4. den - Tanec

122 30 6
                                    

,,Tak jo, hříbata. Ty starší z vás možná chodí do tanečních. To znamená že pro ty z vás bude dnešní a následující den jenom opakování. Budete se učit základní choreografie jako valčík, valc a kvapík. Na konci tábora bude diskotéka, kde chtě nechtě bude taneční soutěž. Nejlepší pár vyhraje medaile." vysvětloval Discord.
Několik poníků si povzdechlo.
Abych byla přesná, několik draků a hřebců si povzdechlo.
Zato klisny a dračice kromě Misty radostí skoro skákaly.
Misty se dostala do dvojice s Apexem.
(To asi nikdo nečekal :'D)
,,Takže první bude valčík." zavelel Discord a s lusknutím pařátu se objevily reproduktory, které začaly hrát hudbu.
Když luskl podruhé, ve vzduchu se zhmotnil pár tančících poníků.
,,Takhle tancujte. Já si du do hlavní budovy pro kafe." řekl Discord a odešel směr hlavní budova.
Samozřejmě že všichni věděli že nejde pro kafe, protože by si ho mohl snadno přičarovat.
Jen by ho nudilo sedět a dívat se na poníky jak tančí.
,,Umíš to?" zeptal se Apex.
,,No... Ne." řekla Misty a sklopila zrak.
Apex se usmál.
,,A chceš na tý soutěži vyhrát?" zeptal se ještě.
,,Výhra se mi vždycky líbí, ale když to poník neumí, sotva se to naučí z támhletoho." pokrčila rameny Misty a ukázala kopytem na dva tančící poníky, které Discord přičaroval.
,,Chceš abych tě to naučil?" zeptal se s nadějí v hlase Apex.
Misty se na něj podezřívavě podívala.
,,Ty umíš tancovat?" zeptala se nevěřícně.
,,Věř, nebo ne, umím tancovat. Chceš to taky umět?" naděje z jeho hlasu stále nevyprchala.
Misty si povzdechla.
,,Tak dobře." přikývla.
Tak ji Apex začal učit valčík.

,,A raz, a dva, a tři, a čtyři, a pět, a šest, a sedum, osum." diktovala Ember a poníci tancovali.
Lissy a Earthly spolu. (Jak jinak?)
Za celou dobu ani jeden z nich nepromluvil.

,,Měl bys jí to říct." povzbuzoval Earthlyho Apex.
,,Od tebe to sedí." zamračil se Earthly.
Apex sklopil zrak.
Oba se s povzdechem podívali na klisnu do které se zamilovali.
Lissy a Misty seděly vedle sebe pár stolů od nich a povídaly si.
,,O čem asi mluví?" přemýšlel Earthly.

,,Takže tobě líbí? Opravdu? Beze srandy?" ujišťovala se nevěřícně Misty.
,,Už je to delší dobou. Prostě bych si přála abychom byli něco víc než jen kamarádi. Chápeš?" vysvětlila Lissy.
,,Asi jo. Nalepil se tady na mě jeden drak. No, nejdřív sem k němu měla dost odpor, ale pak sem zjistila jak je milý a silný a jak hezky tančí..." Misty ani nevěděla jak, ale usmála se při vspomínce na Apexe.
Když si všimla jak se Lissy usmívá způsobem, který říká ,,Vím přesně co se tu děje", uvědomila si co řekla.
,,Teda, eh, je strašně otravnej. Nechápu proč se kolem mě tak motá." zkusila to zachránit.
,,Zamilovala ses. To se stane každýmu. Nemusíš se za to stydět." uklidňovala ji pobaveně Lissy.
,,Myslíš že se mu líbím?" zeptala se nejistě Misty.
Lissy se otočila ke stolu kde oba hřebci seděli a zamilovaně na ně koukali.
Když si toho všimli, rychle se podívali někam jinam.
Misty a Lissy se zasmály.

Konečně nová kapitola!
Už sem myslela že ji nenapíšu!
Musím se konečně vrhnout na Akci Rainbow Factory. :O

The camp for ponies and dragons (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat