Medya: Youngjae, Mark, Jackson
Sabah Kardelen beni uyandırmaya gelmişti ama ben erken uyanmıştım. Tabi Kardelen şok Kardelen iptal.
Kahvaltı yapıp yeni okulumuza git.ek için evden çıktık.
Okula geldiğimizde herkes bir yere toplanmıştı. Ama biz kavga olduğunu düşündüğümüz için bakmadan müdürün odasına gittik.
Müdür"Ahh Hoşgeldiniz bayanlar. Siz yeni öğrenciler olmalısınız. İşte sınıfınız ve ders kitaplarınız." diyerek ellerimize kitapları tutuşturdu. Ne tuhaf adam diye düşündüm.
Sınıfa gittiğimizde ders çoktan başlamıştı. Kapıyı çalıp içeri girdik.
Öğretmen" Ahh siz yeni öğrenciler olmalısınız. Lütfen kendinizi tanıtır mısınız?"
Üçümüzde kendimizi tanıtıp boş yerlere oturduk. Kardelen ve ben aynı sıraya oturduk Nazar ise hemen önümüze oturdu. İlk hafta dersler boş geçicekmiş ve biz daha 2.gündeyiz. Bu Kore gerçekten güzel yer yaa😂😂.
Kardelen ile hayal kuruyorduk.
Kardelen" Lan biz neden konsere falan gitmiyoruz."
Ben" Ahh benim zeki kardeşim. Kızım mal mısın daha dün geldik. Gideriz bi gün."Biz bunları düşünürken kapı açıldı ve içeriye... Bi dakika bunlarr... Jackson, Mark ve Youngjae'mi?????
Sınıftaki kızlar çoktan salyalarını akıtmaya başladılar bile. Laann yolarım ben bunları haaa.
Nazar ve Kardelen'e baktım. Şok olmuşlardı.
Öğretmen" Siz..."
Youngjae" Evet evet, o yakışıklılar biziz."Nazar mal mal çocuğa baka kaldı. Onu dürttüm ve" içine düştün çocuğun." dedim. Sonunda şoktan çıkabildik.
Mark yanımızdan geçerken Kardelen'e göz kırptı tabi Kardelende ona gülümsedi ( aslında bildiğiniz sırıttı😁😁) Ne kadar oraya bakmamaya çalışsamda yapamıyorum. Jackson'un çekim kuvveti var mübarek.( Tabi çekici çocuk sonuçta😂😂). Jackson ona baktığımı farketti galiba çünki şu an o da bana bakıyor. Hemen gözlerimi kaçırdım ve defterime bişeyler karalamaya başladım. İlk günden Jackson'a da rezil olduk eyi mi yaa. Sonunda okul bitti ve eve gidiyoruz. Aslında okulun hiç bitmemesini istedim çünki artık Jackson'u kesemicem.
Kardelen" Lan bu rüya mı? Bizim okulda Mark mı var?"
Nazar" Vayyy AMK ben inanamıyorum."Bu dediklerinden sonra onları cimcirdim. Nihahahaha yaşasın kötülük ama bu sevinç uzun sür.edi çünkü Canım Arkadaşım Kardelen kafama vurdu.
Ben" Ne vuruyon yaa."
Kardelen" Hakettin ama."
Ben" Belki biraz haketmiş olabilirim."
Nazar" Hadi hızlı olun yolun ortasında rezil oluyoruz."
Ben" Sanki daha önce rezil olmadık."
Kardelen" Sanki bu zeki arkadaşımız Merve daha önce migrosta bake yapmadı." (Bu olay gerçekten yaşandı😂😂)
Nazar" O da doğru olsun ben eve gidip uyumak istiyorum."Zaten bu kızın her zaman uykusu var. Neyse eve doğru yürümeye devam ettik.
Eve geldik ve hep beraber yemek yani ramen yedik. Sonra televizyon izledik ve azıcıkda dedikodu yapmış olabiliriz yaniii😊
Nazar" Hadi uyuyalım."
Ben" Hadi çabuk uyuyalımda hemen sabah olsun veee Jackim'i göreyim😍😍
Kardelen" Tamam hadi bakalım."Ve odalarımıza geçip uyuduk. Tabi ben yine heyecandan uyuyamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Got7 ile aynı okulda!
Fanfiction3 Türk kızı hayallerinin ülkesi olan Güney Koreye giderse ne olur hele ki sınıf arkadaşları GOT7 ise.