Kore yolcusu kalmasın...

430 21 0
                                    

Sabah yine o iğrenç alarm sesiyke uyandım ama bu sefer çok zorlanmadan yataktan çıktım. Okul için hazırlandım ve yola çıktım. Okula geldiğimde Kardelen beni bahçede görür görmez yanıma koştu ama her zamankinden farklıydı sanki biraz üzgündü.

Ben" Noldu lan?"
Kardelen" Nazar... Nazar okula gelmicem diyip duruyor."
Ben" Olmaz öyle şey. Hadi Nazar'ın yanına gidelim."
Kardelen" Tamam bekle çantamı alıp geleyim."

Kardelen gelince Nazar'ın evine gittik. Kapıyı çaldık Hacer Teyze kapıyı açtı ve bizi içeri davet etti. İçeri girer girmez Nazar'ın odasına girdik diyemicem çünkü odaya bildiğiniz bodoslama daldık.

Nazar" Noluyo bee!!"
Ben" Hiiiç yanına geldik manyak kardeşim benim."
Nazar, Kardelene baktı ve" Sen söyledin dimi Kadelencimm. Sana o kadar hastayım dedim. Neyse boşuboşuna geldiniz hadi siz okula gidin."
Ben" Seni tanıyorsam bu sebepten okula gelmemezlik yapmazsın kanka ne oldu."
Nazar ağlamaya başladı. Kardeşimi böyle ağlarken görmek beni üzüyor. Gidip ona sarıldık.

Nazar" Artık okulda onu görmekten sıkıldım. Heo karşımda."

Nazar yakın zamanda sevgilisinden ayrıldı ve aşk acısı çekiyor. Ama artık buna göz yumamam. Aklımdan deli deli düşünceler geçti ama ben tam söylicekken Kardelen lafı ağzımdan aldı.

Kardelen" Belki de görmek zorunda değilsindir."
Nazar" O nasıl olcak kanka?"
Ben" Tabikide burdan giderek olucak canım😉"
Nazar" Nereye?"
Kardelen" Koreyeeeeeeee😁😁"

Ahh ahh bazen Kardelen ile aynı beyni kullanıyormuşuz gibi hissediyorum."

Nazar" Haa oldu.. Salak annemlerden nasıl izin alcaz."
Ben" İzin vermezlerse kaçarız."
Kardelen" Aklımımı okudun lan?"
Nazar" Tamam ben varım."
Kardelen" Ben dünden rağzıyım zaten.😁😁"
Ben" Tamam o zaman zaten okulun ilk günü orda okula gidersek derslerdende geri kalmayız."
Nazar" Akşam annelerinizide alın bize gelin oturup konuşalım."
Kardelen" OFF çok heyecanlı lann,😁😁"

Çoktan akşam oldu ve biz şu an annemle Nazar'lara gidiyoruz. Kapının önüne geldiğimizde kalbim atıcak gibi oldu. Annem kapıyı çaldı ve Hacer Teyze kapıyı açtı.

Hacer Teyze" Hoşgeldiniizz😊😊"
Annem" Hoş buldukk😊😊"

İçeri girdiğimizde Kardelenlerin çoktan geldiklerini gördüm. E tabi evleri yan yana oluncaa.
Hemen Kardelen ve Nazar'ın yanına oturdum.

Zübeyde Teyze" Kızlar bizi akşam akşam neden topladınız buraya?"
Kardelen" Anne biz size bişey söylicez ama izin verceksiniz tamam mı?"
Zübeyde Teyze" Hadi söyleyin artık!"
Ben" Tamam tamam söylüyorum. Biz koreye gitmek istiyoruz. Tabi izin verirseniz."
Annem" Aslında bizde sizi koreye göndermeyi düşünüyorduk. Ne zaman gidiceksiniz."
Nazar" Neee? Siz ciddimisiniz anacıklar?"
Hacer Teyze" Evet kızım. Bunun sizin hayaliniz olduğunu biliyoruz."
Annem" Hadi o zaman eve gidip hazırlansın herkes. Saat 5'te uçağınız var."

Vayy be Anacıklara bak hele bizi göndermeye dünden rağzılar tabi bizde gitmeye amaaan fena mı yanii?
Eve gelir gelmez eşyalarımı toplamaya başladım. Ohaa bu kadar valizi ben nasıl taşicam yaa?? Zaten annemler oradan bir ev alıcaklarmış bize ve eşyalarımızın geri kalanını göndericeklermiş. Salona gittiğimde Muzaffer çok sevinçliydi.

Ben" Ne o bücür çok sevinmişsin."
Muzaffer" Bana bücür deme. Hem niye sevinmiyim ki sen gidiyosun. Oleeeyyy!!"
Annem" Merve eşyalarını topladın mı?"
Ben" Evet anne."
Annem" Tamam. Hadi git uyu uçağınız çok erken kalkıyor."

Odama gittim ve kendimi yatağa fırlattım. Annem uyu dedi ama benim kalbim buna izin vermiyordu. Uzun uğraşlar sonucu uyudum. Annem'in odaya girdiğini duyduğumda hemen uyandım.

Annem" Hadi uyan uçağı kaçırcaksın."
Ben" Anne ben sana çok teşekkür ederim. Bu benim en büyük hayallerimden biri."
Annem" Diğeri neymiş acaba?"
Ben" Tabikidee Jackson Wang ile evlenmek."
Annem" Rüyanda görürsün anca kızım😁😁"
Ben" Yaa anne iyice Kardelene benzedin o da böyke diyip duruyor."
Annem" Kardelen demişken kızlar aşağıda seni bekliyor."
Ben" Tamam hemen geliyorum."

Annem odadan çıktığında bende üstümü değiştirdim ve aşağıya indim. Nazar her zaman ki gibi Kardelenin omzunda uyukluyordu. Ahh biz şimdi  Koreye mi gidiyoruz?

Nazar" Ahh uyandın mı? Dilek Teyze seni uyandıramasaydı bir bardak su ile kapına dayanırdım."
Kardelen" Hadi yaa gidelim artık."

Havaalanına geldiğimizde ailelerimizle vedalaşmaya sıra gelmişti sırayla herkesle vedalaştık. Ve işte uçaktayız.

Bekle bizi koreeee

Got7 ile aynı okulda!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin