14. KAPITOLA

164 21 0
                                    


Lorelay/Panter:


Panter se probudila se svítáním. Po špičkách zařídila pro Athose vše potřebné a vyplížila se ven. Paříž se právě probouzela (nebo usínala, záleží, ke které skupině jste patřili). Při první příležitosti vyšplhala na střechy. Tady se vždy cítila bezpečně. U tržnice se zastavila a slezla na pevnou zem. Docházeli jí finance, v kapsičce měla poslední dva zlaťáky. Byla zvyklá malým dětem na ulici občas přispět na jídlo, ale byl čas vybrat si poplatek od bohatších. Nikdy neokrádala obyčejné lidi. Už několik měsíců se soustředila výhradně na mušketýry a dnes to nemělo být jinak.

Opatrně se rozhlédla kolem. Oči dravce se zastavili na povědomé tváři. Jako zkušený lovec se začala plížit ke své kořisti, d'Artagnan nedostane šanci uprchnout. Několikrát se zhluboka nadechla, aby zklidnila bušící srdce a začala s pronásledováním. Mladík se ohlédl. Panterovi se povedlo na poslední chvíli zmizet v davu.

Musela začít od začátku. Stála teď těsně za ním. Nikdo si jí nevšímal. Pak se její oběť znovu otočila a ona stihla jen taktak vycouvat.

Z brašny vytáhla kousek papíru a naškrábala na něj krátký vzkaz. Potřetí se k muži přiblížila. Ruka jí zajela do kapsy mušketýrova kabátce. Dotyk povědomé látky ji vlil nové nadšení do žil. Rychle zaměnila jeho měšec za svou zprávu a opatrně, aby nevzbudila podezření, zmizela.

Vylezla opět do bezpečí střech a sledovala téměř-chlapce z výšky. Chtěla vidět jeho reakci. Po půl hodině konečně hmátl do kapsy pro drobné. Jeho výraz stál za celou tu námahu. Když vytáhl cár papíru a rozbalil ho. Nevěřícný pohled na jeho tváři pro ni byl dokonalou satisfakcí.

Co s mužským egem dokázal udělat jeden chybějící měšec a dvě slova načmáraná na papíře.

Hádej kdo?

S potutelným úsměvem vytáhla z měšce dvě zlaté mince rozběhla se ke kasárnám. Přece jen, bylo potřeba ohlásit nález.

The Musketeers: Stíny nad PařížíKde žijí příběhy. Začni objevovat