Ember ani nemusela nic hlásit a všichni v táboře věděli co dělat.
Hřebci se dohadovali kdo půjde s jakou klisnou a klisny si vybíraly z tuctu šatů co sebou přivezly, protože se nemohly rozhodnout.
Misty byla rozhodnutá hned.
Měla jen jedny šaty, které jí její matka musela do kufru dát když se nedívala, protože původně Misty na ples nechtěla.
Ale teď, když poznala Apexe, byla za ty šaty ráda.
Byly fialovo růžové a ladily jí s hřívou.
Dala ke zpátky do kufru aby je neošoupala před plesem a šla za Lissy.Lissy si sice vzala asi troje šaty, ale i tak měla hned vybráno.
Její nejkrásnější růžové šaty s volánky.
,,Ahojte holky!" pozdravila Misty když vešla do chatky, kde kromě Liss byly ještě jedna malá klisna v jejím věku a jedna dračice.
Ani jedna z nich jí ale nevnímala a dostala odpověď jen od Lissy.
,,Ahoj, Misty." usmála se.
,,Ahoj, Liss. Moc pěkné šaty." pochválila ji Misty.
,,Díky, sou moje nejmilejší." Lissy je uklidila zpátky do kufru.
,,Myslíš že mě pozve?" zeptala se nejistě Misty.
,,Ne když nebudeš u sebe na chatce, protože nebude vědět kde si." Liss ji popohnala k východu.
,,Dobře, dobře, tak hodně štěstí s Earthlym." Misty mrkla.
,,A tobě s Apexem a přijď až te pozve." taky mrkla a Misty zamířila ke své chatce.O hodinu později Lissy a Misty vyběhly ze svých chatek ve stejnou chvíli - když hřebec (nebo drak) jejich srdce byl alespoň deset metrů daleko.
Setkaly se na půli cesty a jednohlasně zapištěly ,,On mě pozval!" a začaly skákat na místě.Hřebec a drak zašli do Earthlyho chatky a zapištěli jednohlasně ,,Ona přijala!" a začali skákat na místě.
V chatce nikdo kromě nich nebyl, protože ostatní hřebci a draci hráli páku o klisny a dračice někde venku.Večer v hlavní budově začala hrát hudba a rozsvítila se disko koule.
Discord se dokonce postaral o svítící taneční parket.
Ember počkala až přijdou všichni, pak je spočítala a hudba utichla.
,,Tak jo, nevím s kým ste se zpárovali, ale teď si najdete partnera, se kterým budete soutěžit v tanci. První kolo bude valčík!" oznámila všem a všichni začali hledat svého soutěžního partnera.
Když se konečně všichni našli, Ember kývla na Discorda, který luskl a začala hrát hudba.
Všichni se snažili tančit co nejlépe, ale i tak do druhého kola postoupilo jen pět párů z každého týmu.
Pak se tančil kvapík.
Vítězi byli všem třem porotcům jasní.Takže, takhle kapitola začala mít asi ve druhé třetině přes 700 slov, tak sem to musela zkrátit. xD
Teď du dopisovat Část 2. ;)
ČTEŠ
The camp for ponies and dragons (Dokončeno)
FanfictionNebojte! Navzdory názvu je to česky! xD Já jen miluju anglický názvy. :3 ✳✳✳ Misty a Earthly odjedou na Tábor pro poníky a draky. Je to tábor, který má tyto dva druhy sblížit. Misty na táboře potkává draka jménem Apex, který se do ní hned zamiluje. ...