K vlakovému nádraží plnému poníků, polodraků, draků a dalších kreatur, přijel vlak s nápisem Ponyville.
,,Tak ahoj." usmála se Lissy a políbila Earthlyho.
,,Ahoj a co nejdřív napiš." Earthly jí oplatil úsměv.
Liss vběhla do vlaku i s kufrem v puse a posadila se k nejbližšímu oknu.
Když se vlak začal rozjíždět, mávali na sebe s Earthlym dokud jeden druhého viděli.
Chvíli po tom co se vlak ztratil z dohledu, přijel po druhé koleji další vlak s nápisem Canterlot.
,,Tak poď, Misty!" zavolal na sestru Earthly a vešel do vlaku.
Po něm se tam začal tlačit dav dalších poníků a poloponíků, kteří také bydleli v Canterlotu.
,,Říkal si že bydlíš v Manhattanu, viď?" ujišťovala se Misty.
,,Jo a ty nad tou Canterlotskou cukrárnu Sug.." Apex se snažil vzpomenout na celý název podniku.
,,Sugary." připomněla mu Misty s pobavením.
,,Jo! Díky." uchechtl se Apex.
,,Tak já už musím, jinak odjedou beze mě, pá." Misty ho na rozloučenou ještě políbila a vběhla do vlaku, kde se posadila vedle svého bratra, který jí držel místo u okna.
Vlak se rozjel.
Dívala se na Apexe dokud byl vidět a pak se otočila na Earthlyho.
,,Takže ty máš konečně holku, co?" rýpla si.
,,A ty kluka." oplatil jí to stejným tónem.
,,Víš že je to tvoje sestřenka přes koleno, viď?" zeptala se pobaveně Misty.
,,A co na tom? Je to ta nejúžasnější klisna na světě a to na tom nic nemění." odpověděl Earthly se zamilovaným výrazem.
,,Když myslíš." Misty pobaveně pokrčila rameny.
,,A co ty? Máš Apexe opravdu ráda?" optal se jí vážným tónem Earthly.
,,Je úžasný. Šarmantní, milý, zábavný,... Nemůžu na něj přestat myslet. Nemám ho ráda. Sem si už jistá tím, že ho miluju." Misty nasadila nepřítomný zamilovaný úsměv.
Vlak zastavil a oba sourozenci vzali svoje kufry a vyšli ven.
Venku na ně už čekala máma i s nejmladším ze svých čtyř hříbat.
,,Earthly! Misty!" zavolala na ně z davu poníků a oni k ní hned přiběhli.
,,Ahoj mami, ahoj Mishape." pozdravil Earthly a usmál se na malého děravého brášku.
Ona i Mishap je hned obejmuli, jako by byli pryč rok.
,,Jak ste se tam měli?" zeptala se když je přestala objímat.
,,To všechno ti řekneme doma, ale teď máme pro tebe oba novinu." Misty mrkla na Earthlyho.Konec
Ani nevíte jak sem se nemohla dočkat až tohle slovo napíšu.
!Konec!
Už mám na tom svém utahaném krku jen dvě knížky, takže se to už vrátilo do starých kolejí těch časů, kdy sem ještě ani nepomyslela že bych někdy mohla psát pět knížek najednou. xD
Tak já už du do školy. :O
Je pátek!
Jéééj!
😂
ČTEŠ
The camp for ponies and dragons (Dokončeno)
FanfictionNebojte! Navzdory názvu je to česky! xD Já jen miluju anglický názvy. :3 ✳✳✳ Misty a Earthly odjedou na Tábor pro poníky a draky. Je to tábor, který má tyto dva druhy sblížit. Misty na táboře potkává draka jménem Apex, který se do ní hned zamiluje. ...