Sabah Kardelen'in sesiyle uyandım ve hemen elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. Vay be kızlar çoktan kahvaltıya başlamışlar.
Ben" İnsan bi beni bekeler. Aaa pardon insan dedim😂😂"
Nazar" Hahaha çok komik."
Kardelen" Hadi artık sende ye gidelim."Bende oturdum ve hep beraber kahvaltı yaptık. Masayı toplayıp pijamalarımızı değiştirdik.
(Merve'nin giydikleri.)
(Kardelen'in giydikleri)
(Zehra Nur'un giydikleri.)
Sonunda üçümüzde hazırdık ve evden çıktık. Çok geçmeden okula geldik ve sınıfa çıktık. Bizimkiler daha gelmemişler. Ne diyorum ben ya ne ara bizimkiler oldular acaba😂. Ah işte geldiler. Ama bi tuhaflık var diğer üyeler niye yok? Hem sınıftaki kızlar daha üstlerine atlamadılar. Başımıza taş falan yağcak herhalde.Youngjae bize doğru geldi ve " Merhaba." dedi.
Tabi biz şok.
Nazar" M-Merhaba?" oha Nazar kekeledi.
Youngjae" Şey siz Koreli değilsiniz galiba."
Ben" Ahh evet biz Türkiyeden geldik."Mark ve Jackson'da yanımıza geldiler.
Mark" Hmm demek kardeş ülkeden geliyorsunuz"
Kardelen" Evet😊"Jackson çok soğuk davranıyor. Neden acaba?
Jackson" Hadi gidelim kızlarla uğraşcak vaktimiz yok."
Ben" Sanki biz sana çok meraklıyız."
Tabi bunu türkçe söyledim.
Jackson" Tabi meraklısın. Hayranımız olduğun kilometrelerce öteden belli?"Şaşkın şaşkın Jackson'a baktım. Ama ben türkçe konuşmuştum.
Jackson" Ne o çok mu şaşırdın. Evet türkçe biliyoruz."
Mark" Siz Jackson'un kusuruna bakmayın kendisi biraz malda."
Kardelen" Yok canım ne kusuru😂😂"
Youngjae" şey adlarınızı öğrenebilir miyiz?" ay keşke Jackson'da bu kadar kibqr olsa ama çocuğun içinden öküz çıktı resmen.
Nazar" Ben Zehra Nur ama arkadaşlarım bana Nazar der."
Kardelen" Ben Kardelen. Zehra Nur ile kuzeniz."
Ben" Ben Merve ama yakın arkadaşlarım bana Mero der."
Mark" Tanıştığımıza memnun olduk. Zaten bizi tanıyorsunuzdur."
Kardelen" Bizde memnun olduk😁"Sonunda zil çaldı ve herkes yerlerine oturdu. Hoca sınıfa viraz geç geleceğini söyleyip çıktı. Ben de telefonuma bakmaya başladım. Vay be İzmir'i gerçekten özlemişim. Aishh ne diyorum ben daha yeni geldik buraya. Hem burası çok güzel. Bu ufacık telefon turu hoca sınıfa girince bitti.
Hoca" Evet çocuklar bugün yerlerinizi değiştiricem."
Kardelen ile birbirimize baktık ve üzgün köpek bakışları attık. Ama bu uzun sürmedi çünkü Kardelen hanım Mark'ın yanına oturucağını öğrenince resmen uçarak gitti. Tabi Nazar' da Youngjae ile oturucaklardı. Eğer benim Jackson ile oturucağmı falan düşünüyorsanız çok yanılıyorsunuz. Bende bu şans olduktan sonra.
Hoca" Kim Bum sen Merve'nin yanına geç."
Vaay bu çocuk çok tatlı. Tamam belki o kadar şanssız değilim.
( Kim Bum)
Kim Bum yanıma geldi ve oturdu.
Kim Bum" Selam ben Kim Bum😁"
Ben" Selam ben Merve"Gülümsedi ve önüne döndü. Çocuğun gülümsemesi bulaşıcı galiba o gülünce ben de gülüyorum.
Ders boyunca Kim Bum ile konuştuk. Üniversiteden sonra babasının şirketinin başına geçicekmiş ama o çocuk doktoru olmak istiyormuş. Çocukları sevmesi çok güzel😍 Ay ben iyice mallaştım. Zil çaldı ve ben Kim Bum ile kızları tanıştırmaya gittim.Ben" Kızlar bu Kim Bum. Kim Bum bunlarda benim en yakın arkadaşlarım. Zehra Nur ve Kardelen."
Kim Bum" Selam tanıştığımıza memnun oldum."
Nazar,Kardelen" Bizde memnun olduk😁"
Ben" Eveeett bu işde hallolduğuna göre bahçeye inelim mi?"Herkes benim dediğime katıldı ve bahçeye inip bir banka oturduk. Kim Bum kantinden çikolata alıp geldi. Biz çikolatalarımızı yerken Mark yanımıza geldi ve Kim Bum'a ters ters bakmaya başladı.
Kardelen" Bir şey mi oldu?"
Mark" Yoo! Yanınıza gelmek istedim sorun olur mu?"
Ben" Yok canım ne sorunu😁"Kardelen bana ölümcül bakışlar atmaya başladı. Ne yani eniştemle de mi konuşmayak😂?
Nazar" Şey Mark aslında ben sana bişey sorucam."
Mark" Tabi. Sor."
Nazar" Diğer üyeler neden okula gelmiyor?"
Mark" Şirket onları başka okula gönderdi."
Nazar" Hmm anladım sağol enişte😂"Tabi enişte kısmını türkçe söyledi ama mal arkadaşım türkçe bildiklerini unuttu.
Mark" Enişte mi?"
Nazar" Ne ben enişte mi dedim ay pardon ağzımdan kaçtı."
Mark" Tamam o zaman neyse benim gitmem lazım sonra görüşürüz."
Kardelen" Bay bay😀"Tam sınıfa giricektik ki okulun arkasında birileri olduğunu gördük ve oraya doğru gittik. Okulun arkasına gelince hiç görmek istemiceğimiz bir şey gördük. Ama... ama bu nasıl olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Got7 ile aynı okulda!
Fanfiction3 Türk kızı hayallerinin ülkesi olan Güney Koreye giderse ne olur hele ki sınıf arkadaşları GOT7 ise.