Panter/Lorelay:
Konečně se po několika dnech dostala ven. Svou brašnu s nejrůznějšími léky si přehodila přes rameno a rozeběhla se do jedné z postranních uliček.
„Ale, ale," ozvalo se za ní po několika minutách běhu. Zprudka se otočila. Dva chlapi jako hory ji zatarasili cestu pryč.
„Gillian se po tobě scháněl, Lory," řekl úlisně ten menší z nich.
Panter zaplula do masky Lorelay. „Co chcete?" povzdechla si rádoby otráveně, ale ve skutečnosti byla připravena na útok.
„Předvést tě před Gilliana, samozřejmě ... ale nejdřív si trochu pohrajeme."
Lorelayino srdce začalo bít dvojnásobnou rychlostí. Když se k ní první z mužů přiblížil s mečem, na nic nečekala. Rychle se vyhnula jeho zbrani, která mu byla stejně k užitku, jako kdyby ji dali do pracek medvědovi a vrazila mu svoji dýku mezi žebra. Byla to jediná možnost, jak přežít na ulici. Být první, kdo dostane možnost se trefit.
Mluvčí bývalé dvojice se uchechtl. Lorelay se s leknutím otočila. Hlaveň pušky jí mířila přímo mezi oči.
Otče náš, jenž jsi na nebesích, začala v duchu odříkávat svoji modlitbu. Už se viděla mrtvá.
Ďábelský smích se změnil v dušení. Z úst jejího útočníka vystříkla sprška krve a o několik vteřin později se tělo zhroutilo k zemi. Za mrtvolou stál sotva třináctiletý hošík se zakrváceným nožem v ruce.
Chlapec se začal třást, až mu zbraň vypadla z rukou. Zvuk dopadu kovu na dlažbu se rozlehl po okolí. To Lorelay probralo k životu. Za chvíli se to tu bude hemžit mušketýry a na ty měla náladu asi jako na setkání se sršni.
„Poběž!" vykřikla na kluka a pomohla mu vyškrábat se na střechu. Sama se do bezpečí nad Paříží dostala na poslední chvíli, než se ulička zaplnila královskými idioty. Chytla dítě za ruku a začala ho táhnout pryč.
„COS TAM DĚLAL?!" vykřikla, když se definitivně dostali mimo nebezpečí odhalení.
„J-já," začal koktat.
„CO?"
„Maminka mě poslala, abych vás přivedl ... pomoc sestřičce."
Lorelay se zhluboka nadechla: „jak se jmenuješ?"
„Jacques."
„Veď mě tedy, Jacquesi," usmála se na chlapce a společně zmizeli v hlubinách města.
ČTEŠ
The Musketeers: Stíny nad Paříží
FanfictionSvržení samozvaného krále Pařížského podsvětí, to je novým úkolem pro Athose a jeho tři přátele. Podaří se jim uspět dřív, než se rebelům povede odstranit Francouzskou královskou rodinu? A jak v celé téhle šarádě figuruje malá rusovlasá zlodějka? Up...