tanečník! Kéž by ten tanec nikdy neskončil!" rozplývala se Misty a samým zamilováním o sobě nevěděla.
Lissy na tom byla úplně stejně a zamilovaně pozorovala sendvič, který vykousala do tvaru srdce.
Obě si zamilovaně povzdechly a podívaly se na stůl, kde seděly jejich lásky.

,,Je tak krásná! Tak milá! Tak úžasná!" říkal zamilovaný Earthly a Apex stejným tónem pokračoval ,,Tak spanilá, tak tak dokonalá!".
Oba si zamilovaně povzdechli a podívali se na stůl kde seděly klisny jejich srdcí.
Když se jejich oči setkali, trhli sebou a všichni čtyři odvrátili zrak.
,,Myslíš že mě má ráda?" zeptali se nervózně jednohlasně.

,,Myslíš že mě má rád?" zeptaly se klisny jednohlasně jedna druhé a bezmocně si povzdechly.

#NapsánoNaRecitačníSoutěžiZatímcoSiNormálníLidiPovídali:D

Omlouvám se za krátkou kapitolu, ale moc sem nevěděla o čem psát.

Není tady WiFi, tak to publikuju později až přijdu domů. ;)

Myslíte že by se měli dát dohromady? :3

The camp for ponies and dragons (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat