GOT7 evimizde!

254 17 19
                                    

Okul bitti ve eve gidiyoruz. Eve gelince hemen temizliğe başladık. Maşallah ev çok temiz(!) Ohooo daha çok işimiz var.

İşlerimizi bitirdik ve yemek yapmaya başladık.

Kardelen" Hadi gelin yemek yapıcaz."
Ben" Ahh ahh Zübeyde Teyze olsa ne güzle yemekler yapardı."
Nazar" Aynen haa ne güzel yerdik."
Kardelen" Ben annemin kızıyım onun kadar güzel yaparım herhalde."

Mutfağa girdik ve yemek hazırlamaya başladık. Kardelen haklı valla güzel yapıyor yemekleri.

Herşey hazırdı. Sadece üstümüzü değiştirmek kaldı.

 Sadece üstümüzü değiştirmek kaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Merve nin giydikleri)

(Merve nin giydikleri)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Nazar'ın giydikleri.)

(Kardelen'in giydikleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kardelen'in giydikleri.)

Çok geçmeden kapı çaldı. Evet tahmin ettiğimiz gibi GOT7 gelmişti. Bu sefer tam 7 kişi gelmişlerdi. Vay be cidden çok şanslıyız resmen mahşerin 7 yakışıklısı karşımızda.
Nazar" Hoşgeldiniz."
JB" Hoşbulduk😁"

İçeriye girdiler ve koltuklara oturdular. Cidden nasıl sığdığmızı ben bile bilmiyorum😂.

Mark" Nasılsınız?"
Ben" İyi olmaya çalışıyoruz😊"
Mark" Ne?"
Kardelen" İyiyiz demek istedi. Siz nasılsınız?"
Mark" Bizde iyiyiz."
Nazar" Neden bu kadar resmi konuşuyosunuz ki?"
Youngjae" Aynen. Zaten aynı yaştayız."
JB" O zaman sizi tanıyalım."
Kardelen" Benim adım Kardelen. 17 yaşındayım. 6 kardeşiz ve hepsi kız ama bana göre Merve ve Nazarda benim kardeşim."
Nazar" Benim adım Zehra Nur ama arkadaşlarım bana Nazar diyor. 17 yaşındayım. 3 Mardeşiz ama Merve ve Kardeleni de sayarsak 5 kardeş oluyoruz. Kardelen ile kuzeniz."
Ben" Adım Merve. Sizle aynı yaştayım. Bi tane dünyalar malı kardeşim var ama kızlarda benim kardeşim."
Bambam" Herhalde siz bizi tanıyorsunuzdur."
Kardelen" Evet😁"

Aslında ben neden burdayım ki yaa. Kızlar ve üyeler iyice kaynaştılar arada bende onlara katılıyorum ama eğlendiğim pek söylenemez. Zaten Jackson öküzü( Çarpıldım) telefondan başını kaldırmıyor.

Yugyeom" Hadi şişe çevirmece oynayalım."
Ben" Bencede. Ben çok sıkıldım."

Nazar mutfaktan bi şişe getirdi ve oynamaya başladık.

JR" Jackson hadi gel!"
Jackson" Off tamam geldim."

Ayy sanki biz çok meraklıyız seninle oynamaya. Bambam şişeyi çevirdi ve Nazar ile Kardelenin ortasında durdu

Nazar" Doğruluk mu cesaretlik mi?"
Kardelen" Cesaretlik."
Nazar" Camdan ben bir salağım diye bağır."
Ben" Vurdu ve goooll😂😂"
Kardelen" Bunu yapmak zorunda mıyım?"
Hepimiz" Eveett!"
Kardelen" Tamam tamam😳"

Kardelen pencereyi açtı ve " Ben bi salağım" diye bağırdı tabi bizimde gülmekten karnımıza ağrılar girdi.

Şişe bi kez daha döndü ve JR ile benim aramada durdu.

JR" Doğruluk mu cesaret mi?"
Aslında cesaret demekten korktuğum için " Doğruluk"dedim.
JR" Kaç tane sevgilin oldu?"
En sinir olduğum soru işte tan olarak bu ama cevap vermek zorundayım.
Ben" Bir ama tam bir salaklıktı"
JR" Hatırlattığım için kusura bakma."
Ben" Amaan boş ver geçti gitti."
Jackson" Senin gibi biriyle çıkmak onun içinde salaklık olmalı."
Ben" Bak Jackson Wang şimdiye kadar söylediklerini aldırmadım ama çok ileri gittin yeter artık. Onun ne yaptığını bilmeden konuşma!!"

Gerçekten çok sinirlendim ve odama gitmeye karar verdim. Merdivenlerden çıkarken diğerlerinin Jackson'a kızdığını duydum ama hiç aldırmadım.

Odama gittim ve kendimi yatağa fırlattım. Eğer sinirimi atamazsam istemeden diğerlerini incitebilirim. Ahaa buldum eski fotolara bakıp saydırayım bari😂😂.

 Ahaa buldum eski fotolara bakıp saydırayım bari😂😂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ahha buldum ve saydırmaya başladım bile. Ben tam en güzel yerine gelmiştim ki canım gardaşlarım odama bodoslama daldı.

Ben" Dingonun ahırımı lan burası?"
Nazar" Pardon kardeşim. Gelsene içeri."

Ben" Siz gidin benim işim var."
Kardelen" Yine mi o mala saydırıyon kanka?"
Ben" Nerden bildin gızz?"

Uzun uğraşlar sonucu ne uğraşı lan bunlar beni sürükleyerek getirdi salona. Geldiğimde herkes telefona gömülmüştü. Bende oturdum ve telefona gömüldüm.

JB' nin telefonu çaldı ve konuşmak için balkona çıktı. Geri geldiğinde endişeli görünüyordu.

Nazar" Bi sorun mu var?"
JB" Aslında evet var."
Mark" Ne oldu?"
JB" Jackson'un haberi yüzünden şirketin önü çıldırmış fanlarla doluymuş aynı şekilde yurdun önü de. Menejer Hyung kendimize kalıcak yer bulmamızı söyledi."
Kardelen" Burda kalabilirsiniz"
Jackson" Olmaz!"
Ben" Neden sevgilin mi kızar?"
Jackson" Evet sevgilim kızar bücür şey."
Ben" Bana bücür deme!"
Bambam" Kesin şunu. Ne yapıcağmızı düşünelim."
JR" Makne haklı beyler. Hem burdan başka gidicek yer yok. Dışarı çıkarsak fanlar Jackson' u parçalar."
Ben" Aslında bu kötü olmaz siz kalın Jackson gitsin😊"

Uzun bi tartışmadan sonra GOT7 burada kalmaya karar verdi. Nazar ve Kardelenin heyecanlı oldukları yüzlerinden belli.

Mark" Biz nerede yatıcaz?"
Ben" Ben odamı kimseye vermem!"
Kardelen" Vermek zlrundasın kankacım😆"
Ben" Bak kankacım orası benim odam!"
Nazar" Sen bizimle Kardelen'in odasında kal."
Ben" Sen nasıl uyuduğnuzu biliyor musunuz?"
Kardelen" Off tamam tamam sende Jackson ile senin odanda kal😉"
Ben" Allahım neydi günahımm~~"
Jackson" Başka yer yok mu?"
Kardelen" Hayır."
Ben" Aishh ben katil olurum bak!"
Nazar" Zaten o yüzden bizde birini çağırıcaz."
Ben" Ki..."
Ben daha sözümü tamamlamadan kapı çalmaya başladı. Hayır yani bunlar ne ara aradılar. Kardelen kapıyı açmaya gitti ve geri döndüğünden uyku sersemi bir Bumii görmeyi beklemiyordum açıkcazı.

Ben" Bumii!"
Kim Bum" Buyur?"
Bu çocuk uykulu olduğunda gerçekten tuhaf davranıyor.
Ben" Senin burda ne işin var?"
Kim Bum" Gece'nin yarısı telefonum çalınca ve tehtid edilince insan her yere gidiliyor hanımefendi."
Ben" İstersen gidebilirsin beyefendi!"
Kim Bum" Tamam kızma yaa!"
Ben" Kızmadım!"

Got7 ile aynı okulda!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin