Sinem😱😱

262 16 8
                                    

Evden çıktık ve okula doğru yürümeye başladık.

Yolda Kardelen yavru bir kedi gördü ve hep beraber onu sevmeye gittik. Tabi GOT7 bizden önce çıktılar ve okula daha önce gittilar yoksa fanlar bizi parçalardı.

Yavru kediyle oynarken zaman nasıl geçti anlamadık ama az kalsın okula geç kalıyorduk.

Kardelen'i kediden zar zor ayırdık. Cidden bu kızın kedilerle derdi ne onları çok seviyor. Bazen kedileri kıskanıyorum.

Okula geldiğimizde zilin çalmasına 10 dk vardı. Kardelen hemen kantine gidip Zehra Nur ile kendine çikolata aldı. Ben mi? Ben bugün hiç bir şey yemek istemiyorum. Sırama oturmamla zilin çalması bir oldu.

Dersi dinliceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Daha iyi bir fikrim var. Bir kağıt çıkardım ve resim çizmeye başladım.

Bir süre sonra sınıftaki bütün gözler bana çevrildi daha be olduğunu anlamadan Sevgili(!) hocamız.

- Merve sana bi soru sordum ama sanırım daha önemli bi işin var.
Ben" Pardon hocam dalmışım."
Hoca" Çok dalma boğulursun mazallah."

Sınıfın hepsi bu iğrenç espriye güldü. Neden Hocaların esprisine gülmek zorundalar. Pisss yalakalar.

Bir ders daha böyle geçti ve sonunda zil çaldı. Zehra Nur yanıma gelerek.

- Knk bugün çok dalgınsın bir şey mi oldu? Dedi
Ben" Önemli bişey yok knk her zamanki şeyler işte."
Zehra" Tamam o zaman knk. Ben kantindeyim gelcek misin?"
Ben" Yok knk sen git."

Zehra Nur gidince yanıma bi çocuk geldi daha önce sınıfta görmüştüm ama tanışmamıştım.

Çocuk" Selam ben Choi Seungcheol ama kısaca S. Coups diyebilirsin " Ben"Selam ben Merve."
S. Coups" Tanıştığımıza memnun oldum Merve."
Ben" Bende S. Coups😊"

Ciddem acayip yakışıklıydı. Hatta çocuğa bakarken salyalarım akmış olabilir.

S. Coups" Ee bana kendinden bahsetsene biraz."
.......
Ben kendimden bahsettikten sonra sıra ona geldi ve oda anlattı.

Okul müdürünün torunuymuş. İlk duyduğumda şaşırdım çünkü müdürümüz çok genç görünüyordu.

Biz böyle konuşurken zil çaldı ve S. Coups sırasına geri gitti.
************************************
Gün yine sıkıcı bir şekilde bitti ve Jackson bugün benimle hiç uğraşmadı bir yanım sevinirken diğer yanım bu duruma üzülüyordu ve bu tarafım daha ağır basıyordu.

Okul çıkışı S. Coups ve kızları tanıştırdım.

Eve geldiğim gibi kensimi odama attım ve her zaman yaptığım gibi yine Jackson'u düşünmeye başladım. İçimdeki duyguya anlam veremiyorum ama ne zaman dalsam kendimi onu düşünürken buluyorum.

Ben bunları düşünürken aşağıdan Kardelen'in sevinç çığlıkları geldi. Merdivenleri nasıl indiğimi hatırlamıyorum ama indiğimde gördüğüm manzara buna değerdi. İzmirdeki yakın arkadaşımız olan Sinem salonda elindeki bavullarla üzerine zıplayan Kardelen ile uğraşıyordu. Bu istemedn de olsa gülmeme sebep oldu. Bende koşarak Sinem'in üstüne atladım.

Sinem" Durun kız ölcem şimdi haa."
Kardelen" Dur daha ölme sen bize lazımsın."
Sinem" Niye yoksa bana evimi toplatıcaksınız😰"
Kardelen" Evet ama şindi değil😂"
Ben" Knk sende mi burdasın artık?"
Sinem" Evet Barış ile ayrıldık bende sizin yanınıza geldim."
Zehra" Ohaa yinemi kızım kaçıncı bu siz yine barışırsınız."
Sinem" Yok knk bu sefer ciddem bitti."

Baya bi dertleştik ve bizde burda olanları Sineme anlattık tabi o pek tanımadığı için anlamadı. Sonra uykumuz geldi ve uyuduk.

Medya S.Coups😍

Got7 ile aynı okulda!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin