,,Protože potřebujete čas na odpočinek," začala Ember a Discord si pro sebe zamumlal ,,a protože nám došly nápady na aktivity," Ember ho probodla pohledem a pokračovala ,,rozhodli sme se, že tenhle den bude celý volný. Můžete si dělat co chcete, jen nesmíte opustit tábor." dokončila svou větu.
Hříbata a draci začali jásat.
Klisny a dračice vběhly do chatek, aby si navzájem nalakovali drápy, nebo napylovaly kopýtka a aby trochu podrbaly o svém druhu.
Hřebci a draci běželi doprostřed tábora, aby tam pořádali turnaj v hecování, z čehož se ve finále inspirovaly dívky a začaly hrát flašku.
Jen Misty a Lissy seděly v Mistině chatce a navzájem si dodávaly odvahy.
,,Měla bys mu to říct." říkala Lissy ,,Jinak skončí tábor a ty už ho neuvidíš.".
,,Jen když to ty řekneš jemu." odporovala Misty.
,,No, ale já mu to můžu říct i to, no, jindy." koktala nervózně Lissy.
,,Takhle to budeš odkládat až do smrti. Měla bys mu to říct zítra na tom plese." navrhla Misty.
,,Jen když to ty řekneš Apexovi. Bude to romantické." zasnila se Liss.
,,Bude to dokonalé." přidala se Misty.,,Takové velké romantické gesto!" navrhl Apex, který spolu s Earthlym seděl ve své chatce.
Zvenku se ozýval smích draků a hřebců, kteří se předháněli který z nich udělá větší hloupost.
,,Ano! Jako to bývá u žádosti o kopýtko! Jen s tím že ji požádám jen o chození." dodal Earthly.
,,A já taky! I když se známe jen krátce, cítím že je to ta pravá! Jediná láska mého života!" básnil Apex.
,,Nesmíme být nervózní, musíme se zbavit vší trémy, zahodit ji za záda a soustředit se jen na ně a jak moc ji milujem." radil zase Earthly.
,,Bude to perfektní, musí být." přitakal odhodlaně Apex.Tak jak vidíte, došly mu nápady na aktivity, ale naštěstí je už zítra ples! :3
Stále sem na recitační soutěži.
Psala bych Akci Rainbow Factory, ale není tu WiFi, tak mi ta rozepsaná kapitola nejde otevřít. :/Předposlední a poslední kapitoly se dočkáte nejpozději v neděli. ;)
PS.: Opět se omlouvám za krátkou kapitolu. :(
ČTEŠ
The camp for ponies and dragons (Dokončeno)
FanfictionNebojte! Navzdory názvu je to česky! xD Já jen miluju anglický názvy. :3 ✳✳✳ Misty a Earthly odjedou na Tábor pro poníky a draky. Je to tábor, který má tyto dva druhy sblížit. Misty na táboře potkává draka jménem Apex, který se do ní hned zamiluje. ...